TV, PS3, PS4, oordopjes en bluray speler zijn hier van Sony, allemaal mooi spul.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef Fiorano het volgende:
Sony.
Alles is hier thuis Sony, tv, 5.1 setje en m'n laptop.
Ben de tablet nog vergeten..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb een Vaio, bevalt me prima dat.Verder heb ik niks van Sony. Maar ik heb ook niet zoveel.
Camera van Canon, tablet van Lenovo, telefoon HTC en printer Epson. En Edifier speakers.
![]()
Jamoquote:
Het schijnt dat er gebouwen bestaan waarin veel elektronica ten toon gesteld (en zelfs verkocht!) wordt. Je ziet er ook veel mensen in hetzelfde shirt rondlopen die vragen van mensen maar al te graag willen beantwoorden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens, ik zoek een nieuw Home Cinema setje. Heb er eigenlijk de ballen verstand van. Heeft iemand een chille site waar je goed kan vergelijken? Iets met BlueTooth en een lekkere sub is voldoende. Oh ja, en HDMI voor de PS3 en een aansluiting voor de televisie.
Keihard voor werken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Solidberg het volgende:
Waar halen jullie al dat geld en ruimte vandaan
Mijn laptop was een Vaio, voor anderhalf jaar. Daarna kapot en versleten. Mijn computer, een Compaq, doet het al zes jaar met alleen een harde schijf vervanging.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb een Vaio, bevalt me prima dat.Verder heb ik niks van Sony. Maar ik heb ook niet zoveel.
Camera van Canon, tablet van Lenovo, telefoon HTC en printer Epson. En Edifier speakers.
![]()
Mijn Vaio heb ik twee en een half jaar geleden gekocht, ik wilde een lichte, handzame laptop die eventueel Unix kon draaien. Hij doet het nog perfect, draait Kubuntu zonder problemen (alle knoppen doen het nog etc) en is echt mijn beste laptopaankoop ooit geweest. Is wel ook mijn eerste nieuwe laptop.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mijn laptop was een Vaio, voor anderhalf jaar. Daarna kapot en versleten. Mijn computer, een Compaq, doet het al zes jaar met alleen een harde schijf vervanging.
Morgen even op en neer naar Leeuwarden. Pas om half 11 de deur uit
Telefoon HTC, laptop Dell, MP3-speler Apple.. Lekker consistent!quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Telefoon van Sony, laptop van MSI en mp4-speler van Creative. Verder heb ik geen gadgets
Je kent ons toch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:28 schreef BlackLining het volgende:
Wat een kapitalistische merkengeile toestand hier zeg
quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je kent ons toch.![]()
Verstuurd vanaf mijn HTC.
Mijn HTC ligt weer knock-outquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je kent ons toch.![]()
Verstuurd vanaf mijn HTC.
Jij hebt dan ook geen HTC (c)Ha(c)Ha.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn HTC ligt weer knock-outVan de week maar eens werk van maken om dat kreng terug te sturen.
Ik had maar 100E voor een nieuwe foon toen de mijne gejat was en ik wilde een toetsenbordje. Insert de HaHa.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:39 schreef BlackLining het volgende:
Wait wut, jij hebt een HTC Chacha? [ afbeelding ]
Dat is dan wel weer een beetje jammer..
Ik had ooit ook een nieuwe telefoon nodig en heb toen ook gedacht aan de chacha omdat ik ook graag een toetsenbord wilde.. Uiteindelijk niet gedaan want ik vond hem echt te lelijk. Ik was eerder altijd BlackBerry fan.. De Q10 wilde ik eigenlijk ook best graag. Misschien beter dat ik een halfjaar geleden toch maar voor de HTC One ben gegaan. Ben daar echt heel tevreden over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik had maar 100E voor een nieuwe foon toen de mijne gejat was en ik wilde een toetsenbordje. Insert de HaHa.Intussen bijna twee jaar oud en begint nu pas de eerste tekenen van levensmoeheid te vertonen, maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat hij ook al meermaals van de trap af is gekletterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |