Ja ja, het is goed met jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen zonder benen uitlachen of belachelijk maken omdat ze geen benen hebben, iets waar ze niet aan kunnen doen. En daar smakelijk om lachen is niet kinderachtig? Hypocriet.
Slechte grapquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Pharkus het volgende:
Klinkt als een blijvertje, ze loopt niet makkelijk bij je weg.
Ik zette mijn beste beentje voor.quote:
Zoveel jaloezie in 1 postquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er staat dat ze erachter kwam dat ze met die vriend zat te appen. Om daar achter te komen moet je het zeker op het scherm zien, of ze moeten allebei zo'n IQ hebben dat de een wat typt dan bij de ander een beepje afgaat hij hem pakt terwijl de ander zijn mobiel weg stopt en de ander weer zijn mobiel pakt na een piepje net iets voordat de ander hem in zijn zak stopt.
En dan is de logische reactie van een ieder (beide dates) wat zitten jullie te doen waar gaat het over. Sowieso is het niet gezellig op een date en kan ik me niet voorstellen dat wie dan ook zou willen daten met twee kneuzen als die. Een mening mag men hebben, maar gebruik wel je hersenen.
Hehe waarom zou ik, ik heb niemand wat te bewijzen ik weet alleen dat dit kinderachtig is. Maar goed ik heb een makker zonder benen, wel grappig dat je hier over kunt lachen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja ja, het is goed met je
Verzin een beter verhaal, zou ik zeggen, we weten allemaal dat je het kunt.
Misschien, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hehe waarom zou ik, ik heb niemand wat te bewijzen ik weet alleen dat dit kinderachtig is. Maar goed ik heb een makker zonder benen, wel grappig dat je hier over kunt lachen.
Maar dat als het om kanker gaat of andere dingen mensen opeens niet meer lachen. Omdat je met kanker doodgaat maar zonder benen nog leeft? Ik begrijp het niet, misschien ben ik dom.
Jaloers dat andermans topic wel loopt en dat even niet de aandacht op jou is gericht meid?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hehe waarom zou ik, ik heb niemand wat te bewijzen ik weet alleen dat dit kinderachtig is. Maar goed ik heb een makker zonder benen, wel grappig dat je hier over kunt lachen.
Maar dat als het om kanker gaat of andere dingen mensen opeens niet meer lachen. Omdat je met kanker doodgaat maar zonder benen nog leeft? Ik begrijp het niet, misschien ben ik dom.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
ik wil deze alvast nomineren voor topic van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |