Tokyo lijkt me leukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef Dirk het volgende:
Maareh, NaamDieJeNietKentOokalZagJeMeWel (mobiele layout dus lastiglastigmoeilijkmoeilijk)... Ik heb 4 jaar een relatie gehad met iemand uit een stad in het zuiden (eigenlijk 11 maar 4 jaar daar) en ik beloof je: een cultuurverschil van hier tot Tokio.
Ik heb een heel zwaar leven?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd...
Huh?quote:
Oh, ik dacht dat dat het liedjes was dat je in je hoofd hadquote:
Ouderwetse, duffe K3 is hier verboden!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Peter het volgende:
Nu heb ik 'wie heb ik aan de lijn, halloo hallooo' in mijn hoofd
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat het liedjes was dat je in je hoofd had
Handjes draaien, handjes draaien, handjes draaien, alle kindjes op de wereld doe mij na, aha, aha aha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ouderwetse, duffe K3 is hier verboden!!!.
Van Brigitte Kaandorp.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?
Die ken ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Handjes draaien, handjes draaien, handjes draaien, alle kindjes op de wereld doe mij na, aha, aha aha.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?
Ik heb "wat je van beren leren kan" in mijn hoofd. Of is dat hetzelfde?![]()
Overigens is het ook alleen dát ene zinnetje dat ik in mijn hoofd heb
De bovenste foto is in dezelfde samenstelling als nu hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Suffe K3 ten tijde van Handjes Draaien.
[ afbeelding ]
K3 nu.
Heel Etten Leur op de barricades!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
En aaaaaaaaaaaaaltijd maar gemekker dat het allemaal zo ongeschikt voor kinderen is en dan IS er een keer een volwassen fan en dan wordt de zedenpolitie ingeschakeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |