praat met mij niet zo moelijke nederlands..dat weet jij ook..nu na 2 jaren zal jij ook weten toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat schijnt de vraag te zijn, dat weet niemand geloof ik.
Maar zo een drain zou toch iemand moeten opvallen zou je zeggen
Je zei altijd dat je alles begreep?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:18 schreef Paule33 het volgende:
[..]
praat met mij niet zo moelijke nederlands..dat weet jij ook..nu na 2 jaren zal jij ook weten toch?
Ik heb 36 persoonlijkheden dus ik verveel me niet snelquote:
maar niet liegen tegen de fokkers en zegen dat jij alleen bentquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb 36 persoonlijkheden dus ik verveel me niet snel
Euh met wie ben ik danquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:22 schreef Paule33 het volgende:
[..]
maar niet liegen tegen de fokkers en zegen dat jij alleen bent
Dat van mijn opblaasbare vriendin heb ik liever niet op fok hoorquote:
dus snel klaar ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat van mijn opblaasbare vriendin heb ik liever niet op fok hoor
Dan weet je meer dan mijquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:25 schreef Paule33 het volgende:
ik weet wie je vriendin is..stop met graapjes doen...
Normaal kan ik uren doorgaan, maar ik moet bandenplakspul hebbenquote:
je hou niet van pm zeg jij altijd...waarom wil jij dat verstoppen ..oh nu weet ik maar die heeft een man die zal nooit met jou omgaan..quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan mij
Kun je even pm'en wie het is
Ik heb een vriendin, maar die heeft een man dus die zal nooit met mij omgaan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:31 schreef Paule33 het volgende:
[..]
je hou niet van pm zeg jij altijd...waarom wil jij dat verstoppen ..oh nu weet ik maar die heeft een man die zal nooit met jou omgaan..
Misschien heeft ze wel een getrouwde manquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, maar die heeft een man dus die zal nooit met mij omgaan?
Ik denk dat ik hier even een nachtje over moet nadenken
Naast mijn luchtige vriendin
Nee idd,quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet met je vrouw, maar dat maakt niet uit natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |