pizza uit magnetron?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef Bortecinem het volgende:
Maar serieus, voordat ik van de magnetron naar mijn tafel ben gelopen hebben al honderd hoofden zich omgedraaid en tig opmerkingen gemaakt.
Op opwarmen, dacht echt dat je daar ging 'bakken'.quote:
Stilte is geen hint bij die salaklarquote:Op maandag 17 maart 2014 13:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Ik reageer er meestal niet op en loop gewoon verder. Is ook een hint.
What the fuck is je probleem? Heeft je moeder je geen manieren geleerd?quote:
Misschien overdrijf ik, maar het is niet zo erg dat je er zo op kunt reageren.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
What the fuck is je probleem? Heeft je moeder je geen manieren geleerd?
something like that.
Hmm, oke.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fabriek. Dus niet de meest snuggere mensen.
Bedankt, ik zal het lezen. Maar mijn eerdere commentaar was niet inhoudelijk over jullie onderwerp van gesprek, zoals je hebt kunnen lezen, maar over het aannemen van kennis en Borte's reactie op jou.quote:
I know. Maar omdat ik geen zin heb in verdere discussie heb ik dit gestuurd naar jou, zij het los van de discussie.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het lezen. Maar mijn eerdere commentaar was niet inhoudelijk over jullie onderwerp van gesprek, zoals je hebt kunnen lezen, maar over het aannemen van kennis en Borte's reactie op jou.
Bij ons zoeken ze altijd nog wel flexwerkers die vaak beschikbaar zijn. Jammer dat je niet in omgeving Breda woont, anders hadden ze je makkelijk aangenomen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ah over een maand of twee word ik er waarschijnlijk toch uitgegooid. Ze zijn nu bezig met het wegwerken van veel mensen. Deze maand alleen al moeten er 30 mensen uit.. Mijn contract eindigt in Mei, dus moet er dan waarschijnlijk ook uit.
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
I know. Maar omdat ik geen zin heb in verdere discussie heb ik dit gestuurd naar jou, zij het los van de discussie.
Flexwerkers zijn altijd welkom bij ons, vaste krachten worden er uitgegooid.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons zoeken ze altijd nog wel flexwerkers die vaak beschikbaar zijn. Jammer dat je niet in omgeving Breda woont, anders hadden ze je makkelijk aangenomen.
Oja, was even vergeten dat jij geen flexwerker bent. Bij ons moeten binnenkort ook een aantal vaste krachten eruit.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Flexwerkers zijn altijd welkom bij ons, vaste krachten worden er uitgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |