abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156329435
Ik stem geen PvdA meer om die kloteSamsom. Zit er alleen voor zichzelf.
Gladjanus. Mannetje.
(ik ben zelfs lid van de partij en ik weet dat veel andere leden ook lid blijven, maar niet meer op hun partij stemmen, puur en alleen omdat kale ventje)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_156329590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef Sigaartje het volgende:
Ik stem geen PvdA meer om die kloteSamsom. Zit er alleen voor zichzelf.
Gladjanus. Mannetje.
(ik ben zelfs lid van de partij en ik weet dat veel andere leden ook lid blijven, maar niet meer op hun partij stemmen, puur en alleen omdat kale ventje)
Zou je dan op deze stemmen?
Asscher, die hoeft voor mij trouwens ook niet met zijn hoe zeg ik dat netjes?
Luchtkastelen Don Kişot, althans zo ondervindt ik het.
pi_156334782
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou je dan op deze stemmen?
Asscher, die hoeft voor mij trouwens ook niet met zijn hoe zeg ik dat netjes?
Luchtkastelen Don Kişot, althans zo ondervindt ik het.
Ik denk dat PvdA zijn beste tijd heeft gehad.
Maar SP is het ook niet. GL is rechts geworden.
Het is tijd voor een nieuwe moderne linkse partij.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_156335921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:46 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik denk dat PvdA zijn beste tijd heeft gehad.
Maar SP is het ook niet. GL is rechts geworden.
Het is tijd voor een nieuwe moderne linkse partij.
Waarom is de SP het ook niet?

Is gewoon vergelijkbaar met de 'oude' PvdA naar sociaal-democratische maatstaven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156342828
GL is rechts mensen.
pi_156345316
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom is de SP het ook niet?

Is gewoon vergelijkbaar met de 'oude' PvdA naar sociaal-democratische maatstaven.
Nou nee helaas heb ik daar een andere mening over, die partij mist iemand als Marijnesen vind ik.
pi_156357298
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nou nee helaas heb ik daar een andere mening over, die partij mist iemand als Marijnesen vind ik.
Dus de poppetjes zijn voor jou persoonlijk belangrijker dan het gedachtegoed? Want zoveel is de SP inhoudelijk toch niet veranderd de afgelopen jaren.
pi_156357542
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dus de poppetjes zijn voor jou persoonlijk belangrijker dan het gedachtegoed? Want zoveel is de SP inhoudelijk toch niet veranderd de afgelopen jaren.
Voor veel mensen helaas wel. Ik kem rechtse mensen die Marijnissen hebben gestemd omdat ze hem sympathiek vonden. Ze stemmen verder vaak CDA of VVD. SP zouden ze overwegen, maar ze vinden Roemer tegenvallen.

Serieus, dit bestaat. :P Veel meer mensen stemmen op de personen dan je denkt.
pi_156359168
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Voor veel mensen helaas wel. Ik kem rechtse mensen die Marijnissen hebben gestemd omdat ze hem sympathiek vonden. Ze stemmen verder vaak CDA of VVD. SP zouden ze overwegen, maar ze vinden Roemer tegenvallen.

Roemer is meer de gezellige oom waarvan iedereen er wel een van in de familie heeft. Leuk om mee te lachen, maar geef hem niet al teveel verantwoordelijkheid.

Marijnissen is kwam altijd erg authentiek over, omdat hij naar mijn mening met zijn hart politiek bedreef.
Rutte bijvoorbeeld is het tegenovergestelde. Totaal niet met zijn hart, maar is veel berekender en waait met de wind mee die hem het verste brengt. De ene keer PVV, de andere keer CDA of D66.
pi_156360760
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is me allemaal wel bekend, maar ik heb nog nooit iemand individueel toe horen geven dat het ze enkel om de persoon draait en ik was nieuwsgierig of ik John zo ver kon krijgen.
pi_156362921
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Weer eentje gespot die niet lezen kan,als een poppetje belangrijk zou zijn voor mij dan stond er niet iemand als die, dan stond er die welke ik benoem.
Er behoord dus iemand die goed gebekt is naar mijn mening en iemand die onthouwden doet, die ze met hun eigen woorden kan tegenspreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2015 23:44:42 ]
pi_156362996
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is me allemaal wel bekend, maar ik heb nog nooit iemand individueel toe horen geven dat het ze enkel om de persoon draait en ik was nieuwsgierig of ik John zo ver kon krijgen.
Je hebt hem zover hoor heb je nog wat terug?
pi_156363101
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Weer eentje gespot die niet lezen kan,als een poppetje belangrijk zou zijn voor mij dan stond er niet iemand als die, dan stond er die welke ik benoem.
Er behoord dus iemand die goed gebekt is naar mijn mening en iemand die onthouwden doet, die ze om de met hun eigen woorden kan tegenspreken.
Tijd om de fles de fles te laten......
zonnig Brasil
pi_156363182
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:27 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Tijd om de fles de fles te laten......
De fles of de inhoud ervan?
Ik wist dat de hollanders zuinig waren maar wist niet dat ze de fles ook nemen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2015 23:31:47 ]
pi_156363210
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

De fles of de inhoud ervan?
de inhoud is volgens mij al lang weg ...
zonnig Brasil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')