Misschien win je wel een medaille, je weet maar nooit! (autoshow)quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
"Wat een pech, er ligt een boom op de weg" en "Hé Miel. Heb je m'n hond gezien. Laika is weer eens gaan lopen" waren gevleugelde uitspraken.
De autoshowquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Misschien win je wel een medaille, je weet maar nooit! (autoshow)
Oja, dat je over de modder en onverharde weg heen kon.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neemaar het coolste was toen je de rupsbanden had en helemaal naar peggy PC kon gaan
Ik zal je ruimtelijk inzicht wel lerenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Rcturenlang moeilijke paden maken. Prullebakken neerzetten tot eindelijk iedereen spullen weggooit
Alleen achtbanen maken lukte nooit door giga gebrek aan ruimtelijk inzicht
Dat spel speelde toen ik nog in de psychiatrische inrichting zatquote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
* MrBanaan1 pinkt traantje weg.
Wat dachten we van deze baas:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:30 schreef MultiBanaan het volgende:
Microtransacties zijn echt de kanker van het mobiele gamen, ik krijg er echt een verschrompelde pik van.
Maar:
https://twitter.com/atari/status/445600594871349248
Een PC versie is dus onderweg. Hopelijk is dat de definitieve versie zoals die bedoelt was, zonder die microtransacties. Dus met wat mooiere graphics en soepelere animaties, en gouden ouden gameplay. Als dat zo is, ga ik zeker overwegen om hem te kopen
Wordt natuurlijk gewoon een port van deze versie als Facebook-game.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef Razor-S het volgende:
Rest assured, there is a PC experience in production now for release this year!
https://twitter.com/atari/statuses/445600594871349248
Het had wel potentie maar die altijdonlineverplichting en kleine maps en bugs verpesten het.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:46 schreef PandaDrop het volgende:
[ afbeelding ]
Simcity 4 Deluxe Edition![]()
Jammer dat ze de opvolger verkloot hebben.
De kleine maps en het ontbreken van terraforming verpesten het hele gameplezier.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het had wel potentie maar die altijdonlineverplichting en kleine maps en bugs verpesten het.
Graphics en gameplay zijn op zich prima.
Freddy Fishquote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Susteren het volgende:
Ik zou eigenlijk in KLB wegblijven, maar in dit topic moet ik gepost hebben.
Moet echt weer terugdenken aan vroeger.
Miel Monteur spelen op een Windows 98 pc (ieder spel was altijd hopen dat de specs genoeg waren).
Freddy Fish
Putt Putt
Emoties komen op hoe geweldig ik die spellen vond.
Dat is illegaalquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Knijpflesje het volgende:
Games huren van de Bibliotheek en ze vervolgens kopiëren naar een eigen CD'tje
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |