Zat te denken aan Indesit. Daar heb ik nu een wasmachine van en die doet het al 10 jaar zonder problemen.quote:
Waarom wil je dan een was/droog combi?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:02 schreef miss_bitch1984 het volgende:
[..]
Zat te denken aan Indesit. Daar heb ik nu een wasmachine van en die doet het al 10 jaar zonder problemen.
Heb geen plek om een losse droger te plaatsen en geen ruimte om de was binnen te hangen bij slecht weer. Mijn wasmachine staat tegen een schuine wand, dus droger er bovenop gaat niet. Vandaar dat een combi ideaal zou zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een was/droog combi?
Overigens zou ik Indeshit sowieso niet kopen.
Dat heeft dan ook niets met de vraagstelling te maken. Een combi verbruikt niet meer stroom dan een losse droger.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:53 schreef cvboer het volgende:
Drogers zijn stroomvreters, dat is voor mij al een reden om er geen te kopen. En ruimte voor een droogrekje is er altijd wel. Beddengoed hang ik altijd over een deur, toch niemand die het ziet.
Ik zou überhaupt geen Indeshit kopen, nog geen staafmixer.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:25 schreef miss_bitch1984 het volgende:
[..]
Heb geen plek om een losse droger te plaatsen en geen ruimte om de was binnen te hangen bij slecht weer. Mijn wasmachine staat tegen een schuine wand, dus droger er bovenop gaat niet. Vandaar dat een combi ideaal zou zijn.
Iets mis dan met Indesit? Mijn wasmachine werkt al 10 jaar, of zijn alleen de combi's slecht?
een combi verbruikt over het algemeen iets meer stroom dan een losse wasmachine+droger.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:11 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook niets met de vraagstelling te maken. Een combi verbruikt niet meer stroom dan een losse droger.
Italië en techniek, al jaren een drama.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef superbly het volgende:
INDESIT is rommel(Bedrijf dat dat merk maakt heet Merloni),is een italiaans merk/bedrijf
Mijn Indesit wasmachine had al na een jaar kuren.
was/droogcombi zou ik als ik jouw was nooit kopen,want als de droger bv kapot gaat kan je de wasfunctie ook meteen niet meer gebruiken.
Van Design hebben ze wel verstand. De beste maatpakken komen uit Italië. Kijk ik dan naar bijvoorbeeld Alfa, ziiet er gelikt uit, maar is niks. Je moet je pas echt zorgen gaan maken als er geen controle-lampjes branden.... Nu weer ontopic.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef superbly het volgende:
Ja hahahahaah
Kijk maar naar de Fyra treinen he?
Ze kunnen dingen mooi vorm geven maar verder...............................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |