abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 08:52:50 #151
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_137873108
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:51 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Caesar is blind en ik staarde naar de nachthemel om erachter te komen dat het teer was en nu ben ik blind em loopt iedereen weg met een topic gebaseerd op een oude mop.
Ja jongen, zo gaan die dingen soms. Misschien dat een van jouw topics (die natuurlijk allemaal waar zijn) ook een hit wordt vandaag, blijven hopen ^O^
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:26:10 #152
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137873744
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:52 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ja jongen, zo gaan die dingen soms. Misschien dat een van jouw topics (die natuurlijk allemaal waar zijn) ook een hit wordt vandaag, blijven hopen ^O^
Wait for it...
En altijd het laatste woord.
pi_137873749
Heb niet alles gelezen, maar

het feit dat je haar wilde dismissen omdat ze geen benen heeft :')
Het feit dat je sowieso al op deze manier naar haar kijkt omdat ze geen benen heeft :')

Gehandicapte mensen zijn net mensen.
pi_137873810
Vermakelijke verbastering van een grap.
Past beter in ONZ.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137873912
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
Vermakelijke verbastering van een grap.
Past beter in ONZ.
pi_137874050
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Robert: Zooo, ik was met Carnaval dus in Boxtel hè, en via Facebook had ik een paar dagen daarvoor een fucking lekkere chick leren kennen, ze heette Laura. Ze leek een beetje op Zimra Geurts qua gezicht, maar dan iets minder natuurlijk. Dus we praatten wat enzo en ze had wat modelfoto's op d'r timeline. Vertelde ze dat het haar wel leuk leek om gewoon te chillen met een film enzo. Leuk en aardig allemaal, maar ik wou d'r gruwelijk hard ballen.
Er klopt iets niet aan dit stukje... Lees het dikgedrukte deel. Waarom zou Robert ineens gezegd hebben dat hij met Carnaval in Boxtel was, als het helemaal losstaat van de rest van het verhaal?

"Ik was met Carnaval in Boxtel." staat los van "Een paar dagen daarvoor een fucking lekkere chick leren kennen" en de rest van deze alinea.

Lees deze alinea na als je me niet meteen snapt.
pi_137874506
Maar probeer je hier nu mee te zeggen dat mensen met een handicap geen sex kunnen hebben of wat ;) ?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:02:42 #158
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_137874529
Ik heb gehoord dat mensen met een sex juist heel goed zijn in sex.
edit: damn ninja edit :(
pi_137874703
In de boom laten hangen :')
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_137874810
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:41 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Er klopt iets niet aan dit stukje... Lees het dikgedrukte deel. Waarom zou Robert ineens gezegd hebben dat hij met Carnaval in Boxtel was, als het helemaal losstaat van de rest van het verhaal?

"Ik was met Carnaval in Boxtel." staat los van "Een paar dagen daarvoor een fucking lekkere chick leren kennen" en de rest van deze alinea.

Het verhaal speelt zich af in Boxtel. De vriend van TS woont in Amsterdam, dus geeft hij aan waarom hij in Boxtel was. Zo moeilijk is het niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_137875052
Mooi verhaal _O_
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:32:30 #162
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137875366
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:41 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Wat niet klopt is het volgende.

Er zou een dubbeldate zijn maar Ts en zijn vriendje zitten te appen. De vriendin van zijn vriend wordt niet omschreven dus deze bestaat niet? Er wordt alleen een keer gerefereerd naar zij. De gehandicapte date komt erachter dat ts en zijn vriendje appen en dat dit ook nog eens dingen zijn waarbij zij belachelijk wordt gemaakt, zij begint over zijn penis te wrijven.

Dit alles slaat dus nergens op, wat ik dan ook heb aangekaart maar doe geen moeite de mensen hier. :') Het is een belachelijke verbastering van een belachelijke grap.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:33:22 #163
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_137875390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Er zou een dubbeldate zijn maar Ts en zijn vriendje zitten te appen. De vriendin van zijn vriend wordt niet omschreven dus deze bestaat niet? Er wordt alleen een keer gerefereerd naar zij. De gehandicapte date komt erachter dat ts en zijn vriendje appen en dat dit ook nog eens dingen zijn waarbij zij belachelijk wordt gemaakt, zij begint over zijn penis te wrijven.

Dit alles slaat dus nergens op, wat ik dan ook heb aangekaart maar doe geen moeite de mensen hier. :')
Jij maakt er een hele literatuurstudie van.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:36:47 #164
419250 Spongeboss
pi_137875490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:33 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Jij maakt er een hele literatuurstudie van.
Meh ik kan gewoon niet zeggen dat het tof of grappig is. Sowieso niet dat geapp op een date en de date die het leest (dat zij belachelijk wordt gemaakt.) En daarna over zijn pik gaat wrijven. Dat gaat er bij mij niet in.

En de dubbeldate had hij er dan ook beter uit kunnen laten dit neemt alleen extra plek in beslag, plek waar hij niets mee doet want de dubbeldate is er enkel zodat hij kan appen met vriend en de date hierachter komt. Waarop ze over zijn pik wrijft omdat hij haar belachelijk maakt.

Dat wrijven kan ook prima zonder apps en dubbel-dates. Dus het is gewoon een onnodig iets, dat niet nodig was en al helemaal niet ten goede van het verhaal werkt. Maar goed iedere andere lijkt er niet op te laten.

Het eind vind ik overigens zeer jammer, het hangen aan de tak en zo neuken. :') Dat raakt kant noch wal. Ook het oppakken als een baby zo zwaar zijn benen niet.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  Forum Admin dinsdag 18 maart 2014 @ 10:38:26 #165
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_137875538
Ik moest lachen.
pi_137875573
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dit alles slaat dus nergens op, wat ik dan ook heb aangekaart maar doe geen moeite de mensen hier. :') Het is een belachelijke verbastering van een belachelijke grap.
Misschien las ze niet mee? En nou opdonderen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:41:09 #167
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137875599
Kwaliteit topic _O_ :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:41:32 #168
419250 Spongeboss
pi_137875608
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:39 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Misschien las ze niet mee? En nou opdonderen.
Er staat dat ze erachter kwam dat ze met die vriend zat te appen. Om daar achter te komen moet je het zeker op het scherm zien, of ze moeten allebei zo'n IQ hebben dat de een wat typt dan bij de ander een beepje afgaat hij hem pakt terwijl de ander zijn mobiel weg stopt en de ander weer zijn mobiel pakt na een piepje net iets voordat de ander hem in zijn zak stopt.

En dan is de logische reactie van een ieder (beide dates) wat zitten jullie te doen waar gaat het over. Sowieso is het niet gezellig op een date en kan ik me niet voorstellen dat wie dan ook zou willen daten met twee kneuzen als die. Een mening mag men hebben, maar gebruik wel je hersenen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:42:30 #169
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_137875634
Wtf dwc :D
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:42:33 #170
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_137875635
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:41 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Er staat dat ze erachter kwam dat ze met die vriend zat te appen. Om daar achter te komen moet je het zeker op het scherm zien, of ze moeten allebei zo'n IQ hebben dat de een wat typt dan bij de ander een beepje afgaat hij hem pakt terwijl de ander zijn mobiel weg stopt en de ander weer zijn mobiel pakt na een piepje net iets voordat de ander hem in zijn zak stopt.

En dan is de logische reactie van een ieder (beide dates) wat zitten jullie te doen waar gaat het over. Sowieso is het niet gezellig op een date en kan ik me niet voorstellen dat wie dan ook zou willen daten met twee kneuzen als die. Een mening mag men hebben, maar gebruik wel je hersenen.
Loop niet zo ongelooflijk kinderachtig te doen. Ik snap dat deze opmerking geen nut heeft, maar echt, gast :')
pi_137875654
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:41 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ok
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:43:43 #172
419250 Spongeboss
pi_137875668
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:42 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Loop niet zo ongelooflijk kinderachtig te doen. Ik snap dat deze opmerking geen nut heeft, maar echt, gast :')
Mensen zonder benen uitlachen of belachelijk maken omdat ze geen benen hebben, iets waar ze niet aan kunnen doen. En daar smakelijk om lachen is niet kinderachtig? Hypocriet. :')
pi_137875701
Altijd nog beter dan de benen nemen
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:48:35 #174
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_137875756
die laatste regel//... :')
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:49:34 #175
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_137875782
Jammer van het einde, je had dit gewoon 10 topics lang uit moeten melken. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')