quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
Vraagprijs is verplicht, trouwens.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Tagje geplaatst, tevens doorgegeven aan de perliesie.
Ik help graag.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je laat m ook lekker staan hier he![]()
Toen SBS nog echt SBS was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Omg, dat dit nog niet gepost is:
[ afbeelding ]
Ts kan beter pallets gaan sorterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Toen SBS nog echt SBS was.
Ook wel toepasselijk.
Eerst begin je een campagne voor meer TR's en vervolgens maak je mensen belachelijk die misschien na 1 regel te lezen gelijk op TR rammen om te helpen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:05 schreef motorbloempje het volgende:
Snel, plaats een TR! Dat dit kan in Nederland!
Motorbloempje is 'speciaal', wij hebben allemaal een beetje medelijden met haar en zij denkt echt dat ze speciaal is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:34 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Eerst begin je een campagne voor meer TR's en vervolgens maak je mensen belachelijk die misschien na 1 regel te lezen gelijk op TR rammen om te helpen.
Kan me voorstellen dat dat motiverend is ja.
Stakkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:31 schreef remcobaas het volgende:
Hallo allemaal,
Een paar weken geleden heb ik met een paar vrienden poging tot diefstal gedaan. Wij hadden het product in de tas gestopt niet in het camera zicht, de medewerkers volgde ons enige tijd waardoor we het product boven het systeemplafond hadden gelegd op de wc echter hebben wij niets meegenomen en hebben hun ons niet gezien dat wij iets hadden meegenomen. Na het afrekenen kregen we tassen controle en hebben ze niets gevonden maar wel op de wc.
Mijn vraag is: wat kunnen ze doen omdat ze niet kunnen bewijzen via camerabeelden en zelf gezien te hebben dat wij het wouden meenemen?
Alvast bedankt!
TR gemacht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:05 schreef motorbloempje het volgende:
Snel, plaats een TR! Dat dit kan in Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |