SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat niet zo zeer, maar mochten Sigi, De Jong en Bojan al weggaan ben je niet goed bij je verstand als je Hoesen ook nog weg wilquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een Hoesen fanboy hè![]()
![]()
Ik vind Hoesen ook een prima speler hoor. Maar het TH ziet het niet in hem zitten denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar mochten Sigi, De Jong en Bojan al weggaan ben je niet goed bij je verstand als je Hoesen ook nog weg wilOh.![]()
Als ze het niet in hem zagen zitten hadden ze hem vast wel verkocht. Maar we kunnen natuurlijk al onze vier spitsen verkopen en Zivkovic meteen eerste spits maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Hoesen ook een prima speler hoor. Maar het TH ziet het niet in hem zitten denk ik.![]()
Vraag me af of de Jong nu weggaatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ze het niet in hem zagen zitten hadden ze hem vast wel verkocht. Maar we kunnen natuurlijk al onze vier spitsen verkopen en Zivkovic meteen eerste spits maken.
Oh.![]()
Vraag me af of hij gaat verlengen. Heb er volgens mij nog geen uitspraak over gezien, en als hij de enige overgebleven spits is (op Zivko na) zal hij vast wel spelen, ook al heeft hij een aflopend contract.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of de Jong nu weggaat![]()
Die gaat nog wel weg, een hamstring blessure is wat anders dan kruisbanden,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vraag me af of hij gaat verlengen. Heb er volgens mij nog geen uitspraak over gezien, en als hij de enige overgebleven spits is (op Zivko na) zal hij vast wel spelen, ook al heeft hij een aflopend contract.![]()
Maar wat vinden jullie van Hakim Ziyech? Voor 2 miljoen altijd doen lijkt mij. Helemaal als je Serero kan verkopen en hij kan op meerdere posities. Verder gaat De Jong waarschijnlijk weg. Alleen Marokkanen lijken helaas nooit te slagen bij Ajax.
http://foxsports.nl/video(...)niek-van-ziyech.html
http://foxsports.nl/video(...)n-rasvoetballer.html![]()
Eens moet de eerste keer zijn, lijkt me een leuke speler al is het altijd afwachten wat er bij Ajax van terecht komtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:52 schreef stoeltafel het volgende:
Maar wat vinden jullie van Hakim Ziyech? Voor 2 miljoen altijd doen lijkt mij. Helemaal als je Serero kan verkopen en hij kan op meerdere posities. Verder gaat De Jong waarschijnlijk weg. Alleen Marokkanen lijken helaas nooit te slagen bij Ajax.
http://foxsports.nl/video(...)niek-van-ziyech.html
http://foxsports.nl/video(...)n-rasvoetballer.html![]()
Mooi, weer wat eigen jeugd erbij gekocht![]()
Vraag me eigenlijk af waarom Zivkovich nu naar Ajax gaat. Als hij een periode moet wennen dan zit hij straks te voetballen in Jupiler league, misschien beter voor hem om eerst belangrijk voor Groningen te worden?
Vanuit Ajax natuurlijk goed te begrijpen![]()
2 miljoen is geen geld. Moet je altijd doen. Voor dat bedrag kan je makkelijk een gokje wagen, zeker met al dat geld dat Ajax momenteel heeft.![]()
Eens, maar wil die jongen wel, misschien gaat hij wel liever naar Norwich voor de echte $$quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:55 schreef tompsv18 het volgende:
2 miljoen is geen geld. Moet je altijd doen. Voor dat bedrag kan je makkelijk een gokje wagen, zeker met al dat geld dat Ajax momenteel heeft.![]()
Dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:59 schreef wieisboos het volgende:
Ziyech gaat echt niet komen joh, is totaal niet nodig![]()
Duarte wordt CVM als Blind vertrekt. Anders is hij een prima man om zich er in te laten knokken. Ziyech is natuurlijk altijd welkom, totaal ander kaliber dan dat er nu allemaal staat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze Duarte al gaan afschrijven en talent in de weg gaan zitten (Andersen)Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Uiteindelijk gaat het om kwaliteitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze Duarte al gaan afschrijven en talent in de weg gaan zitten (Andersen)![]()
Wat en wanneer is iets kwaliteit en waarom is Duarte dat niet dan."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het is altijd afwachten of zo'n jongen een versterking zou zijn maar als ik kijk wat er aan middenvelders rondloopt heb ik het idee van welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:04 schreef gniffie het volgende:
Wat en wanneer is iets kwaliteit en waarom is Duarte dat niet dan.![]()
Wie zegt dat? Duarte stond jaren bekend als het grootste talent van de Sparta opleiding en deed het zeer goed bij Heracles in zijn tweede jaar. Die groeit in de luwte nog wel uit naar een uitstekende Ajax-speler.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:04 schreef gniffie het volgende:
Wat en wanneer is iets kwaliteit en waarom is Duarte dat niet dan.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: