Succes met wat? Ik heb geen rechtsbijstand.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef blup het volgende:
Als je rechtsbijstand hebt kun je het naar je eigen verzekering sturen, zo niet.. Suuucceesss....
Je schade verhalen. Je zult je moeten wenden tot haar verzekering.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Ahvd het volgende:
[..]
Succes met wat? Ik heb geen rechtsbijstand.
volgend mij is hij juist een vent. Met zijn schade verhalen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef Zuccitura het volgende:
Wees gewoon een vent man. Met je schade verhalen.
Want een echte vent laat over zich heenlopen als een ander niet wil erkennen dat ze een foutje heeft gemaakt?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef Zuccitura het volgende:
Wees gewoon een vent man. Met je schade verhalen.
Neen, een echte vent neemt de schade aan de fiets gewoon voor lief die tijdens dit valpartijtje zijn ontstaan. Maar ach. Succes ermeequote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Ahvd het volgende:
[..]
Want een echte vent laat over zich heenlopen als een ander niet wil erkennen dat ze een foutje heeft gemaakt?
Ach wat een gelul man. Je zou slechts een dief van je eigen portemonnee zijn. Betalen omdat een of andere domme snol de voorrangsregels niet begrijpt en zich er onderuit probeert te lullen? Mijn eer te na hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Neen, een echte vent neemt de schade aan de fiets gewoon voor lief die tijdens dit valpartijtje zijn ontstaan. Maar ach. Succes ermee
Leek mij zo zonde van m'n fiets.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef exelletor het volgende:
Gewoon scheppen de volgende keer. Op de fiets kan het toch weinig kwaad.
Volgens mij moet je de dame gewoon aansprakelijk stellen voor de schade. Of zij er vervolgens mee naar haar verzekering gaat of zelf de knip trekt, is haar zaak.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Ahvd het volgende:
Ik heb de WA verzekering van verzekerde, kan ik daar naartoe gewoon m'n schadeformulier opsturen? En hoeveel bewijslast eisen zij? Heeft mevrouw met het formulier haar schuld toegegeven? Ook weet ik niet of de politie een PV heeft opgemaakt, is dat nog belangrijk?
Bvd!
Dan wordt het mogelijk nog lastig. De WA van Unive kent bijv. geen eigen risico, maar die van de ABN AMRO tot 100 euro. Dus dan moet ze het zelf dokken. En als ze dat niet doet, gaan we kijken naar een incassobureau enz.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de dame gewoon aansprakelijk stellen voor de schade. Of zij er vervolgens mee naar haar verzekering gaat of zelf de knip trekt, is haar zaak.
Grapjas. Ooit had ik op een rotonde hetzelfde. Ik moest uitwijken voor een (ook fietsende) vrouw die in tegengestelde richting reed. Voorwiel naar de bananen. Ik was niet pienter genoeg om de schade op te nemen, maar heb zelf dat voorwiel betaald. Terwijl mevrouw natuurlijk zich niet aan de verkeersregels houdt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Redbullkid het volgende:
Maar.. Je valt toch zelf van je fiets?
Dit topic trekt wel een bepaald soort publiek aanquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef beeer het volgende:
Je hebt je door een vrouw letterlijk en figuurlijk compleet omver laten lopen. Lever je ballen maar in.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Was de tegenpartij met een motorvoertuig?
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Ahvd het volgende:
kwam er een fietser uit tegengestelde richting die links afsloeg
Wat moet hij dan met de WA verzekering van de tegenpartijquote:
Geen idee, TS is een pussy.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat moet hij dan met de WA verzekering van de tegenpartij
Ja sorry hoor, maar als je niet eens iets kan ontwijken en op een stoepje kan rijden zonder te vallen hoor je uberhaut niet op een fiets imoquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Grapjas. Ooit had ik op een rotonde hetzelfde. Ik moest uitwijken voor een (ook fietsende) vrouw die in tegengestelde richting reed. Voorwiel naar de bananen. Ik was niet pienter genoeg om de schade op te nemen, maar heb zelf dat voorwiel betaald. Terwijl mevrouw natuurlijk zich niet aan de verkeersregels houdt.
[..]
Dit topic trekt wel een bepaald soort publiek aan![]()
een echte vent gaat niet op zn bek op de fiets om daarna de vrouw de schuld te gevenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
volgend mij is hij juist een vent. Met zijn schade verhalen.
Ik dacht al, waar blijf je...quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Was de tegenpartij met een motorvoertuig?
op grond van wat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de dame gewoon aansprakelijk stellen voor de schade. Of zij er vervolgens mee naar haar verzekering gaat of zelf de knip trekt, is haar zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |