quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:32 schreef Dale. het volgende:
geniaal topic. Vooral met die plaatjes van die gezichten tussendoor
Ik weet niet hoe lang je door wilt gaan maar ik was niet serieusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je opmerking doet mij denken aan Marcel van Ik heb HET nog nooit gedaan
Oh ok nou heb je mij daar even zeg jonge hey.. je was niet serieus nou zeg poepoe jeetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je door wilt gaan maar ik was niet serieus
Overigens doet jouw hele voorkomen me denken aan die kinderen van de gehandicapte school waar ik in de ochtend langs rijd
Allemaal leuk en aardig, maar dat je dat niet door had zegt natuurlijk meer over jouw vorm van autisme.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok nou heb je mij daar even zeg jonge hey.. je was niet serieus nou zeg poepoe jeetje
Die ene waar je op je driewieler langs rijd bedoel je? dat je dan je reflectie in het raam ziet?
Oehhhh de autisme kaart... keihard deze boiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat je dat niet door had zegt natuurlijk meer over jouw vorm van autisme.
Zo te zien heb jij heel wat uit te leggen AdoraBelle.quote:
leuk man, andere users een ban aan proberen te naaien. hehehequote:
ja man, dat jij er de fun niet van inziet is mijn probleem nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
leuk man, andere users een ban aan proberen te naaien. hehehe
kneusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
ja man, dat jij er de fun niet van inziet is mijn probleem niet
Houd je mond jij, je maakt het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:57 schreef Rodawa het volgende:
Niet zo aanstellen, het is niet alsof je twerkfoto nu opeens op FOK! staat.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Houd je mond jij, je maakt het alleen maar erger.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:06 schreef Remqo het volgende:
Het lijkt me wel kek, zo'n beenloze vrouwenrompje op je knots zetten en dan een slinger geven zodat ze gaat tollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |