SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
[ Bericht 14% gewijzigd door PlayingWithFire op 18-03-2014 00:00:45 ]~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Collega jat telefoon, omdat de nieuwe schoonmaker toch wel verdacht gaat worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even opzoeken..
Mijn vader werkt al jaaaren met dezelfde mensen, laat zijn tel altijd op tafel liggen, nieuwe Marokkaanse schoonmaker komt en weg is tel.
Echt typisch dit. Serieus mensen, Marokkaan in de buurt? Hide your wifes, hide your kids, hide your phones.
FBI deze gast.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Collega jat telefoon, omdat de nieuwe schoonmaker toch wel verdacht gaat worden.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Collega jat telefoon, omdat de nieuwe schoonmaker toch wel verdacht gaat worden.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, vond hij er kinderachtig uitzien.
Balen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even opzoeken..
Mijn vader werkt al jaaaren met dezelfde mensen, laat zijn tel altijd op tafel liggen, nieuwe Marokkaanse schoonmaker komt en weg is tel.
Echt typisch dit. Serieus mensen, Marokkaan in de buurt? Hide your wifes, hide your kids, hide your phones.
Collega's waren bij hem, werkplek was leeg, op schoonmaker na. You do the math.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is zo vanzelfsprekend dat het je niet eens is opgevallen.
Echte liefde man. Maar hij ziet me niet staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is zo vanzelfsprekend dat het je niet eens is opgevallen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben een closet pervert. Ben veel over mezelf te weten gekomen vandaag.
Ik begrijp dan niet waarom je gelijk uithaalt naar Marokkanen? Want Nederlanders of Turken doen dit natuurlijk nooit?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Collega's waren bij hem, werkplek was leeg, op schoonmaker na. You do the math.
Sorry, mijn foutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Echte liefde man. Maar hij ziet me niet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |