Synopsis: "wah wah wah wah wa hwa hwahwahwahwa wahhhh!!1 een rus zegt iets wat de amerikaanse leiders al jaren over elk land dat ze enigzins tegenstaat zeggen, inclusief rusland zelf." Hé sarah palin, en kerry, oh en mccain. Snel, maak er een shitstorm over!!!quote:
Niks mis mee als bepaalde achterbakse acties soms in hun gezicht terugkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel behoorlijk gezichtsverlies dan voor het Westen. Verder vraag ik me dan af of Rusland niet zoiets heeft van: laten we andere delen/landen ook maar in gaan pikken als dat allemaal zo makkelijk gaat.
Jij denkt dat Poetin de EU wil binnenvallen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er zijn genoeg oud-Sovjet landen die in eenzelfde gespleten situatie zullen zitten qua bevolkingsgroepen en voorkeuren. Een Wit-Rusland bijvoorbeeld, of Letland en Estland.
Rusland heeft met de Krim ook gebruikgemaakt van de politieke instabiliteit, iets waar die andere landen geen last van hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij denkt dat Poetin de EU wil binnenvallen?Wit-Rusland is al een vazal en zal echt niet binnengevallen worden..
Nou, Wit-Rusland schijnt ook niet echt lekker te gaan zo heb ik begrepen uit het pleidooi van Maarten van Rossem bij RTLLate.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Rusland heeft met de Krim ook gebruikgemaakt van de politieke instabiliteit, iets waar die andere landen geen last van hebben.
Nu willen ze plots bronnenquote:
Dit inderdaad...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi volk.
EU haten, want dictatuur, EUSSR, Vierde Rijk, 3-procentsnorm, tsaar Olli.
En dan Poetin een baas vinden...
Zag je ook op Geenstijl. Aparte lui.
Putin is een modderfokkin baas. Of je nou het nou leuk vind of niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi volk.
EU haten, want dictatuur, EUSSR, Vierde Rijk, 3-procentsnorm, tsaar Olli.
En dan Poetin een baas vinden...
Zag je ook op Geenstijl. Aparte lui.
Oh nu is mijn mening veranderdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:05 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Putin is een modderfokkin baas. Of je nou het nou leuk vind of niet.
Als je niet inziet waarom heb je afgelopen jaren niet echt op lopen letten.
En nee, dat heeft geen fuck te maken met een 3% norm of iets dergelijks.
http://kplr11.com/2014/03(...)ssia-annexes-crimea/quote:Tensions have been simmering in Crimea since armed men in uniforms without military insignia took control of military bases and key installations — and they appear to have boiled over into violence Tuesday.
Vladislav Seleznyov, spokesman for Ukraine’s Defense Ministry, told CNN on the phone from Crimea that at least one Ukrainian officer had been injured in an assault on a base by “armed people in masks” near the regional capital, Simferopol.
“There was shooting. There are injuries. At least one Ukrainian officer has been wounded,” he said.
Seleznyov said the Ukrainian officers were unarmed and standing with their hands behind their backs. He did not have details of the weapons fired.
http://www.itv.com/news/u(...)rimea-military-base/quote:A Ukraine soldier has been injured in an attack on a military base in Crimea's main city Simferopol, a Ukrainian military spokesman told Interfax news agency.
The unnamed spokesman also claimed the raid was undertaken by Russian forces.
"Now we have barricaded ourselves on the second floor. The headquarters has been taken and the commander has has been taken," he was quoted as saying.
"They want us to put down our arms but we do not intend to surrender."
Ach ze hebben iig niks gebombardeerd, de leiders geassasineerd, wapens geleverd aan extremisten of met drones burgers afgeslacht, dus het valt best mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Rusland heeft met de Krim ook gebruikgemaakt van de politieke instabiliteit, iets waar die andere landen geen last van hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:09 schreef firefly3 het volgende:
Live beelden militaire eenheid http://m.ustream.tv/channel/pravdatv
Ja, gebeurd geen fuck... val half in slaap.....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:09 schreef firefly3 het volgende:
De grens van kosovo is nog steeds een stippellijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:51 schreef sonnyspek het volgende:
Wanneer zal Google Maps worden geüpdatet?
Wat een fucking saaie boel... *Gaap*quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:09 schreef firefly3 het volgende:
Nee hoewel het lastig was je gedegen argumentatie te omzeilenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Niet gelukt? Shit mijn leven heeft geen zin meer..
Ik heb niet de illusie dat een EU, in welke vorm dan ook, ooit daadkrachtig genoeg op zou durven te treden tegen Rusland. Ik zie hen hooguit in staat om met een vodje papier te zwaaien en over "peace in our time" te bazelen. De EU bewijst in mijn optiek momenteel zijn eigen nutteloosheid maar weer eens...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef HiZ het volgende:
De eurosceptici kunnen tevreden zijn; ze hebben zo hard tegen de EU gestreden dat de Russen zich nergens wat van hoeven aan te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |