Waarom zou iemand geïnteresseerd zijn in foute, simplistische informatie?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef Tingo het volgende:
Voor de geinteresseerde:
Wagging the Moondoggie by David McGowan
http://www.davesweb.cnchost.com/
APOLLO HOAX mother of media fakery
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=479
Tis wel makkelijk, vingertje wijzen, lachen dat het er zo absurd uit ziet, en verder niet nadenken. Dan kom je er nooit achter dat er een goede reden is dat het er zo uit ziet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef Chewie het volgende:
Omdat het te ingewikkeld word als ze zelf na moeten denken en een onderbouwing moeten verzinnen.
Ik heb alles goed gelezen,dankje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou zoost, gewoon een onzinnige linkdump en waarschijnlijk heeft Tingo niet eens de moeite gedaan om het zelf te lezen, de OP op het cluesforum is ook weer zo'n voorbeeld van veel roepen maar niks onderbouwen, maar post die dit omdat het prima past in zijn eigen waandenkbeelden.
Heb je er ook over nagedacht? Waarom doen ze bijvoorbeeld zo lacherig over de beelden van het opstijgen vanaf de maan?quote:
Want het ziet er uit als 'n sci-fi B-movie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je er ook over nagedacht? Waarom doen ze bijvoorbeeld zo lacherig over de beelden van het opstijgen vanaf de maan?
En waarom is dat vreemd gezien de gebruikte middelen? (overigens zien sci-fi films er vaak beter uit dan het echte werk).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want het ziet er uit als 'n sci-fi B-movie.
So what? Wat is er precies fout of onrealistisch aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij klinkt als een -edit-kind van 8. Dat maakt het nog niet automatisch zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel tegenstrijdig met de beweringen dat 'we' nog nooit op de maan geweest zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef Chewie het volgende:
Volgens Niburu hebben we al een complete ruimtevloot en zijn we op alle planeten behalve Mercurius geweest. Hoe zien Lambiekje en Tingo dit eigenlijk?
http://www.niburu.co/inde(...)atid=12:et&Itemid=25
Als we zo'n vloot zouden hebben dan is de maan denk ik de meest logische "haven"
BS.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef Chewie het volgende:
Volgens Niburu hebben we al een complete ruimtevloot en zijn we op alle planeten behalve Mercurius geweest. Hoe zien Lambiekje en Tingo dit eigenlijk?
http://www.niburu.co/inde(...)atid=12:et&Itemid=25
Als we zo'n vloot zouden hebben dan is de maan denk ik de meest logische "haven"
Op basis waarvan is dit bullshit?quote:
Daar kom je nooit achter ben ik bang.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef nikao het volgende:
[..]
Op basis waarvan is dit bullshit?![]()
Altijd interessant (en onbegrijpelijk) om te zien hoe mensen als Tingo en Biekje blijkbaar ergens toch een grens trekken, maar op basis waarvan??
Vraag ik me ook af, blijkbaar gaat dit net te ver of zo, al zou het me ook niks verbazen dat dit verhaal door deze users wel als bron opgevoerd (en dus als waar word gezien) in een discussie over alien interventie en illuminatie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef nikao het volgende:
[..]
Altijd interessant (en onbegrijpelijk) om te zien hoe mensen als Tingo en Biekje blijkbaar ergens toch een grens trekken, maar op basis waarvan??
Want bijna alles op niburu is BS.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef nikao het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over Illoominazi of aliens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, blijkbaar gaat dit net te ver of zo, al zou het me ook niks verbazen dat dit verhaal door deze users wel als bron opgevoerd (en dus als waar word gezien) in een discussie over alien interventie en illuminatie bijvoorbeeld.
Dat snappen we, klopt ook helemaal. Alleen is het echt een pot nat met dat cluesforum wat je wel hoog hebt zitten. Dat is het bizarre, waarom geloof je het ene BS verhaal niet en het andere wel?quote:
Biekje wel en helaas voor jou de zogenaamde bronnen die je aandraagt ook zeer regelmatig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over Illoominazi of aliens.
Clues forum hebben echt niks te maken met de soort subjects op niburu....of Alex Jones,David Icke,Judy Woods,911 Truth.enz.enz. Als iemand begint over die gasten krijgen ze 'n waarschuwing en dan worden ze geband.En groot gelijk hebben ze ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:24 schreef nikao het volgende:
[..]
Dat snappen we, klopt ook helemaal. Alleen is het echt een pot nat met dat cluesforum wat je wel hoog hebt zitten. Dat is het bizarre, waarom geloof je het ene BS verhaal niet en het andere wel?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:59 schreef Tingo het volgende:
Er is helemaal niks over conspiracy theorieen....
Ik ga niet naar niburu om te weten wat je over 't heb.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Biekje wel en helaas voor jou de zogenaamde bronnen die je aandraagt ook zeer regelmatig.
Maar goed, dit idiote artikel van Niburu doet ongeveer net zoveel aan onderbouwing als jij, dus waarom is Niburu BS en moeten we van jou maar klakkeloos en zonder dat je enig bewijs aandraagt aannemen dat we nooit op de maan zijn geweest?
Oh ? Is het 'n 'conspiracy' om niet iets te geloven?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef nikao het volgende:
[..]Hoe wil jij het ontkennen van de maanlandingen noemen dan? En ontkennen van ISS en wat voor ruimtevaart dan ook? Daar heb je flinke conspiracies voor nodig hoor....
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar niburu om te weten wat je over 't heb.
Ze hebben echt niks met elkaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |