abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137871797

Het leven is simpel. Leef oprecht en stem altijd tegen de PVDA. U denkt wellicht, die guitige man op de foto, die is een levensgenieter, een lieflijke man, een man met een anus.....

Deels heeft u het fout.
Een anus heeft de man. Verder zwemt de dolfijn in mij een dansje om u allen heen.
Wist u trouwens, dolfijnen zijn een beetje de Hitlers van de oceaan? Ja, altijd maar lachen en een beetje stomme truukjes uithalen voor het publiek. OPEN JE OGEN MENSEN!!! Het is je reinste propaganda.
Iedereen weet dat dolfijnen er geen smetteloze gedachtegoed op na houden. Meerdere malen probeerde zij mij te indoctrineren met walgelijke idealogie.

Maar goed, ik dwaal af. STEM TEGEN PVDA. Uw stemmen worden geronseld in de moskee. U weet wel, die plek waar men gaat bidden en vrouwen gesluierd en geslagen worden.
Vooral dat laatste, dat doet de dolfijnen plezier. Die genieten van pijn en rode wangetjes.
Kijk, een ferme tik op de billen van een vrouw kan geen kwaad. Dat is een teken van onderwerping aan de harde regerende hand van de man. De man is immers de held van het huishouden. Toch moeten vrouwen met respect worden behandeld. Dat ze af en toe even op de plaats worden gezet is noodzakelijk voor een rechtvaardig huishouden.

De PVDA, u weet wel. Samson die huilt om de doodsbange bewoners in Groningen en er vervolgens zijn bezwete gezicht niet durft te vertonen. Schijn? Neen, het is een lafaard.
Wat dacht u van dhr Plasterk? Duizenden opnames zijn de schuld van de laffe Amerikanen (mooi verwoord van hem, dat geef ik toe. Amerikanen zijn walgelijke schepsels maar daarover later meer!). Iedereen walgt van hem maar het gedrag wordt goed gekeurd. Bang voor gezichtsverlies. OPEN UW OGEN!
De wijlen burgemeester van de stad Groningen. Rehwinkel.

Ja nu mag ik even raaskalten. Deze man, zowel in het verleden lid van de 1e als de 2e kamer, burgemeester van Naarden en later Groningen besluit er mee op te houden. Dat kan, is zijn goed recht. Vervolgens maar doen alsof hij een baantje in het zuiden van Europa had en wel even wachtgeld vangen.
Heja, daar gaat uw geld *PLOEF* en weg is het. Vervolgens blijkt dat baantje heul niet te bestaan. Heel Nederland waaronder de PVDA spreekt er schande van.

En nu? Nu is de storm al een maand of wat gaan liggen en hoort men niets meer. Wedden dat hij zijn geld alsnog heeft gekregen?
Dat geld wat wij allen zwetend aan de schatkist hebben afgedragen om de dolfijnenpopulatie te laten slinken? WEG!
Let maar op, over een paar weken spoelen ze weer aan op Texel, en dan vindt heel Nederland het weer zielig dat er een (zieke, oude en waarschijnlijk met HIV besmette) bultrug aanspoelt.
Dat beest zou toch al dood gaan. OPEN JE OGEN het is een complot.

Nu denkt u, die Monopoly is een dwaas en anti PVDA.
Oneens. Ik bewonder Klaas de Vries.
quote:
In april 2008 deed De Vries als senator van zich spreken door – samen met de fracties van SP, GroenLinks en D66 – middels het stellen van een grote hoeveelheid vragen alsnog opheldering te verkrijgen over de gang van zaken rond het Nederlandse besluit om politieke steun te verlenen aan de internationaal zeer omstreden invasie van Irak, waaronder een reeks met betrekking tot door het kabinet genegeerde adviezen en rapportages over het vermeende bezit van massavernietigingswapens door Saddam Hoessein en de legitimatie van de oorlog. Het kabinet had er zeven maanden voor nodig om op 19 december 2008, enkele uren na het begin van het Kerstreces, voor een meerderheid van de Senaat onbevredigende antwoorden op deze vragen te formuleren.
Dat laatste baart mij zorgen. Toch ging men akkoord met een oorlog en het steunen van onze bondgenoot. We hadden ook een middelvinger kunnen opsteken. Maar nee. In Orlando Florida zetelen meerder Dolfijngenootschappen die een vinger in de mondiale politiek hebben.

Zij gebruiken de PVDA om hun eigen agenda door te krijgen. Nederland is een zwak land en zij weten dit. De publieke opinie gaat van onderwerp naar onderwerp wat er maar in de media komt. Nadat dat gebeurt interesseert het Nederlandse volk niet meer wat er gebeuren gaat. Ze hebben kunnen klagen.
Dolfijnen weten dit. Daarom zijn het walgelijke schepsels. Ze maken misbruik van de Soevereine staat der Nederlanden.

Neem nu Koning Willem Alexander. Een boegbeeld voor velen. Inmiddels is het lang niet meer 'Prins Pils'. Het is een hard werkende man. En ook een fervent dolfijnenhater. Regelmatig maak ik met onze Koning wandelingen door de natuurgebieden rondom Urk . We bespreken diverse problematieken die mij doen walgen en regelmatig zitten we beide met de handen in het haar. De dolfijnenlobby is te sterk tegenwoordig en we moeten als land zijnde Nationaal de handen ineen slaan om de agressor te verwijderen uit het mondiale stelsel.

Ik doe daarom alleen een oproep om NIET PVDA te stemmen. Stemt op een Aziatische kandidaat. Het liefst met Japanse achtergrond. Deze mensen weten heel goed om te gaan met de grote invloeden van Dolfijnen.

U dacht toch niet dat Fukushima een ongeluk was? NEEN het was een vergelding voor de jarenlange strijd die Japan voert tegen de grove propaganda van dolfijnen. De jaarlijkse slachting is enkel een kleine overwinning die men kan vieren. Dolfijnen zijn verantwoordelijk voor de grootste nucleaire ramp van onze tijd.
Ziet u ooit een dolfijn voor de rechter verschijnen voor die laffe daad? NEEN, dat komt omdat dolfijnen zelfs de rechtspraak in hun macht hebben.

Niets en niemand is veilig.

DAAROM, STEM AZIATSCH, STEM ANTI DOLFIJN!

STEM SLIM.

Gegroet vrinden. Blijf uit de buurt van de zee. Weesch op uw hoede en zwicht niet voor de walgelijke vin van de invloed uit de zee.

dinsdag 18 maart 2014 @ 02:20:58 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_137871800
Maak eens een: Tl;dr
UI Made bij VanilleKwark.
pi_137871803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:20 schreef RingBewoner het volgende:
Trek een blik pilsener open en lees. Het opent je ogen. Je zult versteld staan.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 02:22:54 #4
343196 RingBewoner
pi_137871806
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Gast, ik ben al best waus. Gaat niet meer.
pi_137871811
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Gast, ik ben al best waus. Gaat niet meer.
Morgen lezen. Ik hoop dat dit topic nog open blijft en LompeHork het niet sluit als dolfijn aanhanger :r
  dinsdag 18 maart 2014 @ 02:25:29 #6
343196 RingBewoner
pi_137871814
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:24 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Morgen lezen. Ik hoop dat dit topic nog open blijft en LompeHork het niet sluit als dolfijn aanhanger :r
OK.
pi_137872161
Ik hou van dolfijnen
pi_137872570
Ik heb even wat tijd nodig om dit allemaal te verwerken.
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 08:07:55 #9
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_137872581
Wat een kutbeesten zijn het eigenlijk.

Mijn ogen zijn geopend. Ik stem anti dolfijn.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_137872694
Dolfijnen zijn al lang vertrokken van de aarde volgens HHGTTG.
pi_137872993
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:19 schreef geelkuikentje het volgende:
Dolfijnen zijn al lang vertrokken van de aarde volgens HHGTTG.
Jammer dat we hun laatste boodschap interpreteerden als een poging door een brandende hoepel te springen terwijl ze God save the queen floten. (of wat het ook was.)
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_137873179
Ik ken iemand die dolfijn van z'n achternaam heet. Hoe om te gaan hiermee? Ik vertrouw hem niet. Hij eet graag tonijn, is gek op het strand en de zwembad. Viel me altijd al op.
pi_137873201
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:57 schreef Peunage het volgende:
Ik ken iemand die dolfijn van z'n achternaam heet. Hoe om te gaan hiermee? Ik vertrouw hem niet. Hij eet graag tonijn, is gek op het strand en de zwembad. Viel me altijd al op.
Harpoeneren als hij even niet kijkt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_137883057
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:58 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Harpoeneren als hij even niet kijkt.
Dit is de beste oplossing ja.
  Forum Admin dinsdag 18 maart 2014 @ 14:43:59 #15
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_137884539
dol fijn topic, maar ik was toch al niet van plan op de pvda te stemmen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  PR en moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 14:48:25 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137884707
Oh my, ben ik dan al die tijd zo blind geweest?
Bedankt voor deze openbaring, hier moet tegen gevochten worden.

F*CK YOU, DOLPHIEEEEN :(
Fuck the EBU.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:08:01 #17
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_137885411
Het schijnt dat sommige dolfijnensoorten in het holst van de nacht moestuinen van argeloze burgers omploegen. Zelf strooi ik altijd dolfijnenzout om dit te voorkomen.

Voor meer informatie over dit dolfijnenzout kunt u zich tot mij wenden, middels een DM.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:25:36 #18
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_137897944
Kutbeesten.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:50:32 #19
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_137899181
OPEN JE OREN!!!
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_137900158
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef Keukendrol het volgende:
Het schijnt dat sommige dolfijnensoorten in het holst van de nacht moestuinen van argeloze burgers omploegen. Zelf strooi ik altijd dolfijnenzout om dit te voorkomen.

Voor meer informatie over dit dolfijnenzout kunt u zich tot mij wenden, middels een DM.
Dit is al een brute vorm van terreur. Daarom moeten we strijden tegen deze walgelijke zoogdieren
pi_137952579
Ik wil iedereen bedanken. De uitslag is louter positief en de PVDA verliest overal. Dit doet mij goed,
pi_137953218
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil iedereen bedanken. De uitslag is louter positief en de PVDA verliest overal. Dit doet mij goed,
_O_
pi_137953435
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Niet goed geld terug garantie ?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_148105554
Ik wil dit, zo vlak voor de jaarwisseling nog even kicken. Laat 2015 een dolfijnvrij jaar worden voor allen!
pi_148105768
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:20 schreef RingBewoner het volgende:
Stem PVDA.
  maandag 29 december 2014 @ 19:53:50 #26
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_148108119
Jewfins kunnen gelijk dat hok in
nog erger dan communisten
RED ONS HENNIEGOD