SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Echt...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef Arcadia het volgende:
Daarbij. http://112misdaad.nl/maro(...)-seksueel-misbruikt/
Wie geeft nu zijn 9-jarige dochter aan een of andere Boliviaan om met hem op vakantie te gaan
Zo arrogant zijn meiden dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG: gaat om je eigen gevoel erbij. Niet eens zozeer wat anderen denken.
Sanada. Nerd. Ben je eindelijk klaar ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zo arrogant zijn meiden dus.
Nogmaals goedemorgen.
Je laat je eigen gevoel dan toch afhangen van wat anderen van je denken? Bedoel, hoe komt het dat je niet zonder make-up het huis verlaat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG: gaat om je eigen gevoel erbij. Niet eens zozeer wat anderen denken.
Mannen die niet snappen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je laat je eigen gevoel dan toch afhangen van wat anderen van je denken? Bedoel, hoe komt het dat je niet zonder make-up het huis verlaat?
Omdat ik er voor mezelf niet graag als spookje uitzie. That's why.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je laat je eigen gevoel dan toch afhangen van wat anderen van je denken? Bedoel, hoe komt het dat je niet zonder make-up het huis verlaat?
Want? Hoe komt het dat je je meer op je gemak voelt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je voelt je gewoon meer op je gemak.
Je gaat me niet vertellen dat je (met jouw afkomst) zo bleek bent...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ik er voor mezelf niet graag als spookje uitzie. That's why.
Het is niet om betweterig te doen, ik probeer het achterliggende te ontdekken. Daarom ook al die zinnen in de vragende vorm.quote:Snap niet waarom jongens/mannen deze discussie graag willen voeren, als ze het toch niet snappen.
NEEquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
Goedemorgen.
Waar waren we gebleven? Marokkanen zijn dieven en Turken plegen fraude.
Let's goooo!
Borte is weg. We kunnen weer rusten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
Goedemorgen.
Let's goooo!
kijk deze maandag hier praten psshhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
Goedemorgen.
Let's goooo!
Dat zijn blanken, toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iranezen ( Iraniėrs) niet te vergeten uiteraard, wat een volk!
ik heb net programma af, ga zo slapen :3quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zo arrogant zijn meiden dus.
Nogmaals goedemorgen.
ik vind je meer een maandagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Technically was het ook dinsdag
[..]
In de winter wel.
SPOILER: hihi grapjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2014 12:24:53 ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vind je meer een maandagSaaaaaaaaa.SPOILER: hihi grapjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |