![x1568y0w400h570cw1251ch1782_ft6813.jpg]()
Het leven is simpel. Leef oprecht en stem altijd tegen de PVDA. U denkt wellicht, die guitige man op de foto, die is een levensgenieter, een lieflijke man, een man met een anus.....
Deels heeft u het fout.
Een anus heeft de man. Verder zwemt de dolfijn in mij een dansje om u allen heen.
Wist u trouwens, dolfijnen zijn een beetje de Hitlers van de oceaan? Ja, altijd maar lachen en een beetje stomme truukjes uithalen voor het publiek. OPEN JE OGEN MENSEN!!! Het is je reinste propaganda.
Iedereen weet dat dolfijnen er geen smetteloze gedachtegoed op na houden. Meerdere malen probeerde zij mij te indoctrineren met walgelijke idealogie.
Maar goed, ik dwaal af. STEM TEGEN PVDA. Uw stemmen worden geronseld in de moskee. U weet wel, die plek waar men gaat bidden en vrouwen gesluierd en geslagen worden.
Vooral dat laatste, dat doet de dolfijnen plezier. Die genieten van pijn en rode wangetjes.
Kijk, een ferme tik op de billen van een vrouw kan geen kwaad. Dat is een teken van onderwerping aan de harde regerende hand van de man. De man is immers de held van het huishouden. Toch moeten vrouwen met respect worden behandeld. Dat ze af en toe even op de plaats worden gezet is noodzakelijk voor een rechtvaardig huishouden.
De PVDA, u weet wel. Samson die huilt om de doodsbange bewoners in Groningen en er vervolgens zijn bezwete gezicht niet durft te vertonen. Schijn? Neen, het is een lafaard.
Wat dacht u van dhr Plasterk? Duizenden opnames zijn de schuld van de laffe Amerikanen (mooi verwoord van hem, dat geef ik toe. Amerikanen zijn walgelijke schepsels maar daarover later meer!). Iedereen walgt van hem maar het gedrag wordt goed gekeurd. Bang voor gezichtsverlies. OPEN UW OGEN!
De wijlen burgemeester van de stad Groningen. Rehwinkel.
![266px-Peter_Rehwinkel_by_Niels_Kim.jpg]()
Ja nu mag ik even raaskalten. Deze man, zowel in het verleden lid van de 1e als de 2e kamer, burgemeester van Naarden en later Groningen besluit er mee op te houden. Dat kan, is zijn goed recht. Vervolgens maar doen alsof hij een baantje in het zuiden van Europa had en wel even wachtgeld vangen.
Heja, daar gaat uw geld *PLOEF* en weg is het. Vervolgens blijkt dat baantje heul niet te bestaan. Heel Nederland waaronder de PVDA spreekt er schande van.
En nu? Nu is de storm al een maand of wat gaan liggen en hoort men niets meer. Wedden dat hij zijn geld alsnog heeft gekregen?
Dat geld wat wij allen zwetend aan de schatkist hebben afgedragen om de dolfijnenpopulatie te laten slinken? WEG!
Let maar op, over een paar weken spoelen ze weer aan op Texel, en dan vindt heel Nederland het weer zielig dat er een (zieke, oude en waarschijnlijk met HIV besmette) bultrug aanspoelt.
Dat beest zou toch al dood gaan. OPEN JE OGEN het is een complot.
Nu denkt u, die Monopoly is een dwaas en anti PVDA.
Oneens. Ik bewonder Klaas de Vries.
quote:
In april 2008 deed De Vries als senator van zich spreken door – samen met de fracties van SP, GroenLinks en D66 – middels het stellen van een grote hoeveelheid vragen alsnog opheldering te verkrijgen over de gang van zaken rond het Nederlandse besluit om politieke steun te verlenen aan de internationaal zeer omstreden invasie van Irak, waaronder een reeks met betrekking tot door het kabinet genegeerde adviezen en rapportages over het vermeende bezit van massavernietigingswapens door Saddam Hoessein en de legitimatie van de oorlog. Het kabinet had er zeven maanden voor nodig om op 19 december 2008, enkele uren na het begin van het Kerstreces, voor een meerderheid van de Senaat onbevredigende antwoorden op deze vragen te formuleren.
Dat laatste baart mij zorgen. Toch ging men akkoord met een oorlog en het steunen van onze bondgenoot. We hadden ook een middelvinger kunnen opsteken. Maar nee. In Orlando Florida zetelen meerder Dolfijngenootschappen die een vinger in de mondiale politiek hebben.
Zij gebruiken de PVDA om hun eigen agenda door te krijgen. Nederland is een zwak land en zij weten dit. De publieke opinie gaat van onderwerp naar onderwerp wat er maar in de media komt. Nadat dat gebeurt interesseert het Nederlandse volk niet meer wat er gebeuren gaat. Ze hebben kunnen klagen.
Dolfijnen weten dit. Daarom zijn het walgelijke schepsels. Ze maken misbruik van de Soevereine staat der Nederlanden.
Neem nu Koning Willem Alexander. Een boegbeeld voor velen. Inmiddels is het lang niet meer 'Prins Pils'. Het is een hard werkende man. En ook een fervent dolfijnenhater. Regelmatig maak ik met onze Koning wandelingen door de natuurgebieden rondom Urk . We bespreken diverse problematieken die mij doen walgen en regelmatig zitten we beide met de handen in het haar. De dolfijnenlobby is te sterk tegenwoordig en we moeten als land zijnde Nationaal de handen ineen slaan om de agressor te verwijderen uit het mondiale stelsel.
Ik doe daarom alleen een oproep om NIET PVDA te stemmen. Stemt op een Aziatische kandidaat. Het liefst met Japanse achtergrond. Deze mensen weten heel goed om te gaan met de grote invloeden van Dolfijnen.
U dacht toch niet dat Fukushima een ongeluk was? NEEN het was een vergelding voor de jarenlange strijd die Japan voert tegen de grove propaganda van dolfijnen. De jaarlijkse slachting is enkel een kleine overwinning die men kan vieren. Dolfijnen zijn verantwoordelijk voor de grootste nucleaire ramp van onze tijd.
Ziet u ooit een dolfijn voor de rechter verschijnen voor die laffe daad? NEEN, dat komt omdat dolfijnen zelfs de rechtspraak in hun macht hebben.
Niets en niemand is veilig.
DAAROM, STEM AZIATSCH, STEM ANTI DOLFIJN!
STEM SLIM.
Gegroet vrinden. Blijf uit de buurt van de zee. Weesch op uw hoede en zwicht niet voor de walgelijke vin van de invloed uit de zee.