Nee, dat vraag ik niet. Je moet verklaren waarom ze in dit geval niet hebben gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je kunt zaken niet los van elkaar zien. .. jij wil antwoorden waarom russen en de amerikanen en elkaar niet betichten van valsspel .. dan dien je hoe dan ook de oorlog er bij te betrekken. Period.
En waarom? en Japan dus ook met Selene?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
China is /was nu de maanlanding aan het faken.
Het zijn niet alleen ufo fotos.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef nikao het volgende:
[..]
En waarom? en Japan dus ook met Selene?
En geloof je de foto's nou wel of niet? Je post de UFO foto's, maar dat zijn toch net zo goed maanfoto's waarvan je steeds beweert dat die allemaal fake zijn?
Met wie dan wel?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen ufo fotos.
Ik zeg ook niet dat we niet op de maan zijn geweest .. ik zeg alleen dat we er niet met GTST acteurs Buzz en Neil zijn geweest.
Niemand.quote:
Ja, heel jammer.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Het niveau heeft wel een behoorlijke cliffdive gemaakt he?
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen ufo fotos.
Ik zeg ook niet dat we niet op de maan zijn geweest .. ik zeg alleen dat we er niet met GTST acteurs Buzz en Neil zijn geweest.
Beetje tegenstrijdig antwoord lambiekje.quote:
Snap je jezelf nog?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
China is /was nu de maanlanding aan het faken.
robots e.d. wel ... dat wil ik nog wel aannemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdig antwoord lambiekje.
Vorige pagina ook al.
Of bedoel je dus met robotjes wel?
die hebben hun maanlanding onder water gefilmdquote:Alleen kan China het niet, of hoe moet ik het zien?
quote:[..]
Snap je jezelf nog?
Waarom karretjes wel, maar personen niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
robots e.d. wel ... dat wil ik nog wel aannemen.
[..]
die hebben hun maanlanding onder water gefilmd
[..]
tjjjjjjjskquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom karretjes wel, maar personen niet?
Van Allen belt ... bv Buzz had terug moeten komen als tumorheadquote:
Bullshit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van Allen belt ... bv Buzz had terug moeten komen als tumorhead
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van Allen belt ... bv Buzz had terug moeten komen als tumorhead
quote:The Apollo missions marked the first event where humans traveled through the Van Allen belts, which was one of several radiation hazards known by mission planners.[25] The astronauts had low exposure in the Van Allen belts due to the short period of time spent flying through them.[26] The command module's inner structure was an aluminum "sandwich" consisting of a welded aluminium inner skin, a thermally bonded honeycomb core, and a thin aluminium "face sheet." The steel honeycomb core and outer face sheets were thermally bonded to the inner skin.
In fact, the astronauts' overall exposure was dominated by solar particles once outside the Earth's magnetic field. The total radiation received by the astronauts varied from mission to mission but was measured to be between 0.16 and 1.14 rads (1.6 and 11.4 mGy), much less than the standard of 5 rem (50 mSv) per year set by the United States Atomic Energy Commission for people who work with radioactivity.
Ah,zo.Ik zie dat die statement over Bill Kaysing komt van clavius.org - 'n pro-Apollo site -edit-Verder is er niks te vinden over Bill Kaysing retracting his claims.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://uk.answers.yahoo.c(...)0101022084252AAMeMfW
ja dan maakt het gelijk ongeloof waardig he, wie weet zegt ie het wel in dat niet verstaanbare interview.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah,zo.Ik zie dat die statement over Bill Kaysing komt van clavius.org - Verder is er niks te vinden over Bill Kaysing retracting his claims.
Ik verstaan alles van,geen probleem op 'n laptop.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja dan maakt het gelijk ongeloof waardig he, wie weet zegt ie het wel in dat niet verstaanbare interview.
waarvan de kwaliteit zo beroerd is dat je op youtube geeneens commentaar er op kan leveren.
de Persoon was een schrijver, die de theorie heeft bedacht, dus in feite een soort van scientology beweging.
Wie zegt dat hij het niet gezegd heeft? ik vind het antwoord wel aardig aannemelijk, verder kan ik geen ruk vinden geen interview filmpje of iets.
Wat? Je hebt alleen al Apollo 1 en 13 + nog wat Apollo gerelateerde ongelukken zoals met de X-15 in 1967quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef zoost het volgende:
Dit maakt het bijna ongelofelijk dat er geen ongelukken zijn gebeurd met de Apollo vluchten.
Ok dan is het duidelijk, overigens snap ik het respect voor de moonhoax mensen niet, heb wel respect voor ATuin-hek die het elke keer weer op kan brengen om inhoudelijk te reageren op "nietes" roepers als Lambiekje die niet eens een poging waagt om inhoudelijk te reageren en maar in een cirkeltje rond blijft rennen met vage youtubefilmpjes/niet wetenschappelijke en van enige natuurkundige kennis gespeende weblogs en zodra een bron ontkracht word deze na een tijdje maar weer opnieuw opvoert.quote:
Kijk dit bedoel ik nou zoost, gewoon een onzinnige linkdump en waarschijnlijk heeft Tingo niet eens de moeite gedaan om het zelf te lezen, de OP op het cluesforum is ook weer zo'n voorbeeld van veel roepen maar niks onderbouwen, maar post die dit omdat het prima past in zijn eigen waandenkbeelden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef Tingo het volgende:
Voor de geinteresseerde:
Wagging the Moondoggie by David McGowan
http://www.davesweb.cnchost.com/
APOLLO HOAX mother of media fakery
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=479
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |