abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137886673
quote:
Op internet is een videoclip geplaatst waarop de suggestie wordt gewekt dat PVV-leider Geert Wilders wordt gegijzeld door terroristen en daarna geëxecuteerd. De clip is van de rapper Hozny uit Sneek. Premier Rutte noemt de videoclip bij RTL Z walgelijk.
RTL Z heeft die clip blijkbaar getoont omdat daar overdag de meeste mensen op zijn afgestemt.
pi_137886680
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Je zou me een rijstneger kunnen noemen gezien mijn aziatische achtergrond.
Waar kom je vandaan dan? En welke bijnaam hebben mensen als jij?
pi_137886725
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:43 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Meh, als je me zo makkelijk gelijk geeft is het ook niet leuk! ;) Al klopt het 'dan mis je weleens iets' natuurlijk niet helemaal. Je citeerde het nota bene. Maar kniesoor die daarop let. Iemand die toegeeft iets gemist te hebben is op Fok al een unicum ;)
Je zal best gelijk hebben. Ik kom van een forum waar men zo grof was dat ik veel zaken niet eens meer zie.
pi_137886737
Iedereen zit hier direct negatief te reageren, maar ik kan puur in de tekst van dit nummer niets vinden dat niet juist is.

Wilders is inderdaad een triest mannetje die alles doet voor aandacht.
pi_137886810
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:43 schreef Globali het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan dan? En welke bijnaam hebben mensen als jij?
Indonesië. Pinda dus ;)

Verder was mijn opmerking niet denigrerend bedoeld voor andere zandnegers. Integendeel, sommige van mijn beste vrienden zijn zandnegers!
Conscience do cost.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:46:59 #106
117098 Hathor
Effe niet
pi_137886825
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:44 schreef theunderdog het volgende:
Iedereen zit hier direct negatief te reageren, maar ik kan puur in de tekst van dit nummer niets vinden dat niet juist is.

Datzelfde kun je ook van de maker van dit kansloze clipje zeggen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137886830
quote:

Ik ken de tekst niet. Het beeld is duidelijk.
pi_137886855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Datzelfde kun je ook van de maker van dit kansloze clipje zeggen.
Misschien.
pi_137886867
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:47 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik ken de tekst niet. Het beeld is duidelijk.
2

De rapper is getint, @@@@
pi_137886902
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Indonesië. Pinda dus ;)

Verder was mijn opmerking niet denigrerend bedoeld voor andere zandnegers. Integendeel, sommige van mijn beste vrienden zijn zandnegers!
Kom op zeg. Als indo weet je toch zeker dat het niet zo werkt. Het maakt je verhaal alleen zwakker. En mensen hier kennen jou niet. Dat soort dingen zeg je misschien onderling.
pi_137886913
quote:

De tekst is totaal oninteressant. Het feit dat hij doet voorkomen alsof een politicus wordt geëxecuteerd is walgelijk. Dat hij dan ook nog doet voorkomen alsof het voorkomt uit een religie doet de zaak nog minder goed. En dat wist 'ie best. Het is 'm puur om de aandacht te doen. Hij doet het voor de shock value. Feitelijk hetzelfde als Wilders dus.
pi_137886951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

De tekst is totaal oninteressant. Het feit dat hij doet voorkomen alsof een politicus wordt geëxecuteerd is walgelijk. Dat hij dan ook nog doet voorkomen alsof het voorkomt uit een religie doet de zaak nog minder goed. En dat wist 'ie best. Het is 'm puur om de aandacht te doen. Hij doet het voor de shock value. Feitelijk hetzelfde als Wilders dus.
De tekst zet gewoon de psychologie van Wilders neer, als je dus zegt dat de tekst oninteressant is dan zeg je dat Wilders oninteressant is.

Ja, misschien.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:52:22 #113
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137887057
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:12 schreef superniger het volgende:

[..]

:')
Hard dat je daar over valt met de username superniger :')
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:53:27 #114
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_137887103
Het zou me trouwens niet verbazen als zou blijken dat Wilders de clip zelf heeft laten maken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_137887117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De tekst zet gewoon de psychologie van Wilders neer, als je dus zegt dat de tekst oninteressant is dan zeg je dat Wilders oninteressant is.

Ja, misschien.
Eh, nee. Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de tekst van het nummer er totaal niet meer toe doet, vanwege de gespeelde executie van Wilders. Door dat stukje beeld is de rest totaal oninteressant. En dat was het ook al, want veel talent bezit dit hitwonder niet. Hij bespeelt puur de media. En dat doet 'ie aardig. Dat 'ie daarbij WIlders juist in de kaart speelt had 'ie zelf kunnen bedenken. Had 'ie wel wat slimmer moeten zijn dan z'n schoenveters, maar goed.
pi_137887181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:53 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Eh, nee. Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de tekst van het nummer er totaal niet meer toe doet, vanwege de gespeelde executie van Wilders. Door dat stukje beeld is de rest totaal oninteressant. En dat was het ook al, want veel talent bezit dit hitwonder niet. Hij bespeelt puur de media. En dat doet 'ie aardig. Dat 'ie daarbij WIlders juist in de kaart speelt had 'ie zelf kunnen bedenken. Had 'ie wel wat slimmer moeten zijn dan z'n schoenveters, maar goed.
1: Wat is er mis met de tekst?

2: Die gespeelde executie zou zomaar eens waarheid kunnen zijn als Geertje niet beveiligd werd van onze belastingcenten.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:56:13 #117
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137887213
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:53 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Wilders deed overigens hetzelfde maar dan met de Koran.

Eerst een Koran laten zien en dat op zwart beeld een scheur geluid laten horen.

:D
pi_137887294
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Wat is er mis met de tekst?

2: Die gespeelde executie zou zomaar eens waarheid kunnen zijn als Geertje niet beveiligd werd van onze belastingcenten.
Je snapt het niet: al zou het gaan over bloemetjes in de wei, dan nog maakt het niet meer uit wat 'ie zegt. Of 'ie nou gelijk heeft of niet is niet meer interessant. Als jij doet voorkomen dat jij uit naam van jouw geloof iemand het licht uit de ogen wil of gaat schieten, is alles dat je zegt niet meer ter zake doende. Je diskwalificeert jezelf. Enkeltje Syrië voor zo'n figuur graag.
pi_137887324
Je bent voor de vrijheid van meningsuiting of je bent het niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_137887356
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wilders deed overigens hetzelfde maar dan met de Koran.

Eerst een Koran laten zien en dat op zwart beeld een scheur geluid laten horen.

:D
Ja, suggereren dat je een vodje verscheurt is hetzelfde als suggereren dat je een bestaand, levend persoon executeert. Laat je nakijken, malloot.
pi_137887362
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je snapt het niet: al zou het gaan over bloemetjes in de wei, dan nog maakt het niet meer uit wat 'ie zegt. Of 'ie nou gelijk heeft of niet is niet meer interessant. Als jij doet voorkomen dat jij uit naam van jouw geloof iemand het licht uit de ogen wil of gaat schieten, is alles dat je zegt niet meer ter zake doende. Je diskwalificeert jezelf. Enkeltje Syrië voor zo'n figuur graag.
Het punt is dat jij helemaal niet weet of hij dat met zijn video wil aantonen: misschien doet hij het wel om Wilders te waarschuwen.

Ik geloof niet dat deze jonge zelf Wilders zou willen afmaken.
pi_137887372
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Je bent voor de vrijheid van meningsuiting of je bent het niet.
Exact.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:00:25 #123
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137887375
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:59 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ja, suggereren dat je een vodje verscheurt is hetzelfde als suggereren dat je een bestaand, levend persoon executeert. Laat je nakijken, malloot.
Lekker schelden koekoek
pi_137887443
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het punt is dat jij helemaal niet weet of hij dat met zijn video wil aantonen: misschien doet hij het wel om Wilders te waarschuwen.

Ik geloof niet dat deze jonge zelf Wilders zou willen afmaken.
Je hebt gelijk. Hij is de goedheid zelve.

On another note: ik heb nog een leuk autootje te koop. Van een oud vrouwtje geweest en altijd binnen gestaan:

pi_137887463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:02 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Hij is de goedheid zelve.

On another note: ik heb nog een leuk autootje te koop. Van een oud vrouwtje geweest en altijd binnen gestaan:

[ afbeelding ]
Trololololol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')