Dan wel zo'n pluche kapsel erbij met heel veel haarlak erinquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:47 schreef Deetch het volgende:
Alleen als het een streepjes of tijgerprin maillot is en je er een jaren 80 hard rock outfit bij aandoet, anders niet.
Da's toevallig! Vorige week net een paar zwarte hoge converse boots gekocht. Moet er nog wel een beetje aan wennen overigens. :-) Misschien met een zwarte jeansrok?quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:50 schreef Rectum het volgende:
met een paar stoere boots er bij kan het prima vind ik![]()
![]()
Omdat TS het lekker vind zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef Woelwater het volgende:
Waarom zou je zo'n ding dragen als je niet aan de elfstedentocht mee doet?
als je Jantien als user name kiest dan vraag ik me wel af of dat alles is hoor...quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:36 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Omdat TS het lekker vind zitten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je Jantien als user name kiest dan vraag ik me wel af of dat alles is hoor...
jij begrijpt \m/quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:55 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan wel zo'n pluche kapsel erbij met heel veel haarlak erin
Alles...ja het moet toch érgens mee beginnen..?! :-))quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je Jantien als user name kiest dan vraag ik me wel af of dat alles is hoor...
je bedoeld dat er dus wel meer achter zit dan 'het zit wel leuk'?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef JanTien81 het volgende:
[..]
Alles...ja het moet toch érgens mee beginnen..?! :-))
Hey Rhubarbje, ja misschien wel, maar dat kan je misschien wel uit m'n post opmaken... ;-)quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bedoeld dat er dus wel meer achter zit dan 'het zit wel leuk'?
Haha ja wenfer2, daar ga ik denk ik nog heel even mee wachten!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |