Ik loop al jaren op crocs, makkelijk en comfortabelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je voelde je aangesproken natuurlijk![]()
Misschien ging het over niemand in het bijzonder, maar werd er gewoon gekeken wie er hapte wegens "wie de schoen past".
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niet op gezocht heb dan heeft N het wel gedaan.... de laatste waar ik op gezocht heb was een blauwe 9-5 uit 2010-2011.... maar daar staan er niet zoveel van te koop.
En dat is alleen nog even dromen, maar God wat een prachtige auto is het![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij dat hier geen Audiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookSaab born from jets
Tuurlijk is het gelul, maar sommige mensen doen het erom.... een zinnetje droppen en dan kijken wie er hapt.quote:
Ik bedoelde die crocsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gelul, maar sommige mensen doen het erom.... een zinnetje droppen en dan kijken wie er hapt.
Andere mensen zuipen of blowen gewoon te veel en snappen de volgende dag zelf ook geen reet meer van wat ze gepost hebben.
Duitsche vlag en modderschuitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookSaab born from jets
Een fiets is ook prima.quote:
Haaiquote:
Tjaquote:
Jaquote:
Die trekken hun eigen kar maarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Janu moeten Gher en Jian de kar trekken betreft humor
Hoe dan? Ik ben regelmatig in de cos. hoorquote:
Ik lees je amper nog en vandaag heb ik je helemaal niet gelezen bij mijn weten.komt misschien ben ook niet meer zoveel in de COS te vinden, in de avond meestal overdag is mijn postgedrag afgenomen in de COSquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben regelmatig in de cos. hoor
Het zuurtje gedoe ben ik wel zat. Ik lees de SV lieverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik lees je amper nog en vandaag heb ik je helemaal niet gelezen bij mijn weten.komt misschien ben ook niet meer zoveel in de COS te vinden, in de avond meestal overdag is mijn postgedrag afgenomen in de COS
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, en ik zal niet zeggen lees de SV maar niet, dotje kan het zo letterlijk optikken, snap jij soms wat ik allemaal bagger daar, ik lees wel eens terug mijn posten dan denk ik die en die zin kloppen helemaal niet qua zinsopbouwquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zuurtje gedoe ben ik wel zat. Ik lees de SV liever
Bijna vergeten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niet op gezocht heb dan heeft N het wel gedaan.... de laatste waar ik op gezocht heb was een blauwe 9-5 uit 2010-2011.... maar daar staan er niet zoveel van te koop.
En dat is alleen nog even dromen, maar God wat een prachtige auto is het![]()
[ afbeelding ]
Ik heb daar ook schijt aan,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, en ik zal niet zeggen lees de SV maar niet, dotje kan het zo letterlijk optikken, snap jij soms wat ik allemaal bagger daar, ik lees wel eens terug mijn posten dan denk ik die en die zin kloppen helemaal niet qua zinsopbouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |