quote:
oh, anders had ik deze van mij erin gezet;
Toen ik 15 was en naar zomerkamp ging, was daar een meisje (best knap) die in een rolstoel zat.
1 dag zat ze naast het sportveld te kijken waar ik en de jongens aan het voetballen waren. Ik liep op een gegeven moment naar haar toe om te vragen of alles goed ging met haar. Ze zei van "ja" maar dat ze zich verveelde omdat ze niet mee kon doen. Dus ik pakte maar een reserve bal en ging deze met haar overgooien.
Later die dag (avond meer) kreeg ik een sms van haar vanuit het meidenkamp. (jongens en meiden sliepen toen apart

) Ze vroeg of ik naar het gebouw naast het sportveld wilde komen.
Toen ik daar wachte kwam ze aangereden. Ze haalde een kleed tevoorschijn en ik haalde haar uit de rolstoel zodat we samen achter het gebouw op het kleedje konden zitten.

Na wat gepraat te hebben lagen we te zoenen , deed haar broek en shirt uit en gingen we batsen. Nu is het bijzonder moeilijk om een gehandicapte te neuken aangezien haar benen alle kanten opgingen (deze kon ze niet bewegen, dus flubberde deze maar wat rond).
Plotseling hoorde ik de kampleiding onze kant op komen en roepen wat daar gebeurde

Ik zei toen "shit, kampleiding" terwijl ik opstond en riep "schiet op wegrennen". Dus ik rende weg.
Pas na een minuut bedacht ik me dat ze niet zelf in de stoel kon komen en daar dus naakt lag terwijl de kampleiding haar ontdekte
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡