Collega's en ik helpen elkaar door te cene calmak. Roddeltante jeweeetz.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Dagen waarop er weinig te doen is, zijn echt traaaaag, inderdaad. Beet bezigheidstherapie voor jezelf creëren en collega's helpen...
Zelfs daar gaan ze bij ons dan moeilijk over doen, ook al zien ze dat er weinig te doen is. Dan moet je maar afvalbakken gaan legen, vegen of iets dergelijks tot er weer een nieuwe tour in het systeem is geactiveerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Collega's en ik helpen elkaar door te cene calmak. Roddeltante jeweeetz.
Plaatje is niet te zien hier, omdat hotlink blijkbaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
lijkt me wel leuk om een keertje een diagram te maken van deze reeks
zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plaatje is niet te zien hier, omdat hotlink blijkbaar.
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Collega's en ik helpen elkaar door te cene calmak. Roddeltante jeweeetz.
een wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, nu is 't wel te zien. Een soort social network analysis dus.
Sporthorloge:quote:Een activiteitstracker is een slim apparaat dat door middel van sensoren onder andere bij kan houden hoeveel stappen je zet en hoeveel calorieën je verbrandt. Daarnaast kunnen sommige activiteitstrackers ook je slaapritme registeren en andere activiteiten zoals fietsen en zwemmen bijhouden. Door de tracker te koppelen aan je tablet of smartphone kun je in geavanceerde apps bekijken hoeveel je hebt bewogen en of je je gestelde doelen hebt bereikt. Een activiteitstracker motiveert je om gezonder te leven en meer te bewegen.
Sporthorloges kunnen meer, die kun je ook gebruiken bij het sporten (hardlopen bijvoorbeeld). Hebben een ingebouwde GPS, dus je kunt je locatie en snelheid (en andere gegevens) inzien, en als je een (externe) hartslagmeter erbij neemt heb je nog meer gedetailleerde gegevens.quote:Sporthorloges zijn een handig hulpmiddel bij het beoefenen van diverse sporten. Ze kunnen fungeren als hartslagmeter, stopwatch, rondeteller of bieden je de mogelijkheid om je training online te analyseren.
Heb een polar horloge, werkt puik.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
Iemand hier ervaring met activiteitstrackers en/of sporthorloges?
Activiteitstrackers:
[..]
Sporthorloge:
[..]
Sporthorloges kunnen meer, die kun je ook gebruiken bij het sporten (hardlopen bijvoorbeeld). Hebben een ingebouwde GPS, dus je kunt je locatie en snelheid (en andere gegevens) inzien, en als je een (externe) hartslagmeter erbij neemt heb je nog meer gedetailleerde gegevens.
Wil er eigenlijk wel eentje halen, maar het zijn er zoveel dat je geen keuze kan maken..
Welke precies?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb een polar horloge, werkt puik.
Maar geloof dat hippe mensen dat ook wel met nog hippere telefoons doen de laatste tijd.
Ik heb een Garmin FR610, geweldig ding.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
Iemand hier ervaring met activiteitstrackers en/of sporthorloges?
Activiteitstrackers:
[..]
Sporthorloge:
[..]
Sporthorloges kunnen meer, die kun je ook gebruiken bij het sporten (hardlopen bijvoorbeeld). Hebben een ingebouwde GPS, dus je kunt je locatie en snelheid (en andere gegevens) inzien, en als je een (externe) hartslagmeter erbij neemt heb je nog meer gedetailleerde gegevens.
Wil er eigenlijk wel eentje halen, maar het zijn er zoveel dat je geen keuze kan maken..
Bij het uitzoeken kwam ik ook snel uit op de Garmins.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een Garmin FR610, geweldig ding.GPS + HRM.
De combinatie van Endomondo op smartphone + HRM vond ik wat minder fijn. Nu kan ik de voortgang snel checken en heb ik de mogelijkheid om een simpele mp3-speler mee te nemen.
Polar FT1quote:Op maandag 17 maart 2014 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke precies?
En waar gebruik je hem voor?
De Polars hebben geen ingebouwde GPS, no?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |