quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:30 schreef flyguy het volgende:
Je kan natuurlijk ook te ver vooruitkijken...
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Bolters het volgende:
échte liefde laat zich niet weerhouden door talen, landgrenzen of andere barrières.
Mammakindjes die vaak wel kunnen koken!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:34 schreef HSG het volgende:
De meeste zijn tot een late leeftijd mammakindjes.
Als dat het enige is...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:37 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Mammakindjes die vaak wel kunnen koken!
Spaanse zijn vaak het meest ge*l he ;-) Beesten in bedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef ShevaJB het volgende:
Mijn vriendin is Spaanse, gaat prima hoor. Alleen maar leuk dat taalverschil. Na verloop van tijd leer je de taal toch wel.
Kunnen ze jou niet naar China sturen want daar krijg jij de doodstraf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor andere gebreken jij denkt te kunnen herkennen bij mammakindjes...
Ook datquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Spaanse zijn vaak het meest ge*l he ;-) Beesten in bed
inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:30 schreef flyguy het volgende:
Je kan natuurlijk ook te ver vooruitkijken...
Ervaring?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Krijg alleen geen ruzie met je schoonmoeder, want dan trek je aan het kortste eind
Haha, wat toevallig. Mijn vriendin is Deense en wij zijn de talen nu inderdaad ook elk aan het leren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef snakelady het volgende:
Mijn vriend is een buitenlander (komt uit IJsland en woont in Denemarken), het is de bedoeling dat hij over niet al te lange tijd in Nederland komt wonen.
Ik merk weinig van cultuurverschil, we spreken beide goed Engels dus communiceren is geen probleem, ook is hij nu Nederlands aan het leren en ik ben Deens aan het leren.
Mijn ervaring is dus dat het geen probleem hoeft te zijn.
Mee eens!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:03 schreef Poekel het volgende:
[..]
Haha, wat toevallig. Mijn vriendin is Deense en wij zijn de talen nu inderdaad ook elk aan het leren.
Culturele verschillen en inkijkjes maken het alleen maar leuker joh, gewoon gaan!
Ook niet voor niet-Europese buitenlanders.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef LelijKnap het volgende:
Besef me weer wat een vies woord buitenlander is geworden. [..]
Die connotatie maakt het niet meer passend voor Europese buitenlanders.
Ja inderdaad! Mijn vriendin is getrouwd met een Italiaan, een ander heeft een Italiaans vriend, zelfs die van mijn zus is Italiaans. Zelf heb ik ook alleen maar gedate met buitenlanders, oh wacht, sommige waren halfbloedjes. Het maakt ze alleen maar interessanter en je leven leukerquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:09 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn verloofde is een buitenlander. Big deal
Tip: als je hem leuk vindt: go for it!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:13 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Mijn vriendin is getrouwd met een Italiaan, een ander heeft een Italiaans vriend, zelfs die van mijn zus is Italiaans. Zelf heb ik ook alleen maar gedate met buitenlanders, oh wacht, sommige waren halfbloedjes. Het maakt ze alleen maar interessanter en je leven leukerVooral als ze vloeiend een taal spreken die je niet kent, zo sexy
Uit interesse -> wat is de afkomst van je hunk?
Pikken die buitenlanders de banen niet in, zijn het wel de vrouwen. Ze pikken gewoon altijd iets in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:09 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn verloofde is een buitenlander. Big deal
Tip: als je hem leuk vindt: go for it!
Mijn verloofde en ik noemen elkaar geregeld 'Filthy foreign'quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Pikken die buitenlanders de banen niet in, zijn het wel de vrouwen. Ze pikken gewoon altijd iets in.
Vieze buitenlanders![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Willen we meer of minder Italianen in Nederland?!
Minder - minder - minder!!
Dat is heel leuk maar dan moet je "foreigner" zeggen in het vervolg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Mijn verloofde en ik noemen elkaar geregeld 'Filthy foreign'
I know.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is heel leuk maar dan moet je "foreigner" zeggen in het vervolg.
Bedank me later maar
Beetje generaliserend dit. Een ex van mij is Italiaan en zijn moeder was super relaxed. Hij was wel een debiel daarom is het ook mijn ex, zijn piemel was goed. En hij woonde al jaren niet meer bij zijn moeder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef LelijKnap het volgende:
Besef me weer wat een vies woord buitenlander is geworden. Moest gelijk denken aan een vieze ****.
Die connotatie maakt het niet meer passend voor Europese buitenlanders. Maar goed.
Italianen, mooi volk, beetje temprament, beetje heel erg oppervlakkig (materialistish, ijdel, heel erg vd esthetiek), goede keuken (vleesgerechten daargelaten), ook wat religieus, moeilijke moeders, harde taal, netzoals voor turken betekenen respect en eer best wel wat, lekkere ijsjes, gemiddeld niet al te grote piemeltjes, maar door de ijscultuur dus misschien wel goede likkers, en ze hebben veelal een enorme voorliefde voor eigen land (en moeder), dus grote kans dat je uiteindelijk met hem mee zal moeten om met hem en zijn niet Engels sprekende moeder (en wrs Oma) elke dag om 2 uur aan de pasta te zitten, met hopelijk een mooi uitzicht en een wijngaard achter je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |