SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Borte zit helemaal te kwijlen bij deze video.quote:
Ik wou hem welquote:
Mijn zus doet dat nooit ;'(quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
Mijn broer mailt mij dat hij me mist.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ya omri ya houbbbb ta3i
Baws!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
1081: Turkish Emir Tzachas conquers İzmir and founds a short-lived principality, emerging as the first sea power in Turkish history.
Wilt hij iets?quote:
Sorry, Ik wou niet kapenquote:
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?quote:
Ken jij alle Turken?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?
Geef eens paar voorbeelden. Ik heb moeite om het voor te stellenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?
picssquote:Op maandag 17 maart 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, kinderen, Turken, Koerden, wie dan ook: mijn rijst Turkish stijl is yummie.
Official wifey material hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |