Dat jij er wat vreemds in ziet is niet het probleem van de rest van de wereld en overstappen op engels maken je reacties niet opeens inhoudelijk. Ik ken die persconferentie en ik kan er met de beste wil van de wereld niks bijzonders aan ontdekken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Een foto?
Look at the body language of these people!
Apollo Press Conference.3mins.
De full version van 80minuten is ook zo zielig neem ik aan, maar ik vond het echt te pijnlijk om de hele embarrassing/weird film te kijken.
Soms lichaamstaal en menselijk gedrag spreekt meer aan dan duizenden worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat jij er wat vreemds in ziet is niet het probleem van de rest van de wereld en overstappen op engels maken je reacties niet opeens inhoudelijk. Ik ken die persconferentie en ik kan er met de beste wil van de wereld niks bijzonders aan ontdekken.
Maar goed blijkbaar kunnen idioten zoals jij en Rene niks beter verzinnen en is brugklas natuurkunde blijkbaar ook al te hoog gegrepen gezien de andere zogenaamde smoking guns die aangedragen zijn.
Maar dat is dus je enige argument?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Soms lichaamstaal en menselijk gedrag spreekt meer aan dan duizenden worden.
En soms wil je iets zo graag zien dat je het er in leest zonder dat het er is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor- ze zijn natuurlijk heel trots en duidelijk op z'n gemak over wat ze zeggen ze hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En soms wil je iets zo graag zien dat je het er in leest zonder dat het er is.
Daar ga je weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor- ze zijn natuurlijk heel trots en duidelijk op z'n gemak over wat ze zeggen ze hebben gedaan.
Leugenaars zijn het.
Waarom kunnen ze niet gewoon ongemakkelijk zijn onder al die media aandacht? Bij Armstrong was dat iig het geval.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor- ze zijn natuurlijk heel trots en duidelijk op z'n gemak over wat ze zeggen ze hebben gedaan.
Leugenaars zijn het.
Heeft ie dat gedaan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef TitusPullo het volgende:
Heeft de CIA Buzz Aldrin LSD gegeven, dat 'ie de malloot die beweerde dat de maanlanding bedrog was een muilpeer heeft gegeven?
quote:
Heeft die ouwe goed gedaan! Hij hoeft die beledigingen niet te slikken.quote:
Soms wel, als je het goed kan interpreteren. Als we zien hoe goed jij feiten en informatie interpreteert zou ik niet teveel vertrouwen op je mening over deze video...quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Go Buzz !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft die ouwe goed gedaan! Hij hoeft die beledigingen niet te slikken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft die ouwe goed gedaan! Hij hoeft die beledigingen niet te slikken.
Zoiets bedoel je, lichaamstaal in vorm van een knal voor je bakkes.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
De ironie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef theguyver het volgende:
mooi youtjoep comment
asking for proof of a moon landing by swearing on a book of fairy tales
Als je vind de ISS zo interessant kan je misschien 'n nieuwe topic van maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:08 schreef nikao het volgende:
Voor de ISS deniers;
Ze hebben nu acteurs 24/7 op een set die je met webcam kan volgen.
Dat, of ze hebben een livestream met ISS.. awesome!
http://www.ustream.tv/channel/9408562
-weg-quote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef ems. het volgende:
Ik zie aan Tingo's taalgebruik dat hij nu een beetje bang is.
quote:
Half India is 24/7 aan CGI programeren NON stop!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:08 schreef nikao het volgende:
Voor de ISS deniers;
Ze hebben nu acteurs 24/7 op een set die je met webcam kan volgen.
Dat, of ze hebben een livestream met ISS.. awesome!
http://www.ustream.tv/channel/9408562
pff laat die eens beter hun best doen! Crap kwaliteit voor CGI!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
half india is 24/7 aan CGI programeren NON stop!!!
Grappig dat Aldrin is en Armstrong was 'n streng gelover in ‘the book of fairy tales’.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |