Picsquote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
& hoe laat?En waar op CS?
Marco: Neuh, paar mensen, lang niet iedereen. Maar ik ben het sexy wijf in de lange rode paddington jas.![]()
Ah, dat valt dan niet te missen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
& hoe laat?En waar op CS?
Marco: Neuh, paar mensen, lang niet iedereen. Maar ik ben het sexy wijf in de lange rode paddington jas.![]()
Ja nou, ik heb van 15:00 tot 16:00 college en mij hoor je ook niet zeuren toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Amoeba het volgende:
En ik maak geen geintjes, ik heb van 08:45 - 17:30 volle bak college.
Dit.quote:
Ziet er nogal uhm... apart uit, zon Diavel. Haast mooi door zijn lelijkheid.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef BlackLining het volgende:
Zo lang je maar geen Ducati Diavel koopt. Want dan kom ik hem persoonlijk in de fik steken, en jou heropvoeden.
Dat ze dat ding hebben toegelaten op de Neerlandsche wegen snap ik niet. Vervuiling van het straatbeeld.
Nee, ik heb ook nog rood haar dus ook val wel op.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah, dat valt dan niet te missen.
Ik zal even bedenken of ik de trein ga gebruiken of met de auto kom.
Kroegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog rood haar dus ook val wel op.![]()
Amoeba haakt al af blijkbaar.Gaan we clubben of kroegen?
Ik mag later hierop rijden.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef BlackLining het volgende:
Zo lang je maar geen Ducati Diavel koopt. Want dan kom ik hem persoonlijk in de fik steken, en jou heropvoeden.
Dat ze dat ding hebben toegelaten op de Neerlandsche wegen snap ik niet. Vervuiling van het straatbeeld.
Oooeehh, meisjes met rode harenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Groningen. Maar ik wil vrijdagmiddag best een afzakkertje doen nog als je daarvoor naar Groningen komt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit.
En was het nou Groningen CS, of Utrecht CS?In het laatste geval wil ik misschien ook nog wel even langs komen mits 's middags.
Hoezo haak ik af!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver weg dat is?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Groningen. Maar ik wil vrijdagmiddag best een afzakkertje doen nog als je daarvoor naar Groningen komt.
Dat hoef je niet te vragen aan iemand die denkt dat Vlaardingen in Belgie ligtquote:
Die Norton is wel mooiquote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mag later hierop rijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima, jullie blijven zolderkamerautistjes.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:18 schreef Marco001 het volgende:
Kroegen trouwens, clubs vind ik niet zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
Zaterdagochtend moet ik werken, vrijdagavond is dus niet zo handig...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Prima, jullie blijven zolderkamerautistjes.Maar dan kunnen we net zo goed vrijdagavond toch? Voor de mensen met shit de volgende ochtend?
Same.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zaterdagochtend moet ik werken, vrijdagavond is dus niet zo handig...
Houden we het op donderdag! Hoe laat & waar?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zaterdagochtend moet ik werken, vrijdagavond is dus niet zo handig...
Is het plan nog steeds om naar de NFS film te gaan? Die draait om 21:20 geloof ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Houden we het op donderdag! Hoe laat & waar?
Wel 3dquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Is het plan nog steeds om naar de NFS film te gaan? Die draait om 21:20 geloof ik.
Maar wel lachen dus doe maar.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Is het plan nog steeds om naar de NFS film te gaan? Die draait om 21:20 geloof ik.
Jij misschien niet, maar ik wel. Want sowieso swag.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Solidberg het volgende:
Denk niet dat je met een Fyra echt kan patsen en showen
Nog wel vier.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef Marco001 het volgende:
Is wel 3d, dus als je nog zo'n brilletje hebt liggen.
Ik kom jou wel om kwart voor negen op CS ophalen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef Amoeba het volgende:
Ja hoe laat op Groningen CS?
Reizen er mensen vanaf Utrecht/Eindhoven? Geen zin om 10 uur alleen te reizen man.
Top! heb er ook 2.quote:
Ik neem de hele pleurlading wel mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Oh, neem er ook één voor mij mee dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |