Sibella2 ik heb twee aparte tips voor je. Een met betrekking tot te snel drinken en een mbt flesweigeren.
Mij oudste dronk toen we van bv over gingen naar de fles, deze ook te snel leeg en was dus niet verzadigd in z'n zuigbehoefte. Toen ben ik van een gewone difrax speen over gegaan op een dental speen (ook van difrax). Daar moeten ze net iets meer moeite voor doen om melk uit te krijgen, en dat werkte hier goed (ooit het laatste beetje nog met een gewone speen omdat hij dan te vermoeid werd dus die had ik wel altijd bij de hand)
Mbt tot flesweigeren (hier was het probleem dat ze de fles niet snapte dat is in jouw geval niet zo omdat ze die overdag wel drinkt) heb ik haar een paar keer slapend gevoed wanneer ze een zuigreflex had en dan wakker gemaakt zo dat ze door had dat ze uit een fles dronk.
Ik weet niet of ie s nachts vaak rond het zelfde tijdstip komt voor een voeding? Maar wellicht een keer proberen dit voor te zijn en een droom(fles)voeding te geven. (Al is het alleen maar om de nacht dat je er niet bent te overbruggen voor je man) en dan dus niet wakker maken zoals ik deed, bij jou heeft het een ander doel als dat het bij mij had. Dan heeft ie in ieder geval gegeten voor het moment dat ie wakker wordt voor honger.
Succes iig, ik weet hoe frustrerend (en ik vond het zelfs slopend in mijn geval, omdat ze twee dagen voor m'n eerste werkdag nog steeds de fles weigerde..)
Ik had hiervoor een (pre)logopedist ingeschakeld mbt flesweigeren, heb ik veel aan gehad. Zij kon mij gericht tips geven over mijn situatie en de tips op internet gaan over heel veel verschillende situaties. Dus dat kan ik je ook echt aanraden om die een te bellen!
Even een korte update over hier.. Nog steeds erg druk met twee

maar gaat goed. Sinds gisteren een paar keer eventjes in de tripp Trapp gezeten en dat gaat eigenlijk heel goed, beter dan los op de grond zitten. Ze houd echt heel goed haar evenwicht. Eten is nog even wennen in de kinderstoel want als ik met een hapje eten aan kom, dan komt ze wel zo ver maar voren om aan te vallen, dat het ooit ineens te snel gaat (of ja de lepel te ver

). Verder begint ze het eindelijk leuk om op haar buik te liggen nu ze ook sterk genoeg is om wat te spelen. En volgens mij gaan tand drie en vier binnenkort door komen, heb ook al wat bobbels gespot bovenin.
Verder had ik van de week nog even een schaammomentje
daarin blijkt maar dat mijn lichaam gewend is aan doorslapen.. Ik was aan het dromen en in mijn droom moest ergens een ambulance voor komen, en ik hoorde ook de sirene al. Op een gegeven moment hoorde ik die niet meer, en dat benoemde ik. Waarop als snel de sirene wel weer te horen was... En ik na een paar seconden wakker word van hysterisch gehuil van Eline.. Ben bang dat het eerste moment dat ik in m'n droom de sirene hoorde ze ook al zo lag te huilen
da zou dan best een tijdje zijn namelijk