dankjequote:
Ik geloof niet dat het nut heeft. Nu met de gemeenteraadsverkiezingen had ik ook weinig tijd en zin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestemd... wat ik wil gebeurt toch nooit van zn leven....
Is dat links of rechts?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:59 schreef rulerofdeath het volgende:
bij ons heeft Leefbaar Haaksbergen gewonnen.
ik ben benieuwd
ik zou het niet weten. ik heb me er helemaal niet in verdiept.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat links of rechts?
Wij hebben nu 2 grote linkse partijen... wat dat betreft is een grote arbeidersstad wel kut.
moet je met de taxi? of is OV geen optie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhZometeen voor een heel uur naar het Roessingh... zit langer in de taxi dan dat ik daar ben.
OV is te druk. Had dat in Terneuzen ook al, toen ik met de bus vanuit Hulst ging, was al uitgeput voordat ik daar aan kwamquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je met de taxi? of is OV geen optie?
Dan rijdt de taxi niet hard genoegquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhZometeen voor een heel uur naar het Roessingh... zit langer in de taxi dan dat ik daar ben.
nou beetje... wel rokjesdag zeg maar... maar moet gewoon werken... gelukkig heb ik werk dak gewoon buiten kan wandelen enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nikkie![]()
![]()
Lekker genieten van het mooie weer?
Fijn toch, lekker de frisse wind onder het rokjequote:Op donderdag 20 maart 2014 09:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou beetje... wel rokjesdag zeg maar... maar moet gewoon werken... gelukkig heb ik werk dak gewoon buiten kan wandelen enzo
nou dat ook weer niet .. gewoon legging....quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fijn toch, lekker de frisse wind onder het rokje![]()
Straks ook weer werken
oke, mooi klote dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OV is te druk. Had dat in Terneuzen ook al, toen ik met de bus vanuit Hulst ging, was al uitgeput voordat ik daar aan kwam
Aight..quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet .. gewoon legging....
je moest toch ook maar een uurtje? dus toch goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, was weer geweldig... taxi was er pas iets voor half 11 en de rit terug was er al om half 12
Joa, maar irritant dat de taxi heen zo laat was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je moest toch ook maar een uurtje? dus toch goed
Ha lekker dingquote:
in de schaduw is t me te koud..quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aight..
Lekker de korte broek aan vandaag, zelfs als je binnen zit
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, maar irritant dat de taxi heen zo laat was.
hmm ja dat he`j mangs. Doet dat gedoe bij t Roessingh nog wat positiefs?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, maar irritant dat de taxi heen zo laat was.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
niemand in de buurt die je warm kan houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |