quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 03:05 schreef Monopoly het volgende:Heb je een relatie (kinderplannen?)
Hangt van veel dingen af. Ik heb zelf als vrijgezel een tijdje in een dorp gewoond. Lekker goedkoop en ik werkte in een lokale bakkerij elke nacht.
Elk weekend was gekkenhuis. Ik was toen nog wel 23 maar goed, 23-25 is verwaarloosbaar.
Als je sociaal bent zou ik het doen. Het is goedkoper dan de stad, ergo meer ruimte (hoogst waarschijnlijk?) en je kan lekker je ding doen.
Nadeel van een dorp is wel dat iedereen vrij snel weet wat je doet etc. Je privacy is een stuk minder dan de grote stad.
Ikzelf heb een mooie tijd gehad, maar had er ook vrienden wonen. Dat maakte het wel een stuk makkelijker met stappen etc. Je legde véél makkelijker contacten met uitgaan,
Geen relatie, wel ooit kinder/relatieplannen..
Ik ben op zich wel sociaal, maar ben niet zo snel iemand die in mijn eentje in een nieuwe groep mensen gaat integreren.
Momenteel zit ik (nog) op kamers in Amsterdam, en nu ik merk dat mijn vrienden/studentenvereniging vrienden steeds meer een ''burgerlijk'' bestaan opbouwen met een eigen huis/baan/etc, ik het aan de ene kant wel jammer vind dat ik doordeweeks wat vaker alleen ben.
Aan de andere kant voel ik ook niet concreet de behoefte om me in allerlei clubjes/verenigingen/commissies te gaan storten.
Dus in dat opzicht ben ik wel sociaal, maar ook weer geen sociaal dier die de hele dag onder de mensen wil zijn..
Ben ook niet iemand die het maximale uit ''leven in de stad'' haalt, maar het leven in een dorp waar overdag amper iemand rondloopt en alle horeca van maandag-vrijdag verlaten is en op zaterdag halfvol, kan voor mij op den duur ook beklemmend aan gaan voelen..