Wacht ze zijn homo dus er moeten mannen uit Rusland komen toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijken mij 2 charmante boeren, waar dames maar wat graag voor uit Rusland komen.
Ik heb dat programma nog nooit gezien, ik zou het niet weten of ze homo zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wacht ze zijn homo dus er moeten mannen uit Rusland komen toch?
Ze geven in Rusland toch ook melk of niet dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:51 schreef Deetch het volgende:
lol, sowieso triest natuurlijk dat je in Rusland op zoek gaat naar een vrouw. Het is geen koe dat je op de markt koopt.
Welke Randstad? Als je de dijken opblaast is het in no-time weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:39 schreef ShevaJB het volgende:
Mjah, in de Achterhoek en Twente hebben we lompe boeren, in de Randstad heb je criminele Marrokaantjes. Prima toch.
Vergeet Normaal nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dankzij dit topic zal ik steeds aan die twee uit je op denken als iemand het over de Achterhoek heeft.
Normaal, Jovink en de Voederbietels, en die twee uit deze op dan.quote:
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aakt-stormloop.dhtmlquote:Naar de tweede aflevering van From Russia With Love keken gisteren 340.000 kijkers. Dat zijn er 100.000 meer dan vorige week toen het datingprogramma van start ging op RTL5. In het realityprogramma worden Nederlandse mannen gevolgd die in Oost-Europa op zoek gaan naar een geschikte partner.
Hé Gerben!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat er een bij zit die mijn naam draagteverlasting shame.
Die rechter heeft ook al een keer met een ander datingprogramma meegedaan. Ging ie met een stel wijven op Solextour door de Achterhoek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:29 schreef NielsTriple het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag even iets rechtzetten.
Die 2 latent homofiele inteeltboeren bij "From Russia, with love" (RTL5) zijn GEEN representatieve afspiegeling van de gemiddelde Achterhoeker.
Deze 2 figuren komen uit Vorden en je zou Vorden eigenlijk moeten zien als DE plek waar je zou gaan filmen als je ooit een Nederlandse versie van de film Deliverance (1972) zou willen maken. Waar de wereld eindigt, begint Vorden. Zoiets.
Dus, Jeroen en Gerben, doe de rest van de Achterhoek(ers) een plezier, en zeg in godsnaam dat je uit fucking Vorden komt en niet uit de Achterhoek.
Dan hoef ik me in ieder geval niet meer de ogen uit m'n kop te schamen.
Solextour is standaard paringsritueel in de Achterhoek en de bruidsschat bestaat vaak uit Zundapp's en Kreidlers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Die rechter heeft ook al een keer met een ander datingprogramma meegedaan. Ging ie met een stel wijven op Solextour door de Achterhoek.
Ik kan wel janken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dankzij dit topic zal ik steeds aan die twee uit je op denken als iemand het over de Achterhoek heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |