Je moet de 21 van arnie doenquote:
De 21 van arniequote:
En 4x per dag masturberenquote:
Ja soms wel dit is een goede workoutquote:Op maandag 17 maart 2014 15:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hou je het ook langer uit met fappen nu?
In zoiets als fappen doen spieren niets. Spieren maken het lastiger, een lange afstandsloper is ook niet zo gespierd als een sprinter. Met andere woorden een fapper moet voor de lange duur kunnen gaan met een goeie techniek.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat is nog uit zijn tijd toen hij anabolen gebruikte en er uit zg als een adonisquote:Op maandag 17 maart 2014 15:59 schreef hoas het volgende:
[..]
Arnie is oud en ziet er niet meer uit.
Dus jij traint met dumbells? En niet met machines?
Dat probeerde ik maar lukt nietquote:Op maandag 17 maart 2014 16:19 schreef Homijn het volgende:
De klacht is niet duidelijk, TS. We moeten foto's zien om de ernst van de klacht te kunnen beoordelen.
SPOILER: ---->VOOR DE GUNSHOW!!! BOOOOMM!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheBEASTMODE
Deels Aangeborenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:31 schreef Awesome_ het volgende:
Hahah ik herken het man ik doe altijd zo
hey man wat is je routiine?
>Heb je al kaartjes?
Huh? Kaartjes? Hoezo? Waarvoor?Hahah die ga ik onthoudenSPOILER: ---->VOOR DE GUNSHOW!!! BOOOOMM!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Je vind het gewoon vervelend dat ik geen kringspiermusketier benquote:
dan krijg je de expl0sieven zoals arnie heeftquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja man, ben echt jelly op al die stoere sterke internethelden die KLB altijd weet aan te trekken.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je vind het gewoon vervelend dat ik geen kringspiermusketier ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |