quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)![]()
echt hèquote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef bondage het volgende:
19:35 aangemaakt en nog geen enkele post
vertellll vertelllllllllquote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit voor een beeldscherm, ik kan zoveel zien wat jij niet zietIs trouwens maar goed ook
Hoiquote:
Omdat mijn vriend net is gaan slapen, ik rook mn sigaretje op en dan ga ik ookquote:
Ow zoo ja dan snap ik ut....quote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Omdat mijn vriend net is gaan slapen, ik rook mn sigaretje op en dan ga ik ook
Staan wat miniatuurtjes van plaatjes van mooie vastgebonden vrouwen op mijn bureaubladquote:
Dan gewoon lekker laten staan...kan mooi wezen hoor....toch ook een bepaalde soort kunstquote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Staan wat miniatuurtjes van plaatjes van mooie vastgebonden vrouwen op mijn bureaubladZijn daar blijven staan nadat ik ze naar de server had ge-upload voor de site in mijn sig. Heb ze nog steeds niet weggehaald, vind het wel leuk staan zo
Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker laten staan...kan mooi wezen hoor....toch ook een bepaalde soort kunst
Ja ik kan je hier wel in begrijpen ja.....mijn geest is heel ruimdenkendquote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Ik praat er ook graag over met mensen die me begrijpen.
30 euro hollyfuck..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Iemand hier die wel eens met American Spirit heeft gedraaid? Vanmiddag gekocht, vind de smaak wel een stuk beter zo, en ook wel wat chillere space. Het is alleen fokking duur hier in nieuw zeeland, 30¤ voor een 40g pakje.
Voor 5 euro koop je hier ook geen peukenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
12 euro voor een normaal pakje sigarettenIn nl 5 euro ofzo?
Idd, vroeger misschien maar dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor 5 euro koop je hier ook geen peuken
Nu welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd, vroeger misschien maar dat is lang geleden.
Had je overigens mijn DM nog gezien?
Bazinga!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lieve stoners,
Middels deze weg moet ik het treurige nieuws brengen dat ik
niet langer deel uit zal maken van deze gemeenschap.
Door omstandigheden zal ik niet langer in staat zijn actief
te participeren aan soortgelijke aangelegenheden.
Groetjens,
Grapje
Wtf?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee maar effe serieus, kutje tering. Ik heb ruzie gehad
in de hoerenstraat hierMoet hoer en pimp en al en dat
alleen omdat ik een garpje gemakt hep.
Ik liep hier door de hoerenstraat en zo'n hoer die wenkte mij, en ik dachtquote:
HAHAquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik liep hier door de hoerenstraat en zo'n hoer die wenkte mij, en ik dacht
ik zwaai vriendelijke terug, ging de deur open en nja ik liep er voor de lol
heen en vroeg wat zoiets zou kosten. Haar antwoord was 50 eu. en ik zei toen
dat dat niet genoeg geld was om dat raam van haar te laten blinderen.
En toen waren de fucking rapen gaar
ik lach zo hardquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee maar effe serieus, kutje tering. Ik heb ruzie gehad
in de hoerenstraat hierMoet hoer en pimp en al en dat
alleen omdat ik een garpje gemakt hep.
Ik ook, ik ken hem in het echt haha dus dat maakt het nog grappigerquote:
Er is hier meer wiet dan in NL iigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik af en toe. Maar je smoke´t dus gewoon in N-Z? Hoe is de wiet daar dan
Ik heb wel vaak gezien en gelezen dat ze in Nieuw Zeeland veel wiet kweken in de bossen daarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er is hier meer wiet dan in NL iigkwaliteit is iets minder, maar wel prima. ¤10-12 per gram, ligt er een beetje aan hoeveel je koopt.
Ja vooral in het noorden schijnt het een goed klimaat te zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak gezien en gelezen dat ze in Nieuw Zeeland veel wiet kweken in de bossen daar
Haha nicequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja vooral in het noorden schijnt het een goed klimaat te zijn.
Whahaha, baas!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik liep hier door de hoerenstraat en zo'n hoer die wenkte mij, en ik dacht
ik zwaai vriendelijke terug, ging de deur open en nja ik liep er voor de lol
heen en vroeg wat zoiets zou kosten. Haar antwoord was 50 eu. en ik zei toen
dat dat niet genoeg geld was om dat raam van haar te laten blinderen.
En toen waren de fucking rapen gaar
guerillafarming nquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak gezien en gelezen dat ze in Nieuw Zeeland veel wiet kweken in de bossen daar
Haha dan het wordt een participatiestaatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef Trollscience het volgende:
jezus mijn ouders ik zeg dat wajong in veel gevallen afgeschaft moet worden 'buh verzorgingsstaat sp rechts klootzakje buh buh '
Maar ff een tijdje rustig aan doen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef henkkeumus het volgende:
Laatst knock-out gegaan na 4 dikke bubble joints. Sinds dien (+/- week geleden) problemen met wietroken... o.a. paniekaanvallen..
Alleen als ik rook. Ik ga van het weekend hasj proberen. Hopen dat dit beter valtquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar ff een tijdje rustig aan doen?
In welke gevallen dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef Trollscience het volgende:
jezus mijn ouders ik zeg dat wajong in veel gevallen afgeschaft moet worden 'buh verzorgingsstaat sp rechts klootzakje buh buh '
mensen met een autistische stoornis die geen intelligentieachterstand hebben, mensen met adhd, milde psychologische aandoeningen in het algemeen. daarnaast vind ik dat er beter moet worden gekeken waar het geld naartoe gaat en mensen met een wajong moeten beter gestimuleerd worden om werk te zoeken (onder andere dmv de tegemoetkoming AANZIENLIJK te verlagen)quote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:15 schreef Pino0 het volgende:
Hoeveel procent thc heeft een goede silver haze van een shop?
Goede silver haze heeft, dacht ik, rond de 17/18%. (correct me if i'm wrong.)quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:15 schreef Pino0 het volgende:
Hoeveel procent thc heeft een goede silver haze van een shop?
Maar ik neem aan dat mensen die niet kunnen werken wel een normaal wajong uitkering krijgen. Mijn vriendin mag wel wat meer krijgen zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen met een autistische stoornis die geen intelligentieachterstand hebben, mensen met adhd, milde psychologische aandoeningen in het algemeen. daarnaast vind ik dat er beter moet worden gekeken waar het geld naartoe gaat en mensen met een wajong moeten beter gestimuleerd worden om werk te zoeken (onder andere dmv de tegemoetkoming AANZIENLIJK te verlagen)
Gesloopt maar toch voel ik me goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ja goed en daar?
Ik zit te kijken hoe ik het beste nacho cheese uit de oven kan makenIk ben altijd zo bang van alles van te doen
Nee nee, wil morgen ofzo dat makenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Gesloopt maar toch voel ik me goed
Zo laat nacho cheese eten? Wat een feest. Ik ben blij als er op zaterdag een joint mag worden gerookt.
Oh oke. Ik schrok al, wou "ama wat doe je?!" gaan posten. Gelukkig is dat nergens voor nodigquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee nee, wil morgen ofzo dat maken
Hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh oke. Ik schrok al, wou "ama wat doe je?!" gaan posten. Gelukkig is dat nergens voor nodig
Oeh lekker. Ik sabbel op een snoepjequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Channie83 het volgende:
ik heb stokbroodje in de oven met gekruid gehakt...
wat voor snoepje?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ik sabbel op een snoepje
Channie wat doe je?!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Channie83 het volgende:
ik heb stokbroodje in de oven met gekruid gehakt...
lekker smikkelen...ik smikkel ook wel extraquote:
die zijn idd van die zuig snoepjes....wel lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm even kijken hoe dat heetWerther's Original
Heb ik nog van de huishoudbeursquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Channie83 het volgende:
die zijn idd van die zuig snoepjes....wel lekker
Mwah ze zijn niet zo dik door die vullingquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
lekker lekkerrrr...snoepjes om lang van te genieten
ik hou van vulling in snoepjes....maaaar smaken verschil ....moet om 6uur opstaan morgen en ben over mijn slaap heen....quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah ze zijn niet zo dik door die vullingValt wel tegen
Guacamole moet vers zijn, niet uit een potje. Die zijn smerig en paperigquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk twijfel maar ik denk nachochips, creme fraishe en kaas. Met guacamole erbij. Dat is wel chill denk ik
Dikzakquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
lekker smikkelen...ik smikkel ook wel extra
[..]
die zijn idd van die zuig snoepjes....wel lekker
Oh ik koop sowieso huismerk ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Guacamole moet vers zijn, niet uit een potje. Die zijn smerig en paperigTomatensalsa bij nacho cheese is imo lekkerder
Bij de ah verkopen ze lekkere nacho cheese, weinig vet maar wel goed gekruid en goedkoop. Het is wel huismerk maar imo lekkerder dan doritos ofzo.
Glas warme melk geprobeerd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik hou van vulling in snoepjes....maaaar smaken verschil ....moet om 6uur opstaan morgen en ben over mijn slaap heen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |