En hoe zit het dan met zijn tong?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs een zelfverklaard heilige heeft weleens jeuk.
Weet ik niet en wil ik ook niet wetenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met zijn tong?
Yep, beetje vreemd dat ze dit zo uitkoauwen, zullen wel niets anders kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Rienk kost het meest maar koop chocola voor iedereen..
Wat ziet die man er uit op een groot scherm, was ff schrikkenquote:
Kort momentje.quote:
Wat is er níet met Dré?quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:58 schreef Mascleta het volgende:
Heeft Rienck nu die teek nu uit de lul van Ruud gehaald?
wel tegen de klok inquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:58 schreef Mascleta het volgende:
Heeft Rienck nu die teek nu uit de lul van Ruud gehaald?
Al zal ze nooit iets doen met adviezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:59 schreef Ransjih het volgende:
andrea is altijd zoooo druk met lobbyen de dagen voor de nominatie, is gewoon pijnlijk om te zien
Zo snel ze ook weer van heel slecht naar super goed gaat vindt ik onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:59 schreef Ransjih het volgende:
andrea is altijd zoooo druk met lobbyen de dagen voor de nominatie, is gewoon pijnlijk om te zien
Klopt zie meestal dingen die ik nog niet gezien hadquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef Ransjih het volgende:
ik vind het wel leuk dat de uitzendingen vaak een aanvulling zijn op gemiste streams
Ik zie ook meestal wel nieuwe dingen, vooral als ze overdag zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef Ransjih het volgende:
ik vind het wel leuk dat de uitzendingen vaak een aanvulling zijn op gemiste streams
Ze zorgt voor aandacht voor het programma. Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Andrea werd niet gespaard, ik denk dat ze er echt uit mag van de FEBO ...
Ik denk het ook niet. Hoewel het voor haar beter zou zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zorgt voor aandacht voor het programma. Ik denk het niet.
Ik kijk met minder plezier sinds zij zo de aandacht krijgtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Hoewel het voor haar beter zou zijn.
en voor degenen die zich doodergeren aan haar
Ik wil haar eigenlijk helemaal kapot zien gaan. Daarna mag ze vertrekken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk met minder plezier sinds zij zo de aandacht krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |