quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:37 schreef Dirk het volgende:
Oh my gay, hij kwam ook nog net uit z'n hokje..
[ afbeelding ]
Niet m'n beste werk ooit, but hey..
In de hand wel, inmiddels, met al die mocro's?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:42 schreef Dirk het volgende:
Oh nee, ik had 'm toch.
NIETS AAN DE HAND, MENSEN!!!!!
Een Marokkaan zonder bontkraagje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik verwachte een lekkere, niet een bontkraagjesconducteur
Nee. Sorry. Gewoon niet "mijn ding"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, Ang3l?
B'ohhhhhh. 6,4 cm nu. Man man man..
.
Roltrap Ria, wie kent 'r niet straks!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef Dirk het volgende:
Whaaaa, nu sta ik weer op Station Lelylaan. Zie ik ineens mijn oud-collega Ria op de roltrap..
Die wil ik niet tegenkomen. Echt, wat een avontuur zeg!!!!!.
. En jullie zijn er *live live live* bij.
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:52 schreef Dirk het volgende:
Ohhhhh, ik ben in de metro de verkeerde kant op gestapt!!!!!.
Joh, wat voor mocro's bedoel jij dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Sorry. Gewoon niet "mijn ding"
Het enige aantrekkelijke zou de uitdaging zijn.
Ik zit te googlen op hunk en moroccan, of op cute, en op sexy.... nothing. NOTHING!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Joh, wat voor mocro's bedoel jij dan?
Ik bedoel gewoon dat prototype schoffie, zeg maar. Om nom.
Best leuk.. eigenlijk. Maar goed, out leage enzquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, Ang3l?
B'ohhhhhh. 6,4 cm nu. Man man man..
.
Plottwist!quote:
Geen hits of niets van jouw gading?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit te googlen op hunk en moroccan, of op cute, en op sexy.... nothing. NOTHING!
Boeiend, ik ben compleet-langdurig getrouwd. Trek je toch samen zo'n joch uit elkaar? Eerlijk zullen we halalles deeeeeeelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:55 schreef Renesite het volgende:
Ohnee, ik ben semi-bijna-getrouwd en zo!
Slechts een paar hits, maar niets van mijn gading.quote:
Ik ga niet eens trouwenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:58 schreef Dirk het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben compleet-langdurig getrouwd. Trek je toch samen zo'n joch uit elkaar? Eerlijk zullen we halalles deeeeeeelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |