abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137850879
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die eerste, ik hoor ruis.. en.. iets wat op een stem lijkt op de achtergrond, misschien ff paar filters er overheen please.
edit, normaal reageren/

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 17-03-2014 18:22:06 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_137850921
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tingo doe ons een lol en verklaar nou even het verschil in de weerkaatsing van de laserstraal op en naast de reflector....

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 17-03-2014 18:22:25 ]
pi_137850930
quote:

[..]

Die eerste, ik hoor ruis.. en..
Radio noemen ze dat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 17 maart 2014 @ 18:12:31 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137850974
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Radio noemen ze dat.
En uit mijn radio!!!
2e is beeld en net zo crappy geluid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137850979
quote:

[..]

2e is ook compleet onverstaanbaar!

Oh ja sorry - tis in 't Engels.
  maandag 17 maart 2014 @ 18:15:12 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137851075
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja sorry - tis in 't Engels.
Maakt niet uit, heb hier een bose set staan, mijn engels is goed tot uitstekend.
ik kan er nog geen pindakaas van maken, mja ik zoek wel ff naar een betere versie..
Je kan Nikao ook best wel een antwoord geven ik ben toch ff zoeken naar iets betere kwaliteit en ff uitvissen wie dat uberhaupt is.
pi_137851152
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
*adem inhoudt
Adem nu meer weer uit.. Je loopt een beetje blauw aan.
pi_137851191
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maakt niet uit, heb hier een bose set staan, mijn engels is goed tot uitstekend.
ik kan er nog geen pindakaas van maken, mja ik zoek wel ff naar een betere versie..
Je kan Nikao ook best wel een antwoord geven ik ben toch ff zoeken naar iets betere kwaliteit en ff uitvissen wie dat uberhaupt is.
Het is unedited versie.
Tis wel de moeite waard om te luisteren.Maar misschien zijn er niet genoeg explosies en felle gekleurde grafieken voor je.
pi_137851258
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:11 schreef nikao het volgende:

[..]

Tingo doe ons een lol en verklaar nou even het verschil in de weerkaatsing van de laserstraal op en naast de reflector....
Waarom? Ik heb niet erg veel interesse in 'moon mirrors'.
Jij denkt dat er zit reflectors op de maan,ik niet.
Enige bewijs dat je heb zijn stomme NASA fotos.
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 18:20:18 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_137851259
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor geld kan je alles verklaren. gevangenissen zitten vol met lui die voor een ander vast zitten.

[..]

Er is geen foto authentiek. Net als met 911 is officieel beeldmateriaal alles stuk voor stuk fake.

[..]

in geval van Rusland heeft het geen baat bij het bevestigen van de hoax.

[..]

Is geen bevestiging dat er een bedriengende snuiter op de maan is geweest.
Wat maanstukken zouden zijn is gewoon neergestort op de aarde of is versteent hout.

[..]

Dat staat dus COMPLEET los of we uberhaupt wel van de aarde los zouden kunnen komen en is dus een onzin argument.

[..]

De maanlanding wat wij de bevolking hebben gezien is opgenomen van af een tv-scherm
De officiele maanlanding video is kwijt.

Officiele videos naar de maan toe wordt er gesjoemeld. Zat youtube filmpjes van te vinden.

Waarom een complete maanlandschap nabootsten exact zoals de vermeende landingsplaats voor testdoeleinden. Absurd, tijdrovend en volstrekt onnodig voor trainingen.

Fotos zonder kijker de meest fantastisch composities maken. Een onmogelijkheid.

De Van Allen belt. Buzz en Neil zouden er als tumorconeheads terug moeten komen.
Bij elke zin kun je beter volgens mij zetten Lambiekje.
  maandag 17 maart 2014 @ 18:24:00 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137851407
Bill Kaysing was never very well informed about the U.S. space program and was not paid attention to on any subject except by a small group of similarly uninformed conspiracy theorists. Kaysing admitted he made up the whole Apollo hoax story to embarrass the U.S. government over its treatment of Vietnam veterans.

;)

En dat is het enige 1 interview verder lading boeken. Jah hij was schrijver.
pi_137851526
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:24 schreef theguyver het volgende:
Bill Kaysing was never very well informed about the U.S. space program and was not paid attention to on any subject except by a small group of similarly uninformed conspiracy theorists. Kaysing admitted he made up the whole Apollo hoax story to embarrass the U.S. government over its treatment of Vietnam veterans.

;)

En dat is het enige 1 interview verder lading boeken. Jah hij was schrijver.
En waar heb je de tekst gehaald?
Link please.
pi_137851829
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb niet erg veel interesse in 'moon mirrors'.
Jij denkt dat er zit reflectors op de maan,ik niet.
Enige bewijs dat je heb zijn stomme NASA fotos.
Jemig, wat snap je nou niet?

2 Waarnemingen:
A
- We richten een laser op de plek waar de reflector staat volgens NASA
- We meten de reflectie
B
- Vervolgens richten we dezelfde laser op een plek naast de plek waar de reflector zou staan volgens NASA
- We meten de reflectie

Vergelijken we A met B dan zien we een ENORM verschil.
Dat verschil kunnen we prima verklaren met het feit dat daar een reflector staat. Jij gelooft dat echter niet en zult dus met een alternatieve verklaring moeten komen.

Dus nogmaals; Tingo, als we het verschil tussen meting A en B zien, hoe verklaren we dat zonder reflector?
pi_137851895
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:44 schreef Lambiekje het volgende:
Dat staat dus COMPLEET los of we uberhaupt wel van de aarde los zouden kunnen komen en is dus een onzin argument.
Ho wacht ff; als het argument is dat wij niet in staat zijn om naar de maan te gaan, dan is dat wel degelijk een argument.
Want je wilt dus wel in de spinoffs geloven, maar niet in de technologie waar die uit voort komen? Dat kan dus niet.
pi_137852065
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef nikao het volgende:

[..]

Jemig, wat snap je nou niet?

2 Waarnemingen:
A
- We richten een laser op de plek waar de reflector staat volgens NASA
- We meten de reflectie
B
- Vervolgens richten we dezelfde laser op een plek naast de plek waar de reflector zou staan volgens NASA
- We meten de reflectie

Vergelijken we A met B dan zien we een ENORM verschil.
Dat verschil kunnen we prima verklaren met het feit dat daar een reflector staat. Jij gelooft dat echter niet en zult dus met een alternatieve verklaring moeten komen.

Dus nogmaals; Tingo, als we het verschil tussen meting A en B zien, hoe verklaren we dat zonder reflector?
Ik snap heel goed dat jij wil graag praten over reflectors.Ik heb genoeg uitgelegde.
Hoe kan jij nou bewijzen dat er staat reflectors op de maan? Want NASA zegt het zo,zeker?
En natuurlijk de leuke fotos van de ASSTRONOTS.
pi_137852228
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik snap heel goed dat jij wil graag praten over reflectors.Ik heb genoeg uitgelegde.
Hoe kan jij nou bewijzen dat er staat reflectors op de maan? Want NASA zegt het zo,zeker?
En natuurlijk de leuke fotos van de ASSTRONOTS.
Heb je mijn vorige post nou wel gelezen? Ik zou niet weten hoe ik het verschil in de 2 waarnemingen die ik beschrijf zou moeten verklaren zonder de reflector.
Dus nogmaals; als jij dat kan, overtuig me dan aub?

Als jij niet gelooft in die reflector, zul je toch echt met een andere verklaring moeten komen.
En dat heeft dus helemaal niets te maken met wat NASA zegt, of met fotos of wat dan ook. Kan je gewoon waarnemen.
pi_137852406
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef nikao het volgende:

[..]

Heb je mijn vorige post nou wel gelezen? Ik zou niet weten hoe ik het verschil in de 2 waarnemingen die ik beschrijf zou moeten verklaren zonder de reflector.
Dus nogmaals; als jij dat kan, overtuig me dan aub?

Als jij niet gelooft in die reflector, zul je toch echt met een andere verklaring moeten komen.
En dat heeft dus helemaal niets te maken met wat NASA zegt, of met fotos of wat dan ook. Kan je gewoon waarnemen.
Welke deel van het zin:
"The first successful laser ranging experiments were carried out in 1962" snap je niet?
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 18:50:14 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_137852430
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke deel van het zin:
The first successful laser ranging experiments were carried out in 1962 snap je niet?
Tingo, fatsoenlijk discussieren graag.
  maandag 17 maart 2014 @ 18:50:45 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137852456
quote:

[..]

Welke deel van het zin:
"The first successful laser ranging experiments were carried out in 1962" snap je niet?
Welk deel van een sterk signaal krijgen als je op de reflector mikt, en nauwelijks een signaal als je ergens anders mikt snap jij niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137852470
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tingo, fatsoenlijk discussieren graag.
Dat probeer ik,schat.
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 18:51:24 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_137852490
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat probeer ik,schat.
Try harder babe.
pi_137852499
quote:

[..]

Welke deel van het zin:
The first successful laser ranging experiments were carried out in 1962 snap je niet?
Tingo, dat hebben we al veel vaker uitgelegd; Toen hebben ze met succes een laser weerkaatst, later met veel meer precisie. Jij gaat dan zeggen; maar dat was 9 jaar later, technologische vooruitgang, kan best. Zeggen wij weer; Ok prima, maar hoe verklaar je dan dat er zo'n enorm verschil zit tussen 2 plekken op de maan die maar een paar meter uit elkaar liggen?
Daar heeft 1962 helemaal niets mee te maken!
  maandag 17 maart 2014 @ 19:04:36 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_137853127
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:45 schreef nikao het volgende:

[..]

Tsja dat bedoel ik dus. Stuk voor stuk argumenten die al meerdere keren ontkracht zijn in dit topic :N

En ook jij negeert de tests met de laser.
Dat er een laser op de maan zou zijn maakt nog geen onomstotelijke dat er nasa-klojos op de maan geweest zijn.

de laser gelul kan dus niet als argument opgevoerd worden dat we op de maan geweest zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 17 maart 2014 @ 19:07:48 #49
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_137853273
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij elke zin kun je beter volgens mij zetten Lambiekje.
onzin
bv het punt van de we technieken en producten nu hebben en gebruiken maakt nog geen bewijs dat we naar de maan geweest zijn ... dat die goederen ontwikkeld zijn door NASA prima.. maar dat kan ook zonder ruimtereizen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_137853398
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat er een laser op de maan zou zijn maakt nog geen onomstotelijke dat er nasa-klojos op de maan geweest zijn.

de laser gelul kan dus niet als argument opgevoerd worden dat we op de maan geweest zijn.
Want, dat verklaar jij ... hoe?

Nogmaals, probeer nou gewoon eens inhoudelijk te reageren in plaats van te schelden en te roepen dat het onzin is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')