Oh, die stuurde mij ook DM's ja. Ik voelde me al speciaal, tot ik jouw post las.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef thats_meh het volgende:
Iemand nog meer last van Spongeboss die loopt te DM'en... Wat een idioot.
Neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Is de "nog altijd beter dan AdoraBelle geneukt hebben" opmerking al gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Ben hem niet tegengekomen maar volgens mij is dat helemaal geen straf om jou te n**ken. (sorry, het klinkt zo plat.)quote:
Snap niet dat die vent niet geweerd word hierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef thats_meh het volgende:
Iemand nog meer last van Spongeboss die loopt te DM'en... Wat een idioot.
Gaat over mijn reactie in dit topic. Volgens mij heeft hij me al eerder een bericht gestuurd over een post in een ander topic.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, die stuurde mij ook DM's ja. Ik voelde me al speciaal, tot ik jouw post las.
Het is jammer dat je DM's niet mag citeren, anders kon ik vragen of het bij jou over hetzelfde ging.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef thats_meh het volgende:
[..]
NeeOh, gelukkig. Ik had een dergelijke post eigenlijk wel verwacht van de kindjes hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, gelukkig. En lief van jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ben hem niet tegengekomen maar volgens mij is dat helemaal geen straf om jou te n**ken. (sorry, het klinkt zo plat.)
Oh, nee, dan is het wat anders. Bij mij was het laat in de avond en volgens mij had hij z'n piemol al in z'n hand om het zo te zeggen. Ik vind 'm wel knap, maar als 'ie daarna niks meer van zich laat horen dan is dat voor mij wel een afknapper.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:51 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Gaat over mijn reactie in dit topic. Volgens mij heeft hij me al eerder een bericht gestuurd over een post in een ander topic.
dit moet wel het toppunt zijn van aandachtshoereren zegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat doe ik helemaal niet. Maar ik verwachtte eigenlijk dat jij of iemand anders wel gebruik zou maken van de mogelijkheid om zo'n opmerking over mij te maken. Het zijn toch altijd dergelijke opmerkingen die gemaakt worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
dit moet wel het toppunt zijn van aandachtshoereren zeg![]()
jezelf voor hoer uitmaken en zo aandacht willen trekken
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nee, dan is het wat anders. Bij mij was het laat in de avond en volgens mij had hij z'n piemol al in z'n hand om het zo te zeggen. Ik vind 'm wel knap, maar als 'ie daarna niks meer van zich laat horen dan is dat voor mij wel een afknapper.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:07 schreef eend112 het volgende:
nog altijd beter dan AdoraBelle geneukt hebben
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:07 schreef eend112 het volgende:
nog altijd beter dan AdoraBelle geneukt hebben
Me and my big mouthquote:
Wanhopige roep om aandacht gespot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
ib4 inkoppertjequote:
hou even open.quote:
Hou op! Ik ben niet wanhopigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wanhopige roep om aandacht gespot.
not big enoughquote:
nee, dat kan lukt je ook niet als ik bezig benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |