Ur leven de gay dream Drik.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:28 schreef Dirk het volgende:
En Stu/Burt was ook op mijn feestje!.
[ afbeelding ]
Hij was op mijn TV hè? Niet in mijn bed.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:29 schreef Renesite het volgende:
Ur leven de gay dream Drik.
Ik voel me zo saai
Owquote:Op maandag 17 maart 2014 09:31 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij was op mijn TV hè? Niet in mijn bed..
Als je maar een zak met dukaten meeneemt.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Och och och, als ik toch een ingang had richting the Sean Cody modellen.. [ afbeelding ].
Then again, er ligt nog steeds een plan om hem te contacten via dat ModelMayhem, zo moeilijk is 't eigenlijk helemaal niet.
Ughhhh, dat was het ook. En normaal gesproken ga ik daarna dan 2 avondjes om 21:00u naar bed om te voorkomen dat ik een low-energy/dip in schiet waar ik 5 dagen niet meer uit kom, maar ik moet vanavond en morgenavond op mijn moeder "passen". Je hebt kans dat ik zo rond woensdag een paar dagen gewoon offline ga omdat ik dan echt niet. meer. te. genieten. ben.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:38 schreef LeBeau het volgende:
Dirk, je weekend klinkt dubbel vermoeiend.
Kind. Snachts, in bed een man, overdag ook. Toe toe.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:43 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ughhhh, dat was het ook. En normaal gesproken ga ik daarna dan 2 avondjes om 21:00u naar bed om te voorkomen dat ik een low-energy/dip in schiet waar ik 5 dagen niet meer uit kom, maar ik moet vanavond en morgenavond op mijn moeder "passen". Je hebt kans dat ik zo rond woensdag een paar dagen gewoon offline ga omdat ik dan echt niet. meer. te. genieten. ben.. Anyhoo, wie zijn eigen schuldt moet op de blaren zitten. Ofzo.
Ja, da's een leuke theorie na een paar biertjes teveel.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:50 schreef Renesite het volgende:
Kind. Snachts, in bed een man, overdag ook. Toe toe.
De zogenaamde "neukdip". Ook wel bekend als "bop".quote:Op maandag 17 maart 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Een dip na een weekendje neuken? Tsssss. Luxe probleem.
Hallo Boppers?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:59 schreef Dirk het volgende:
[..]
De zogenaamde "neukdip". Ook wel bekend als "bop"..
[ afbeelding ].
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in het Usuals topic ging het ooit over zaad in het gezicht en over deze smileyquote:
En die druk leg je nu gewoon op onze schouders?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:03 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in het Usuals topic ging het ooit over zaad in het gezicht en over deze smiley. en Westlife had toen net een single "Bop bop baby" (
.). En vanaf dat moment heette zaad "bop". Je moet erbij geweest zijn, denk ik. Jammer dat ik nooit kinderen zal krijgen aan wie ik dit prachtige verhaal zou kunnen vertellen. En dat zij het dan weer doorvertellen aan hun kinderen.
Ja! Hup, babies maken om dit magistrale verhaal aan te kunnen doorgeven.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
En die druk leg je nu gewoon op onze schouders?![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:07 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja! Hup, babies maken om dit magistrale verhaal aan te kunnen doorgeven.
Hahahaha, je klinkt als K3.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef LeBeau het volgende:
Als je het maar hard genoeg probeert en echt wilt kan alles!
Zingen zij ook over homo's en babies? ETTEN-LEEEEEURRRRR!quote:
quote:ETTEN-LEEEEEURRRRR!![]()
![]()
Yep.quote:
Zie die man met die baard en gebukt tussendoor willen sneaken!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:10 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
"Dames, hierbij verklaar ik het "babies maken met Ang3l" event voor geopend. Meneer, keert u alstublieft om en haal die grijns van uw gezicht!"
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh jee, dat heb ik helemaal gemist. Hoe is dat afgelopen?
Jij bent er nog, dus?
Volgens mij kan die vrouw richting de linker kant (die met bril en de gretige blik) geeneens meer kinderen krijgen. Trap er niet in!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie die man met die baard en gebukt tussendoor willen sneaken!
Ze kijkt een beetje als een gniffelend gemeen trolletjequote:Op maandag 17 maart 2014 10:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij kan die vrouw richting de linker kant (die met bril en de gretige blik) geeneens meer kinderen krijgen. Trap er niet in!
Ja, die denkt dat 2 kroketten samen een ei kunnen leggen. Ofzo. #CulinaryMondayquote:Op maandag 17 maart 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Zie die man met die baard en gebukt tussendoor willen sneaken!
Hahaha. Weer er tussendoor geslipt. Goed man!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik maak de gay quota weer goed voor t UWV
Met die "No can do"-attitude kom je nergens.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:27 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, die denkt dat 2 kroketten samen een ei kunnen leggen. Ofzo. #CulinaryMonday
Als je te lui bent om terug te lezen had het te maken met een kloppende ochtend erectie.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Luigi het volgende:
ANGEL HEB JE NOU NOG GEZIEN DAT IK VANOCHTEND AAN JE MOEST DENKEN?!
Faaaaaaaaalling, faaaaaaaaaalling.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Luigi het volgende:
Ken het boek niet, is de titel een referentie aan Travels with my Aunt van Graham Greene?quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:09 schreef Dirk het volgende:
Is het niet wat vroeg voor kipvis/viskip hapjes?
Yep. Ik proef hem nog steeds. Vis met vissige nasmaak is de ergste vis.quote:
In tegenstelling tot vis met een kippige nasmaak.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef LeBeau het volgende:
Yep. Ik proef hem nog steeds. Vis met vissige nasmaak is de ergste vis.
Dirkje met een wijsneuzerige nasmaak.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef Dirk het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vis met een kippige nasmaak.
U ziet het volgende keer in 'Homoseksbarebackorgie tijden, platonische tijden'.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef LeBeau het volgende:
Zal Ang3l ooit te weten komen dat hij in Luig's gedachten was vanochtend?
Dit blijft een raadsel.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:24 schreef Cosmo. het volgende:
Ik wou 8 uur op werk zijn, zit nog thuis nu
Hoezoquote:
Je doet altijd zo geheimzinnig over je werk.quote:
Ik moet niet, ik maak lekker mijn eigen roosterquote:Op maandag 17 maart 2014 12:45 schreef Luigi het volgende:
Als ik 's ochtends om 8 uur had moeten beginnen en ik was er nu nog niet geweest dan had ik wel een probleempje gehad denk ik. Of in ieder geval een informerend belletje.
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Luigi het volgende:
Ok mooiquote:
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:26 schreef Luigi het volgende:
HOI HOMOOS HOI ANGEL IK HOORDE VANOCHTEND DAT NUMMER VAN LAURA PALMER OP DE RADIO EN TOEN MOEST IK AAN JE DENKEN (WEL HEEL PLATONISCH EN HETERONORMATIEF HE) DUS DAT WOU IK EVEN MELDEN!!!!!!!111
Hhmm-mmm, I bet you can.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Het zal wel iets Hindoestaans zijn, dan kan je de hele dag vlezige hapjes eten
Visquote:zolang het maar geen rund is.
Ik ben alweer sinds half 7 op, dus voor mij is het verder niet te vroeg, maar voor goed vlees ben ik altijd wel te porren. Alleen vis is voor mij meer een avond ding, en dan het liefste geen vis dingen die echt zo'n enorm "HOI IK SMAAK NAAR VIS!!" vibe hebben.
Valt me nog mee dat je dat quote, niet dit:quote:
quote:voor goed vlees ben ik altijd wel te porren
quote:
Nawwwwquote:
Jamaar dat was zo gemakkelijk en goedkoop als een 2 euro heroine hoertjequote:Op maandag 17 maart 2014 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je dat quote, niet dit:
[..]
Tuurlijk! In my mindquote:
Ik heb zo'n dubbel cd van "Het beste uit de Top 40 van 1991".quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Luigi het volgende:
Maar ik dacht dus dat het iets heel obscuurs was, dat bandje en nummertje. Maar dit was dus op 538 ofzo. What goes to show dat ik echt helemaal niks meer weet van de muziek heden ten dage.
Ja godver nu snap ik er niks meer van. Angel was toch ook naar een concert (hahahahaha ik tikte eerst cocnert) geweest onlangs? Van dat bandje dus?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:08 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dubbel cd van "Het beste uit de Top 40 van 1991".
Daar staat 'ie op. Volgens mij was het een nummer 1 hit.
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:08 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dubbel cd van "Het beste uit de Top 40 van 1991".
Daar staat 'ie op. Volgens mij was het een nummer 1 hit.
Dit is het nummer, Dirkje is gewoon te moe en uitgewoond, en hierdoor schattig in de warrie.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja godver nu snap ik er niks meer van. Angel was toch ook naar een concert (hahahahaha ik tikte eerst cocnert) geweest onlangs? Van dat bandje dus?
ANGEL ZEG FF!!111
Allemaal met die Badalazamatakabadaralamenti sound?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:14 schreef Luigi het volgende:
Julee Cruise heb ik wel 2 cd's van (nee echt!).
Ja het is enorm aan t mainstreamen, vandaar ook gillende meisjes met hun smartphones in de luchtquote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Luigi het volgende:
Maar ik dacht dus dat het iets heel obscuurs was, dat bandje en nummertje. Maar dit was dus op 538 ofzo. What goes to show dat ik echt helemaal niks meer weet van de muziek heden ten dage.
Nou meer zoals die liedjes in de show dus. Wat je al eerder zei, beetje lijzig en slomig. Soms kan ik dat hebben. Vaak niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:15 schreef Dirk het volgende:
[..]
Allemaal met die Badalazamatakabadaralamenti sound?
Smartphones in de lucht tijdens concerten snap ik echt niet, 9 van de 10 keer (of 10 van de 10) is de kwaliteit van het beeld en/of geluid flink kut.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is enorm aan t mainstreamen, vandaar ook gillende meisjes met hun smartphones in de lucht
Vind je? Met een bakelieten koelkast misschien, maar mijn i5 doet 't echt dikke prima.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:22 schreef LeBeau het volgende:
9 van de 10 keer (of 10 van de 10) is de kwaliteit van het beeld en/of geluid flink kut.
http://i.imgur.com/qPOmBfl.jpgquote:Op maandag 17 maart 2014 13:20 schreef Dirk het volgende:
Of wordt dit ook gezien als kantoor?
[ afbeelding ]
Ja, daar zit wat in, maar ook met arena tours red ik me eigenlijk ook altijd prima:quote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef LeBeau het volgende:
Misschien dat het ook anders is bij een K3 concert, qua belichting? De laatste twee concerten waar ik ben geweest waren in de Melkweg en in Ahoy, en bij beide was het nogal aan de donkere kant.
Wat... grijs.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/qPOmBfl.jpg
Toch iets saaier
Beidequote:
Als andere mensen weg zijn probeer ik nog wel een foto van de andere kant te makenquote:
Aan de andere kant is het plots een regenboog van kleur en gezelligheid?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:40 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Als andere mensen weg zijn probeer ik nog wel een foto van de andere kant te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Druk druk hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 13:42 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kijk je trouwens wel uit dat je niet ondersneeuwt, begin april?.
Je las het niet goed, je had er komma's bij moeten denken!quote:
Nee, jij schreef het niet goed. Vandaag graag enkel hapklare brokken.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:50 schreef LeBeau het volgende:
Je las het niet goed, je had er komma's bij moeten denken!![]()
Drie! En ook nog een Viva en een Grazia, waarvan ik geen idee heb hoe die bij mij terecht zijn gekomen.quote:
Leg het ff uit anders! Zeg ff!!quote:Op maandag 17 maart 2014 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je las het niet goed, je had er komma's bij moeten denken!Een Oost-Duits kantoor, met een printer uit de toekomst, circa 1986. Het kantoor is uit 1986!
Hoi Dirk.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, jij schreef het niet goed. Vandaag graag enkel hapklare brokken.
Als ik moet gaan nadenken (de gedachte aan denken alleen al) dan wordt het niks hoor.
IK WAS AL BEZIG.quote:
[opa spreekt]De jeugd van tegenwoordig gaat dan ook niet om te genieten van t concert en de lie muziek. Nee die nemen het op voor op youtube en facebook, luisteren dat thuis een paar keer en voornamelijk, dan kunnen ze zeggen dat ze er bij waren [/opa spreekt]quote:Op maandag 17 maart 2014 13:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Smartphones in de lucht tijdens concerten snap ik echt niet, 9 van de 10 keer (of 10 van de 10) is de kwaliteit van het beeld en/of geluid flink kut.
Geweldig, veel dank.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:54 schreef LeBeau het volgende:
Hoi Dirk.
Die foto ziet eruit alsof hij is genomen in een kantoor.
In 1986.
In het voormalige Oost-Duitsland.
Maar die printer, die ziet er moderner uit.
Net alsof deze printer uit de toekomst komt.
Einde verhaal.
Je baas onder je bureau ja?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga t uitzicht vanaf mijn bureaustoel niet fotograferen, want dat is mijn baas
Golden Girlsquote:Op maandag 17 maart 2014 14:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Laatste episode van Looking was
En wat nu.
Die jongen waar je op uitkijkt is vervelend? Z'n linker oog is op zich wel leuk.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:58 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht is vervelend, Dirk!
Gemiddeldquote:Op maandag 17 maart 2014 15:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die jongen waar je op uitkijkt is vervelend? Z'n linker oog is op zich wel leuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 duurt nog wel even, denk ik.![]()
Zit je niet alleen te Fok!en onder het werk, maar ga je ook nog eens vreemd met een ander topic?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:58 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht is vervelend, Dirk!
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]Ja, maar ze hebben iig wel groen licht. Dus het komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 duurt nog wel even, denk ik.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat was vorige weekquote:Op maandag 17 maart 2014 15:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zit je niet alleen te Fok!en onder het werk, maar ga je ook nog eens vreemd met een ander topic?
Ander binnenlands nieuws betreffende het Cosmokantoorpunt:quote:
Marnix!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ander binnenlands nieuws betreffende het Cosmokantoorpunt:
* Het kopieer apparaat is eigenlijk een Transformer. Uit 1986.
* De Sperti zalf waar Marnix (links boven) nu al 2 weken mee smeert heeft tot op heden weinig effect.
Herkenbaar. In de musicalwereld lopen ook van dat soort types rondquote:Op maandag 17 maart 2014 16:41 schreef Dirk het volgende:
En in weer ander, VOLKOMEN ONGERELATEERD, nieuws...
Je idolen kies je zelf uit, maar je hebt uiteraard niets te zeggen over medefans.
[ afbeelding ]
Dit is nou mijn wereld.. DE KEERZIJDE!!!!!!!! Heb toch medelijden. Breng me mijn 151 pilleeeeeeeen!
Maar wel met een geblurde tepel!!!quote:
Zo kijkt ze wel!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Maar wel met een geblurde tepel!!!
Het is, denk ik, het vervolg op Mulholend Drijf. Straks verdwijnt ze in een gele scheur met haar lesbische zangeres vriendin.
Waarom accentueert ze die kleine worstjes nog eens met knalrode nagellak?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:41 schreef Dirk het volgende:
En in weer ander, VOLKOMEN ONGERELATEERD, nieuws...
Je idolen kies je zelf uit, maar je hebt uiteraard niets te zeggen over medefans.
[ afbeelding ]
Dit is nou mijn wereld.. DE KEERZIJDE!!!!!!!! Heb toch medelijden. Breng me mijn 151 pilleeeeeeeen!
Dat geloof ik meteen. Krijg er echt plaatsvervangende schaamte van.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef wonderer het volgende:
Herkenbaar. In de musicalwereld lopen ook van dat soort types rond
Dat is nagellak. Dat is voor meisjes om er mooi uit te zien. Hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Waarom accentueert ze die kleine worstjes nog eens met knalrode nagellak?
Bovendien heb jij genoeg aan mijn artiesteningang.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Krijg er echt plaatsvervangende schaamte van.
Toen ik ooit een kaartje over had (en jeugd uit Etten-Leur dus zeker NIET meeging) heb ik een andere volwassen fan meegevraagd, die ik van Twitter kende.
Die zat helemaal in die kliek van dit soort types, en voor de show stelde ze me aan iedereen voor (niet aan bovenstaande Blob, overigens). In no-time ging het gesprek zo van: "Oh, kijk. Daar heb je die-en-die. Zij stinkt man. Als ze na de show, bij de artiesten ingang, naast me gaat staan dan ga ik echt zeggen dat ze moet oprotten. [ad infinitum]".. Nahhh, ik heb mijn portie artiesteningang aan Fikkie gegeven. Doeiiiiii. Echt schaamteloos. Arme band. Tralalalaaaa, verdraagzaamheid, muziekregenboog die de wereld doet swingen, haat en nijd, haren trekken en knijpen met je nagels.
.
Klinkt wel heel elitair als je het zo noemt. Ik zou de jouwe eerder omschrijven als een soort stormvloedkering.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:59 schreef Pieter. het volgende:
Bovendien heb jij genoeg aan mijn artiesteningang.
Ga lekker naar huis dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:00 schreef Pieter. het volgende:
Oh, ik leef dus ook nog. Maar heb net wel 2 vergaderingen gecancelled. Met als gevolg dat ik nu eigenlijk vrij ben en met mijn jas aan op mijn kantoor zit. Dat is toch een beetke raaarr.
Dat weet ik dat dat nagellak is, maar die doe je niet op kleine worstjes en zeker niet zo'n felle! Al draagt een aap een g.....quote:Op maandag 17 maart 2014 16:55 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat is nagellak. Dat is voor meisjes om er mooi uit te zien. Hoor.
Zoiets had ik ook bij Miss Saigon geloof ik. Zat zo'n meisje helemaal op te scheppen dat ze twittercontact had met een of andere gast, en dat Brigitte Heitzer zo verwaand was geworden dat ze een andere uitgang nam en alles... Liep ik later Brigitte tegen het lijf, en die was hartstikke aardig (maar ik kan me levendig voorstellen dat ze DAT soort fans zat isquote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Krijg er echt plaatsvervangende schaamte van.
Toen ik ooit een kaartje over had (en jeugd uit Etten-Leur dus zeker NIET meeging) heb ik een andere volwassen fan meegevraagd, die ik van Twitter kende.
Die zat helemaal in die kliek van dit soort types, en voor de show stelde ze me aan iedereen voor (niet aan bovenstaande Blob, overigens). In no-time ging het gesprek zo van: "Oh, kijk. Daar heb je die-en-die. Zij stinkt man. Als ze na de show, bij de artiesten ingang, naast me gaat staan dan ga ik echt zeggen dat ze moet oprotten. [ad infinitum]".. Nahhh, ik heb mijn portie artiesteningang aan Fikkie gegeven. Doeiiiiii. Echt schaamteloos. Arme band. Tralalalaaaa, verdraagzaamheid, muziekregenboog die de wereld doet swingen, haat en nijd, haren trekken en knijpen met je nagels.
.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook bij Miss Saigon geloof ik. Zat zo'n meisje helemaal op te scheppen dat ze twittercontact had met een of andere gast, en dat Brigitte Heitzer zo verwaand was geworden dat ze een andere uitgang nam en alles... Liep ik later Brigitte tegen het lijf, en die was hartstikke aardig (maar ik kan me levendig voorstellen dat ze DAT soort fans zat is).
Ik heb ook wel een periode gehad waarbij er een aantal artiesten dachten, wtf is dat voor idiootquote:Op maandag 17 maart 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Fans zijn leuk, maar er zijn grenzen natuurlijk ja.
Iets met een harige gekleurde penis?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een periode gehad waarbij er een aantal artiesten dachten, wtf is dat voor idiootGelukkig herkennen de meesten me niet meer
quote:
Hij is van stof!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kon je weer niet gewoon een normale uitzoeken, w?.
Ik widle net vragen hoe ie ook alweer heettequote:Op maandag 17 maart 2014 17:16 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ooit een collagepost op Tumblr gezet, moet je even zoeken op Douwe, denk ik.
Die gaat nog een awardje doen bij de AMA'squote:Op maandag 17 maart 2014 17:20 schreef Dirk het volgende:
Dan vind ik een heleboel foto's van Pia Douwes. Keihard (ha!) gerelateerd, echter van jouw harige gekleurde penis ontbreekt elk spoor.
Die was erbij toen ik Ara Halici op de foto zette. Haar commentaar: "Dat is een pénis!"quote:Op maandag 17 maart 2014 17:20 schreef Dirk het volgende:
Dan vind ik een heleboel foto's van Pia Douwes. Keihard (ha!) gerelateerd, echter van jouw harige gekleurde penis ontbreekt elk spoor.
Carlo Boszhardt wilde nietquote:Op maandag 17 maart 2014 17:21 schreef Dirk het volgende:
Ik heb ooit trouwens iets soortgelijks gedaan met mijn Bossy Bear poppetjes.
Alphabeat reageerde heel erg grappig en leuk, Sara Kroos ook en. Stacey Cokehuizen
. reageerde echt HEEL! ERG! STOM!
.
.
.
Klinkt als de moeder van Tijn. Ze werd er zeker niet opgewonden van?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:22 schreef wonderer het volgende:
Die was erbij toen ik Ara Halici op de foto zette. Haar commentaar: "Dat is een pénis!"
Wie is dat mens ook alweer en wat doet ze?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:22 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
STOMME KUUUUUUUUUUT!!!!!! Ik hoop dat ze een keertje heel hard valt en haar knie bezeerd. Ofzo.
Araquote:Op maandag 17 maart 2014 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die was erbij toen ik Ara Halici op de foto zette. Haar commentaar: "Dat is een pénis!"
Ik zoek wel even als ik thuis ben.
Pffffffff, wat een stomme faalhaas. Maak jezelf even niet belangrijker dan je bent, Meneer Gek-Van-De-Week- Show.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef wonderer het volgende:
Carlo Boszhardt wilde nietEn nog een paar niet die niet "out and proud" waren.
Ik ken haar daar ook van. Maar schijnbaar had ze al haar eigen platenlabel toen ze nog in de baarmoeder zat en daarom is haar mening belangrijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Wie is dat mens ook alweer en wat doet ze?
Ken r alleen van een of andere jury of zo.
En wie zitten er dan allemaal bij haar platenlabel?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik ken haar daar ook van. Maar schijnbaar had ze al haar eigen platenlabel toen ze nog in de baarmoeder zat en daarom is haar mening belangrijk..
Swim with bossy!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:29 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
A Balladeer!.
Awww, those were the days.
Kon je die ogen trouwens bewegen van Bossy of zo?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:22 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
STOMME KUUUUUUUUUUT!!!!!! Ik hoop dat ze een keertje heel hard valt en haar knie bezeerd. Ofzo.
De Droge Kuttenband en de Zure Mosselhappers. Denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
En wie zitten er dan allemaal bij haar platenlabel?
Nee, ik had (heb) een heel leger.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Kon je die ogen trouwens bewegen van Bossy of zo?Zo te zien.
daar wordt al aan gewerkt door juristenquote:Op maandag 17 maart 2014 16:21 schreef Dirk het volgende:
Stroekie, je bent ontslagen!
"The first Amsterdam Bear Pride from thursday March 20th till sunday March 23rd!"
Dat is toch heul niet de zangerjongenkerel van Alphabeat?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Dirk het volgende:
. Alphabeat
.
Wat een schatjes.
[ afbeelding ]
Wie was je voorheen?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Vandaag weer een pareltje mogen ontvangen op Grindr , 15 jaar ouder als mij, uit hongarije, een selfie van zijn hoofd. En nog 2 foto's als ie iemand vanachter neemt.
Hi
Fuck date
*foto
*foto
*foto
Kan iemand me uitleggen wat deze mensen bezielt?
iemand die jou woest aantrekkelijk vindtquote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Vandaag weer een pareltje mogen ontvangen op Grindr , 15 jaar ouder als mij, uit hongarije, een selfie van zijn hoofd. En nog 2 foto's als ie iemand vanachter neemt.
Hi
Fuck date
*foto
*foto
*foto
Ik vermoed geen 'diepgaande' relatie?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Hi
Fuck date
*foto
*foto
*foto
Misschien juist wel diepgaand, maar geen relatie?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ik vermoed geen 'diepgaande' relatie?
Een diepgaande losse flodder bedoel je?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien juist wel diepgaand, maar geen relatie?
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AraTenminste, in Last 5 years.
Volgens mij is dat een klasgenoot van m'n huidige regisseur, want ik hoor m er vaak over.
*google* Yup. Frank Sanders Academie.
Gevonden: http://tmblr.co/Z_PrXxEPXXbMquote:Op maandag 17 maart 2014 17:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Pffffffff, wat een stomme faalhaas. Maak jezelf even niet belangrijker dan je bent, Meneer Gek-Van-De-Week- Show.
Met je, met je, metjemetjemetje.... HOOFD!!!
[ afbeelding ]
Ik zit even in mijn geagiteerde fase.
"Oh guh heh ho ho hehehe"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:31 schreef Dirk het volgende:
Dit ben ik terwijl ik opgegeten wordt door the evil hellbeast from Mordor.. https://vine.co/v/MhJWDbrjqW7
(zet alsjeblieft het geluid uit..)
Nee, ik was aan het werk! Dat gebeurt ook zo af en toe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:32 schreef Dirk het volgende:
Beau, wat ben je laat! Was je je weer aan het wassen op het strand?
Ja, wacht even, je denkt toch niet dat ik de hele dag ga zitten werken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:40 schreef Dirk het volgende:
Ah ja, gisteren zei op kantoor ook iemand tegen mij dat ik moest gaan werken. Hahahahaha, echt WTF man. Ik zit op KAN-TOOR! Wat denk je nou, dat ik daar ga zitten werken?. Sterkte ermee.
Pfff dat jij doet is niet werken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:40 schreef Dirk het volgende:
Ah ja, gisteren zei op kantoor ook iemand tegen mij dat ik moest gaan werken. Hahahahaha, echt WTF man. Ik zit op KAN-TOOR! Wat denk je nou, dat ik daar ga zitten werken?. Sterkte ermee.
Was het Roos met haar Haagse sollicitant?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:50 schreef Dirk het volgende:
Toen ik net in de bomvolle trein mijn browsertje opende stond de site van Kimmeke Holland nog open met loeigroot een NSFT foto in beeld. Goedemorgen!.
De film staat er nog gewoon, maar z'n gezicht is geblurred op de site. In de preview video trouwens niet, dus ik snap het nut niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:53 schreef Dirk het volgende:
HAHAHAHA. Die was het ja.
Oh, dus als ik nu terug ga is het weg?.
Halleeeeeeeuw!quote:
Wat ze bezielt? Lijkt me duidelijk tochquote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Hi
Fuck date
*foto
*foto
*foto
Ooohquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
Halleeeeeeeuw!.
Ik hou van terrassen en hotels en Champagne en uit eten en mooie kleding en uitgaan en flaneren en chique vooral vaak en dan nog meer. Met een paar piemels op de kiek red ik 't niet hoor..
Ik ben Facility God. bij GayRomeo, regel alles om 't het personeel naar de zin te maken. Zij vragen, ik draai. Heel leuk.
.
Wat Ang3l zegt, ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Hi
Fuck date
*foto
*foto
*foto
Een soort fluff boy?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
Halleeeeeeeuw!.
Ik hou van terrassen en hotels en Champagne en uit eten en mooie kleding en uitgaan en flaneren en chique vooral vaak en dan nog meer. Met een paar piemels op de kiek red ik 't niet hoor..
Ik ben Facility God. bij GayRomeo, regel alles om 't het personeel naar de zin te maken. Zij vragen, ik draai. Heel leuk.
.
Ja, is tof.quote:
Wacht, dus als je niet zomaar overal op of in klimt heb je een sex-allergie? Dank je voor de diagnose, Dokter Dirk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:37 schreef Dirk het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik vermouth. dat we weer een adolescent met een sex-allergie in ons midden hebben.
Chizu.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:41 schreef Dirk het volgende:
Oh, het is zeker die kloon van die van 14. Uizo, ofzo? Ucizo?
Of Moofquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:41 schreef Dirk het volgende:
Oh, het is zeker die kloon van die van 14. Uizo, ofzo? Ucizo?
Nou zit ik aan chorizo te denkenquote:
Wat voel ik me suf dan. Op kantoor rekeningen betalen, uitgescholden worden, mensen overbluffen, incassobureaus bellen, voorkomen dat mensen uit huis worden gezet...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, is tof.. Niks hoogdravends, maar su-per-leuk baantje gewoon. Kantoor van 1000 m2 met 25 homo's, varieërend van een goth rocker tot een modepop en van een enorme beer tot een magere twink. Er valt nooit een onvertogen woord en iedereen is dik met elkaar. Echt heel tof.
.
Momenteel ben ik bijvoorbeeld onderweg naar een van onze appartementen in Amsterdam, die we huren voor ons personeel uit Berlijn dat ook regelmatig hier werkt. Dat wordt schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf en af en toe ga ik even langs om te kijken of alles nog wel goed loopt. En ik doe megaduffe dingen als koffie en balpennen bestellen, maar ik regel ook de uittjes, of bijvoorbeeld de Friday drinks. Daar moet ik dan een thema voor verzinnen met bijpassende drankjes en hapjes. Daar ben ik dan de hele dag mee bezig.. Hahaha.
Ik word zo moe van die jeugd die zwaar verbolgen is en meteen moord en brand begint te schreeuwen als iemand ze een seks verzoek stuurt (via een app die gemaakt is om hook-ups te faciliterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:43 schreef LeBeau het volgende:
Wacht, dus als je niet zomaar overal op of in klimt heb je een sex-allergie? Dank je voor de diagnose, Dokter Dirk.
Oh ja!quote:
Wat voor soort bedrijf is dat dan? Geen incasso bureau dus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:46 schreef Renesite het volgende:
Wat voel ik me suf dan. Op kantoor rekeningen betalen, uitgescholden worden, mensen overbluffen, incassobureaus bellen, voorkomen dat mensen uit huis worden gezet...
Doen ze daar ook aan vertalen/localisatie?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, is tof.. Niks hoogdravends, maar su-per-leuk baantje gewoon. Kantoor van 1000 m2 met 25 homo's, varieërend van een goth rocker tot een modepop en van een enorme beer tot een magere twink. Er valt nooit een onvertogen woord en iedereen is dik met elkaar. Echt heel tof.
.
Momenteel ben ik bijvoorbeeld onderweg naar een van onze appartementen in Amsterdam, die we huren voor ons personeel uit Berlijn dat ook regelmatig hier werkt. Dat wordt schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf en af en toe ga ik even langs om te kijken of alles nog wel goed loopt. En ik doe megaduffe dingen als koffie en balpennen bestellen, maar ik regel ook de uittjes, of bijvoorbeeld de Friday drinks. Daar moet ik dan een thema voor verzinnen met bijpassende drankjes en hapjes. Daar ben ik dan de hele dag mee bezig.. Hahaha.
Budget/bewindvoeringquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wat voor soort bedrijf is dat dan? Geen incasso bureau dus?
Jeetje mineetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:59 schreef Dirk het volgende:
Kutjebef, ik ben op Station Lelylaan (ergens buiten de ring in Allochtonië) en het is echt 17 year old Mocro HEAVEN hier..
"GOEDEMORGEN AMSTERDAM, FACESITTING MET DIRK BEGINT OM 09:00u OP PERRON 4."
We hebben echt ber-gen vertalers! Wel allemaal freelancers, ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:55 schreef wonderer het volgende:
Doen ze daar ook aan vertalen/localisatie?
Hmm, iets drogere kost ja.quote:
Pas je wel op je eigendommen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:59 schreef Dirk het volgende:
Kutjebef, ik ben op Station Lelylaan (ergens buiten de ring in Allochtonië) en het is echt 17 year old Mocro HEAVEN hier..
"GOEDEMORGEN AMSTERDAM, FACESITTING MET DIRK BEGINT OM 09:00u OP PERRON 4."
Alsof die jongens nog de puf hebben om Dirk's zak te rollen nadat hij genadeloos zijn zak over hun gezicht heeft gerold.quote:
Hm, ik doe nog geen freelance. Maar ik ga het wel even in de gaten houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef Dirk het volgende:
[..]
We hebben echt ber-gen vertalers! Wel allemaal freelancers, ik ken ze niet.
Nou zeg, ik heb een heel lief zakje hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:17 schreef LeBeau het volgende:
Alsof die jongens nog de puf hebben om Dirk's zak te rollen nadat hij genadeloos zijn zak over hun gezicht heeft gerold.
Hit me up whenever.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:18 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik doe nog geen freelance. Maar ik ga het wel even in de gaten houden
Waar zit dat kantoor trouwens, als je via Lelylaan moet?quote:
Vlakbij jou (Adidas), toch!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:19 schreef wonderer het volgende:
Waar zit dat kantoor trouwens, als je via Lelylaan moet?
Dat betekent niet dat je er geen Marokkaanse jongeren mee kunt vermoeien. Lief, zacht, maar volhardend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb een heel lief zakje hoor..
Je klinkt als Shania Twainquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Welneeee.
PLEASE, TAKE MAH MONAAAAAY AND BLOW YOUR LOAD UP MAH HOOOOOLE!!!!!!
Ik zou bang zijn dat ik open zou rijten aan zo'n lelijk nepsteentje in de oorlelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je er geen Marokkaanse jongeren mee kunt vermoeien. Lief, zacht, maar volhardend.
Oh, dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Vlakbij jou (Adidas), toch!.
De reden dat ik hier ben is vanwege dat company apartment. Dat zit in de Kinkerstraat.
Durteh job but some hev' todoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:12 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hmm, iets drogere kost ja.
Maar ik ben blij met mannen zoals jij hoor. Ik kan dat écht niet..
Je moet wel met een beetje beleid te werk gaan, niet gewoon klakkeloos met je zak eroverheen gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik open zou rijten aan zo'n lelijk nepsteentje in de oorlel
Weljaaaa, dat kan best. Gewoon een beetje extra GHB en het is 'licht uit, pik aan'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:23 schreef LeBeau het volgende:
Dat betekent niet dat je er geen Marokkaanse jongeren mee kunt vermoeien. Lief, zacht, maar volhardend.
Nou klink je als onze poetspoolquote:
Wat zit die kut in z'n snormobiel nou half op de trambaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:28 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik tegenover de tramhalte zie. Het is een teken, denk ik. Van Allah. Dat ik de complete locale bevolking tussen de 16 en 38 moet bezwangeren (no harm in trying!!.).
Ik kijk toequote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:28 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik tegenover de tramhalte zie. Het is een teken, denk ik. Van Allah. Dat ik de complete locale bevolking tussen de 16 en 38 moet bezwangeren (no harm in trying!!.).
quote:
5cm ontsluiting?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:31 schreef Dirk het volgende:
B'ohhhhh, nu heb ik ook nog zo'n kaalgeschoren Mocro tramconducteur. Ik ga zo kieren!!!
Ik doe niet anders de hele dagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou klink je als onze poetspool
Hm... ik heb volgens mij vandaag mijn etnische-onhebbelijkheden-snoepjes op
Dit klinkt als iets dat ik nodig heb voor die "Jezus wat een lekker ding, die zou *naam van vriend/vriendin hier* moeten zien". >.>quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |