abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:43:27 #76
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_143164713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb onlangs een boxed SNES gekocht, waarvan de eigenaar dacht dat hij defect was. Inclusief Boxed, complete Nederlandse Zelda, Ghouls n Ghosts en nog 5 andere games voor ¤ 50,00. :D
Een defecte snes voor 50 euro? :')
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_143167805
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:43 schreef cerror het volgende:

[..]

Wellicht defect toch? Alleen voor de games al een goede deal.
pi_143176400
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:43 schreef cerror het volgende:

[..]

Hij was uiteindelijk niet defect. Maar een mint conditie Zelda is dat al lang en breed waard.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 02:26:17 #79
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_143188750
Boxed snes voor dat geld is niet verkeerd idd.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_143188790
quote:

[..]

Ik heb onlangs een boxed SNES gekocht, waarvan de eigenaar dacht dat hij defect was. Inclusief Boxed, complete Nederlandse Zelda, Ghouls n Ghosts en nog 5 andere games voor ¤ 50,00. :D
Goeie deal alleen je Zelda is al bijna het dubbele waard :P
blablablabla
pi_143188932
Zelf een paar weken terug deze gescoord, voor 5 tientjes:

Toffe game wel, moeilijk ook.
blablablabla
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:47:22 #82
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_143229232
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik verzamel ze!
Van de week nog Hopkins FBI in doos tegengekomen in kringloop, in seal nog zelfs! (Durf alleen niet te zeggen of het originele seal is, of door iemand zelf gemaakt?) Doos ziet er zo goed als nieuw uit iig :) Heb m nu hier liggen, kijken of ik m kan verpatsen op marktplaats / aan liefhebbers/verzamelaars :D
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:48:55 #83
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_143229261
quote:

[..]

Beters ja! Ik bij de kringloop ook 3 Thunderdome-video's gevonden (had ze zelf al), 10 cent per stuk! Die kan ik makkelijk voor tientallen euro's per stuk kwijt aan verzamelaars :D
pi_143235463
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:48 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Beters ja! Ik bij de kringloop ook 3 Thunderdome-video's gevonden (had ze zelf al), 10 cent per stuk! Die kan ik makkelijk voor tientallen euro's per stuk kwijt aan verzamelaars :D
Hier liggen Sega MegaDrive spellen voor 10 cent tussen de videobanden.
pi_143446942
Op vakantie "The Goonies" gescoord, bijna 20 boxed Konami's nu.

vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:33:22 #87
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_143460505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:53 schreef Reintji het volgende:
Op vakantie "The Goonies" gescoord, bijna 20 boxed Konami's nu.

[ afbeelding ]
Mooie collectie! Bijna al die spellen wel eens keertje gespeeld :) Bij mn ouders thuis nog ergens Nemesis 2 liggen, al had mn pa die (vroeger al) verbouwd met een schakelaartje, om zo bij meer spellen gebruik te kunnen maken van de SCC. Zie ook Konami Soccer liggen, was paar weken terug begonnen daar een review over te maken, al denk ik dat ik er toch maar vanaf zie.. :X
  zondag 7 september 2014 @ 11:13:17 #89
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144266291
Nog meer mensen hier die komend weekend naar de Retrogame Experience in Hilversum gaan?

Heb 2 gratis kaartjes gewonnen via FOK *O*
pi_144277752
Ja las het. Nice! Ga wel naar de Bonami beurs.
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 19:55:35 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144282719
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:13 schreef VRIDZ het volgende:
Nog meer mensen hier die komend weekend naar de Retrogame Experience in Hilversum gaan?

Heb 2 gratis kaartjes gewonnen via FOK *O*
wij (mijn zoon van 15 en ik) gaan ook weer *O* het was vorig jaar zo gaaf!
vorig jaar konden wij er met onze museumjaarkaarten gratis naar binnen.
ik hoop dat dat dit jaar ook weer zo is.
zo ja dan gaan we waarschijnlijk zaterdag en zondag
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 19:57:25 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144282839
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 17:48 schreef Reintji het volgende:
Ja las het. Nice! Ga wel naar de Bonami beurs.
we zijn in de grote vakantie naar het bonami spelcomputermuseum geweest.
dat was wel een enorme stap terug in de tijd zeg !
heel anders dan de retrogame experience (en ook een takkeneind weg met openbaar vervoer :X )
maar wel heel apart
is die beurs dan ook in epen?
pi_144283014
Beurs is in Apeldoorn
  Redactie Games zondag 7 september 2014 @ 21:20:39 #94
175011 SolidDS
Nice.
pi_144289282
Vandaag gamecube met resident evil 0 en 1 mariokart gekregen.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  zondag 7 september 2014 @ 21:32:24 #95
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144290263
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wij (mijn zoon van 15 en ik) gaan ook weer *O* het was vorig jaar zo gaaf!
vorig jaar konden wij er met onze museumjaarkaarten gratis naar binnen.
ik hoop dat dat dit jaar ook weer zo is.
zo ja dan gaan we waarschijnlijk zaterdag en zondag
Vorig jaar was idd tof, sowieso ook erg mooi gebouw! Ik was toen alleen de zaterdag gegaan. Toen ik savonds thuis kwam, had ik een mail van Magix Buttons, dat ik gratis kaartje had gewonnen. Ook fijn, hadden ze op een onmogelijk tijdstip gestuurd, plus ik had de kaartjes toen al gekocht :') Gelukkig dit jaar dus wederom kaartjes gewonnen :D Voor de vrijdag gekozen, en nog een weekendkaartje voor zaterdag en zondag erbij gekocht. Ook van plan de nodige lezingen / workshops / quiz enzo te bezoeken, toch tijd genoeg voor in die 3 dagen!
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

we zijn in de grote vakantie naar het bonami spelcomputermuseum geweest.
dat was wel een enorme stap terug in de tijd zeg !
heel anders dan de retrogame experience (en ook een takkeneind weg met openbaar vervoer :X )
maar wel heel apart
is die beurs dan ook in epen?
Vorig jaar ofzo geweest, zeker tof ja! Had toen ook nog een shirt gewonnen omdat ik het dagrecord Tetris had verbroken :D Maar zeker leuke toko, toch weer een keertje heengaan! Voor die paar euro entree heb je meer dan genoeg plezier om ´gratis´ op die arcade- en flipperkasten te spelen! :)
pi_144299426
Iemand interesse in 41 boxed gameboy games? Staan op verschillende websites maar weet niet of ik een linkje hier mag plaatsen
pi_144372370
Kreeg een altijd DM's dus bij deze

http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1558.l2649
  † In Memoriam † zondag 14 september 2014 @ 11:20:46 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144509729
en hoe vonden jullie de retrogame experience 2014?
ik heb er een beetje gemengde gevoelens over.
de arcade hallen waren beter opgezet in elk geval. vorig jaar was één, die constant propvol, erg warm en benauwd was. het was een stuk beter te doen in elk geval.
ik heb mezelf vooral vermaakt met de japanse arcadekasten. ik heb nog pijn in mijn armen van het met die tafel gooien en pijn in mijn armspieren van het rammen op de knoppen van de bishy bashy kast :D

ik vond het jammer dat ze de oude systemen in die donkere hal hadden weggezet. dat was vorig jaar beneden een stuk uitgebreider.
nu was er beneden weinig anders te doen dan de verkopers met hun handel
pi_144544402
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
en hoe vonden jullie de retrogame experience 2014?
ik heb er een beetje gemengde gevoelens over.
de arcade hallen waren beter opgezet in elk geval. vorig jaar was één, die constant propvol, erg warm en benauwd was. het was een stuk beter te doen in elk geval.
ik heb mezelf vooral vermaakt met de japanse arcadekasten. ik heb nog pijn in mijn armen van het met die tafel gooien en pijn in mijn armspieren van het rammen op de knoppen van de bishy bashy kast :D

ik vond het jammer dat ze de oude systemen in die donkere hal hadden weggezet. dat was vorig jaar beneden een stuk uitgebreider.
nu was er beneden weinig anders te doen dan de verkopers met hun handel
Heb mn mening net al geplaatst onder het frontpage-artikel hierover. Maar het was idd stuk koeler in de arcade-zaal, sowieso vanwege de airco die er nu aanwezig was, maar ook omdat er minder kasten stonden. Ze hadden nu een veel groter oppervlak, ook de blauwe zaal erbij. Ik had ook verwacht dat er meer in het Atrium zou staan, net als vorig jaar, maar goed. Naar mijn idee was het minder druk dan vorig jaar. Ben deze keer alle 3 de dagen geweest, alleen zondag was het merkbaar wat drukker, maar zaterdag en vooral vrijdag was het vrij rustig. Ideaal dus om veel te spelen!

Vond de 70/80/90s muziek in de arcadehal ook wel tof gedaan, leuke wat onbekendere nummers erbij ook! Ook de lezingen / 'shows' waren een leuke toevoeging, al waren ze niet allemaal even interessant. Toch wat opgestoken over Sega. Gamequiz was ook leuk, je kon een SNES of Megadrive winnen!

De blauwe zaal vond ik ook tof gedaan, met al die consoles met beamers! Dat gaf ook aardig de arcade-beleving mee, dat anderen makkelijker met je mee kunnen kijken wat je aan het doen was. Op vrijdag had ik zelf ook een GameCube-spel meegenomen (Mario Smash Football), en had dat met beamer gespeeld, ipv Monkey Ball :p

Ook tof, die kunst, en Nintendo-collectie, en de LucasArts-collectie.

Ik heb me goed vermaakt in ieder geval! En wat is die kast + beleving van Dariusburst EX gruwelijk vet zeg! :9~ Hier een filmpje met gameplay door wsl aardig ervaren spelers;

† In Memoriam † maandag 15 september 2014 @ 14:56:53 #100
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144550476
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:07 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Heb mn mening net al geplaatst onder het frontpage-artikel hierover. Maar het was idd stuk koeler in de arcade-zaal, sowieso vanwege de airco die er nu aanwezig was, maar ook omdat er minder kasten stonden. Ze hadden nu een veel groter oppervlak, ook de blauwe zaal erbij. Ik had ook verwacht dat er meer in het Atrium zou staan, net als vorig jaar, maar goed. Naar mijn idee was het minder druk dan vorig jaar. Ben deze keer alle 3 de dagen geweest, alleen zondag was het merkbaar wat drukker, maar zaterdag en vooral vrijdag was het vrij rustig. Ideaal dus om veel te spelen!

Vond de 70/80/90s muziek in de arcadehal ook wel tof gedaan, leuke wat onbekendere nummers erbij ook! Ook de lezingen / 'shows' waren een leuke toevoeging, al waren ze niet allemaal even interessant. Toch wat opgestoken over Sega. Gamequiz was ook leuk, je kon een SNES of Megadrive winnen!

De blauwe zaal vond ik ook tof gedaan, met al die consoles met beamers! Dat gaf ook aardig de arcade-beleving mee, dat anderen makkelijker met je mee kunnen kijken wat je aan het doen was. Op vrijdag had ik zelf ook een GameCube-spel meegenomen (Mario Smash Football), en had dat met beamer gespeeld, ipv Monkey Ball :p

Ook tof, die kunst, en Nintendo-collectie, en de LucasArts-collectie.

Ik heb me goed vermaakt in ieder geval! En wat is die kast + beleving van Dariusburst EX gruwelijk vet zeg! :9~ Hier een filmpje met gameplay door wsl aardig ervaren spelers;

mijn zoon van 15 was mee (fanatiek retrogamer) en die was ook helemaal weg van die kast :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')