abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:43:36 #1
424421 theoneguy66
heeft relatie advies nodig
pi_137893436
Hallo fokkers. Ik ben nieuw kwa posten op forums, ik lees altijd wel veel op de forums maar heb zelf nooit iets gepost.
Het verhaal zit zo ik heb een jaar geleden een fantastisch meisje(ik ben 18 en zij is 17) ontmoet toen ik uitging met een groep vrienden. Om een lang verhaal kort te maken we zijn al een jaar samen en we waren heel blij met elkaar....

Ik wist dat dit meisje niet precies normaal was. Daarmee bedoel ik dat ze in het verleden dingen heeft mee gemaakt met haar moeder en dus nu al 2 jaar in een pleeg gezin woont.
Ze is heel open en heeft me alles open en bloot verteld, en ik heb haar geaccepteerd hoe ze is. dat ze met verschillende dingen wel is kan achter lopen, en kwa relaties zero experience heeft..

De laatste tijd twijfelde ze heel erg over bepaalde dingen. Ze twijfelde over school,opleiding, of ze nog in het pleeg gezin wilt wonen(of toch terug naar haar echte vader) en toen was het de eerste keer dat ze mijn hart vertrapte door te zeggen zijn wij voor elkaar gemaakt ja of nee? Waarop ik natuurlijk reageerde, ja natuurlijk ik ben er altijd voor je, ze heeft vaak af en toe ruzie met haar pleeg zus en dan troost ik haar ik probeer haar ook te steunen met school keuzes en als iemand rot tegen haar doet haar tips te geven hoe ze het moet aanpakken.

ze is heel verlegen en durft bijna zelf niks, daarom probeer ik haar zoveel mogelijk te steunen waar ik kan. Ze noemt mij ook een hele lieve jongen waar ze niet zonder kan... en dat ik alles voor haar ben en ze nognooit zo'n lieve jonge heeft ontmoet als mij en ik haar aanvul op elk gebied..
ik ben vrij lief tegenover meisjes(misschien te lief maar zo ben ik gewoon)
dus uit het niets zegt ze tegen me dat ik lief ben waarop ik zeg ja jij ook :) (via app)
en dan zegt ze nee ik ben niet lief.. We moeten praten over onze relatie..

dus we hebben gepraat...
Mijn vriendin twijfelt over heel veel dingen dus ze twijfelde ook over onze relatie of er echt een toekomst met mij is en sinds ik haar steun ben en toeverlaat wist ik dat er iets mis was..
Ze heeft verteld dat ze het gevoel voor mij compleet kwijt is en dat ze eigenlijk niet verder wilt gaan met mij. Toen ik zei we kunnen ook een pauze nemen van 1 week begon ze te huilen dat ze dat niet wilden.

Wat moet ik doen??
Ik ben ten einde raad ze heeft altijd gezegd dat ze maar een jongen in haar leven wou.. Wij waren elkaars eerste(ontmaagd) en dat ze zoveel om me geeft en we zo veel op elkaar lijken en ze echt niet zonder me kan... maar uit het niets voelt ze niks meer voor me zegt ze dat ze opzich wel zonder mij zou kunnen als ze ooit een net zo lieve jongen als mij zou kunnen ontmoeten in de toekomst.. De reden dat het aan is omdat ik tegen haar hebt gezegd weet je zeker dat je dit wilt.. ze was heel zeker van haar zaak

ze miste het jong zijn ze wilde stappen met haar vriendinnen en meer tijd met haar vriendinnen door brengen . mijn vriendin heeft ook bindingsangst en kan zich moeilijk binden aan personen, dat komt omdat ze in het verleden veel is gepest en veel in de steek is gelaten door vrienden en door famillie ..

Uiteindelijk hebben we voor 4 uur gepraat en toen kwam het eruit dat ze meer vrij gelaten wou worden in onze relatie. Dat ze meer met haar vriendinnen wou doen I.P.V met mij zijn dus heb ik me er mee in gestemd dat we elkaar ietsje los laten.

Ze blijft ook zeggen dat ik beter dan haar verdien en waarom ik nadat ze mijn hart heeft gebroken ze niet kan begrijpen waarom ik nog steeds van der hou..
op het moment doet ze heel droog en koud op whatsapp.. geen emoticons geen xjes achter haar tekst niks meer...

Sorry voor mijn spelling ik weet dat het heel dramatisch is, maar ik weet me op dit moment geen raad en vraag advies aan de fokkers..

[ Bericht 0% gewijzigd door theoneguy66 op 18-03-2014 18:55:43 ]
pi_137893665
Richt je energie op andere dingen, het heeft geen zin om erover na te denken. Laat het maar op je afkomen en als ze niets meer wil, tja, jammer dan maar. Jullie zijn nog jong en zo'n persoon kost veel te veel energie uiteindelijk. Mocht je niet vaak relaties krijgen dan kan het jammer zijn maar uiteindelijk is het beter. Zelfs als het goedkomt voor nu blijft dit altijd knagen en zeker op zo'n leeftijd.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:51:28 #3
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_137893735
Sorry dit is echt niet te lezen. Probeer wat alinea's te maken
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:53:00 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_137893791
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:43 schreef theoneguy66 het volgende:
Sorry voor mijn spelling ik weet dat het heel dramatisch is, maar ik weet me op dit moment geen raad en vraag advies aan de fokkers..
Heel topic gelezen, blijk je advies te willen over hoe je je spelling kunt verbeteren ;(

Nou ja, vooruit dan maar:
http://www.loi.nl/Cursuss(...)grammatica/index.htm
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:07:14 #5
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137894364
Zij heeft haar keuze al gemaakt, eindig het.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_137895602
Je spelling maakt niet uit, je hebt in ieder geval moeite gedaan om het leesbaar te maken.
pi_137896672
Even poging tot samenvatten:

-ze heeft bindingsangst en dit wist je van in het begin
-ze twijfelt continu over alles en nog wat (opleiding, jullie relatie,...)
-ze heeft geen gevoelens meer voor u
-ze wilt meer dingen doen met haar vriendinnen dan met u

Ik denk dat ze ruimte nodig heeft. Laat haar eerst haar eigen weg zoeken. Uiteindelijk wil je toch iemand die zeker is van jullie relatie én haar gevoelens?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137896775
Ik merk dat jij nog veel gevoelens hebt....maar laat het even rusten. Neem beetje afstand.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:11:10 #9
424421 theoneguy66
pi_137897249
ik heb nog heel veel gevoel voor haar, ze stuurde me net een voice appje dat ze spijt heeft van wat ze heeft gezegd vandaag...

ik ontplofte hem en heb tegen haar gezegd.
Dat ze me een week met rust moet laten..
heb ik goed gehandeld?
pi_137897666
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef theoneguy66 het volgende:
ik heb nog heel veel gevoel voor haar, ze stuurde me net een voice appje dat ze spijt heeft van wat ze heeft gezegd vandaag...

heb ik goed gehandeld?
Ja, laat het even rusten. Ze moet eerst haar stabiliteit vinden, lijkt me.
pi_137898159
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef theoneguy66 het volgende:

heb ik goed gehandeld?
Stuur haar een berichtje dat jij even tijd nodig hebt, maar dat je haar excuses en gevoelend goed begrijpt.
pi_137898431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef Karelzegt het volgende:

[..]

Stuur haar een berichtje dat jij even tijd nodig hebt, maar dat je haar excuses en gevoelend goed begrijpt.
Dat heeft hij toch net gezegd? dat ze hem een week met rust moet laten.
pi_137898698
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat heeft hij toch net gezegd? dat ze hem een week met rust moet laten.
Klopt, vond het beetje bot klinken vandaar mijn toevoeging van begrip. Snappie
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:27:07 #14
424421 theoneguy66
pi_137905097
me vrienden hebben met net opgehaald om even me gedachten op andere dingen te focussen, ze heeft niks meer gezegd.. toch heb ik de neiging om te praten maar ik doe het niet moet ik het gewoon zo laten
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:00:39 #15
424421 theoneguy66
pi_137907021
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja, laat het even rusten. Ze moet eerst haar stabiliteit vinden, lijkt me.
ze whatsappte me het volgende.

ik kan niet zonder je.

als ik het echte wilde uitmaken had ik het gedaan en liep ik weg,

maar dat kon ik niet en dat heb ik me gerealiseerd vandaag

, ik loog terwel ik het zei,

je bent de liefste jongen die ik mij kan wensen helaas kwam ik daar pas vandaag achter,
doe dit alsjeblieft niet ik weet dat ik je verschrikkelijk heb pijn gedaan,
pi_137907919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef theoneguy66 het volgende:

[..]

ik kan niet zonder je.

je bent de liefste jongen die ik mij kan wensen helaas kwam ik daar pas vandaag achter,
Morgen zal ze weer iets anders zeggen....je zei dat ze de laatste tijd veel twijfelt...
heb je nu echt zin in vandaag "ja" morgen "nee" -gedoe?

Ik zou het echt laten rusten, zeg haar dat je zelf ruimte nodig hebt. En neem echt afstand als je kan. Lijkt me beter dan terug nu veel contact te zoeken e.d.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:38:25 #17
424421 theoneguy66
pi_137908946
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Morgen zal ze weer iets anders zeggen....je zei dat ze de laatste tijd veel twijfelt...
heb je nu echt zin in vandaag "ja" morgen "nee" -gedoe?

Ik zou het echt laten rusten, zeg haar dat je zelf ruimte nodig hebt. En neem echt afstand als je kan. Lijkt me beter dan terug nu veel contact te zoeken e.d.
oke is goed dankje!
pi_137909389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef theoneguy66 het volgende:

[..]

ik kan niet zonder je.

Dat geloof ik zo, bindingsangst, pfff. Zo jong nog en nu al een weekje rust. Ik heb zoveel weken rust gehad met m'n ex. Denk er goed over na of je dit wel aankunt hoor. Je kunt altijd de hulpverlener zijn.
pi_137909564
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:48 schreef cobybryant het volgende:

[..]

Dat geloof ik zo, bindingsangst, pfff. Zo jong nog en nu al een weekje rust. Ik heb zoveel weken rust gehad met m'n ex. Denk er goed over na of je dit wel aankunt hoor. Je kunt altijd de hulpverlener zijn.
Als hij de hulpverlener wordt dan is dat niet goed voor de relatie he. Beter dat zij hulp zoekt, lijkt me.
pi_137909595
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:38 schreef theoneguy66 het volgende:

[..]

oke is goed dankje!
Graag gedaan.
pi_137909625
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Als hij de hulpverlener wordt dan is dat niet goed voor de relatie he. Beter dat zij hulp zoekt, lijkt me.
Ja inderdaad.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:28:28 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137921962
Niet alles gelezen maar als een vrouw/meisje begint over lief zijn enzo, en daar de nadruk op legt ben je sowieso al verloren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 20 maart 2014 @ 00:37:45 #23
424421 theoneguy66
pi_137952686
het is heel apart, we hadden afgesproken elkaar niet meer te contacteren.. en na 3 uur zegt ze dat ze het eigenlijk toch niet wilt en dat ze me mist.. ik begrijp vrouwen niet? wat willen ze iemand..?
pi_137952766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef theoneguy66 het volgende:
het is heel apart, we hadden afgesproken elkaar niet meer te contacteren.. en na 3 uur zegt ze dat ze het eigenlijk toch niet wilt en dat ze me mist.. ik begrijp vrouwen niet? wat willen ze iemand..?
Ze speelt met je. Zeg haar dat je liever iemand wilt die héél zeker is van haar gevoelens en dat ze geen contact meer moet zoeken tenzij ze volledig voor je wilt gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 20-03-2014 00:45:23 ]
pi_137954724
quote:
Volgens mij is dat gedrag wat bij die bindingsangst hoort.
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:17:01 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137957220
quote:
puur gewenning. Ze is gewend om contact te zoeken om het minste. Nu "mag" ze het niet, dus nog aantrekkelijker.

Ze zoekt echt geen contact om ze niet zonder je kan. Tis gewoon weer effe wennen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:27:56 #27
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137957459
Liekt mie wel een boudel mien jung!

TS, heb je misschien een persoontje met Borderline aan de haak geslagen? Die eisen superdupermegaveel energie / tijd en levenskwaliteit op.
pi_137958845
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef complicate het volgende:
Even poging tot samenvatten:

-ze heeft bindingsangst en dit wist je van in het begin
-ze twijfelt continu over alles en nog wat (opleiding, jullie relatie,...)
-ze heeft geen gevoelens meer voor u
-ze wilt meer dingen doen met haar vriendinnen dan met u

Ik denk dat ze ruimte nodig heeft. Laat haar eerst haar eigen weg zoeken. Uiteindelijk wil je toch iemand die zeker is van jullie relatie én haar gevoelens?
Waarom wissel je steeds van 'u' naar 'je'. Enorm vervelend!

On topic:
Dit werkt niet TS. Een relatie moet van beiden kanten komen, nu komt het vooral van jou kant. Van haar heb je alleen instabiliteit en drama.

Als je toch een relatie wilt aangaan, moet je de gevolgen en bijbehorende drama accepteren en er niet meer over zeuren.
pi_137958877
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

Waarom wissel je steeds van 'u' naar 'je'. Enorm vervelend!

Omdat het bij ons kan :{w
pi_137958933
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 02:00 schreef cobybryant het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gedrag wat bij die bindingsangst hoort.
En hij is te lief, hij neemt steeds terug contact terwijl hij goed weet dat ze toch morgen weer "neen" kan zeggen.
pi_137958975
quote:
6s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat het bij ons kan :{w
Ik snap er helemaal niets van. Je naam past wel bij je :(
pi_137959065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:22 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

Ik snap er helemaal niets van. Je naam past wel bij je :(
haha Maar even kort uitleg: in België gebruiken we dus , "je" , "u" en ,"ge". Afhankelijk van de context wisselen we dat af. Maar niet altijd. En we gebruiken de "u" meestal ook met kleine letters.
pi_137959308
quote:
6s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:25 schreef complicate het volgende:

[..]

haha Maar even kort uitleg: in België gebruiken we dus , "je" , "u" en ,"ge". Afhankelijk van de context wisselen we dat af. Maar niet altijd. En we gebruiken de "u" meestal ook met kleine letters.
Vind het nog steeds enorm vervelend lezen. Maar bedankt voor de uitleg.
pi_137959329
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:32 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

Vind het nog steeds enorm vervelend lezen. Maar bedankt voor de uitleg.
Dan sorry he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')