SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
slaap lekker meidquote:Op maandag 17 maart 2014 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
Truste Guyv, tot morgen , time for bed
was dat vriendin door de rolschaatsen zakte..quote:
jaquote:Op maandag 17 maart 2014 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
middag inso_ lekker geluierd
dreumes ophalen toedels![]()
Een vrije dag is veel lekkerder als het komt na een paar dagen hard werken he?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
formidable.
vandaag lekker hele dag series kijken
Zekerquote:Op maandag 17 maart 2014 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een vrije dag is veel lekkerder als het komt na een paar dagen hard werken he?
Als je altijd vrij bent waardeer je het volgens mij veel minder.
De beste vrije dagen vind ik als het onverwacht is. Zon telefoon van blijf maar thuis tis niet druk.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een vrije dag is veel lekkerder als het komt na een paar dagen hard werken he?
Als je altijd vrij bent waardeer je het volgens mij veel minder.
Hey Bquote:Op maandag 17 maart 2014 16:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De beste vrije dagen vind ik als het onverwacht is. Zon telefoon van blijf maar thuis tis niet druk.
Helaas is dat zeldzaam
Mogguh trouwens.
Hoi l.quote:
Moet je komende nacht weer?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi l.
Was echt druk vannacht. Van half 1 tot half 5 beetje liggen slapen. Farm heroes spelen. Rondje lopen. Haha easy money :p
Druk bij jou?
Ja vannacht weer dan 2 nachten vrij.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je komende nacht weer?
Ja, genoeg te doen hier, maar nog een klein uurtje en de werkdag zit er weer op.
Fokken natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 16:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja vannacht weer dan 2 nachten vrij.
Nu nog even verzinnen wat we gaan down die dagen. Liefst bezigheid voor in de nacht want dan blijf ik in ritme. Maar ja wat doe je snachts
Kan ook.quote:
jup idd,quote:Op maandag 17 maart 2014 16:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De beste vrije dagen vind ik als het onverwacht is. Zon telefoon van blijf maar thuis tis niet druk.
Helaas is dat zeldzaam
Mogguh trouwens.
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi l.
Was echt druk vannacht. Van half 1 tot half 5 beetje liggen slapen. Farm heroes spelen. Rondje lopen. Haha easy money :p
Druk bij jou?
haha is ook weer zo begin er ook maar niet aan heb ooit dat smurfen spel op de telefoon gehad.quote:
Wat minder heerlijk is is dat ik de Belasting 671 euro moet betalen. Dat is balen. En ja, dat rijmtquote:
Eigen keus geweest Lavquote:
DIV!quote:
Scrumquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DIV!
Vrijgezelle makker van me. Jammer, maar helaas, op naar de volgende 300, man. Doe je ding.
Ja, dan is het beter Div. Vind het wel jammer want je leek zo blij ermeequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Eigen keus geweest Lavkon me gewoon niet over bepaalde dingetjes zetten. Beter zo voor beiden
Ja was ik ook welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan is het beter Div. Vind het wel jammer want je leek zo blij ermee
Precies. Beter goede vrienden dan slechte lovers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja was ik ook welMaar er kwamen wat rare trekjes boven water na 2 weken waar ik niet mee om kan gaan.
Triggert bij mij ook weer nare trekjes
dus dan is het
en misschien vrienden blijven.
Die gaat op een tegeltje hier in huis!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Beter goede vrienden dan slechte lovers.
Dit boven allesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Beter goede vrienden dan slechte lovers.
Wat een eerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Die gaat op een tegeltje hier in huis!
Niet op het toilet hoorquote:
Ik vind het zo koud vandaag. Zon komt hier ook nog niet door. Hopelijk zometeen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet op het toilet hoorMisschien vraag ik ook wel iemand om het in mooie letters op de muur te schrijven.
In de slaapkamer ofzo.
Oe, zonnetje komt door. ff naar buiten een rondje lopen.![]()
Half uurtje/uurtje nog voor jou regio denk ik, voor de zon doorbreekt (voor heel even).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo koud vandaag. Zon komt hier ook nog niet door. Hopelijk zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |