Ik ben niet bekend met de Alevitische leer, maar is het niet meer humaan om vergiffenis en leiding te vragen voor degenen die zich op het foute pad bevinden?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Stel je voor dat hij terug komt...Allah korusun. Ik hoop dat 'ie een langzame, pijnlijke dood zal leiden.
Dit. Als ik zie wat veel Turkse vrouwen hebben moeten doorstaan door schoonfamilie en mannen die niks durfden te zeggen.. Geloof me, veel van ons zouden dat never nooit pikken.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alles valt of staat met je man. Als jouw man achter je staat zal niets wat zij doen je deren. Heb je een moederskindje, vallah moge Allah je daarbij helpen.
Zulke mensen zijn verrot tot op het bot en verspreiden alleen maar dood ende verderf.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de Alevitische leer, maar is het niet meer humaan om vergiffenis en leiding te vragen voor degenen die zich op het foute pad bevinden?
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Bortecinem het volgende:
Als er een geloof is die dit goedkeurd dan fuck it.
Ten eerste ben ik geen Aleviet. Ten tweede.. Jij hebt het over deze hond en 'humaan' in één zin? Verdient hij niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de Alevitische leer, maar is het niet meer humaan om vergiffenis en leiding te vragen voor degenen die zich op het foute pad bevinden?
Hij was blijkbaar compleet schizofreen, zie artikel v.d. Volkskrant. Kan zo 1,2,3 niet bepalen of hij wel in feite volgens de Nederlandse wet - en islamitische wet - verantwoordelijk gehouden zou worden voor zijn eigen daden.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn verrot tot op het bot en verspreiden alleen maar dood ende verderf.
Gewoon ombrengen en voeren aan de ratten, en niet meer naar omkijken.
Vergiffenis? Waarom zou iemand in Godsnaam vergiffenis vragen voor zo'n beest. Lekker hoor. Je moeder en dochter verkracht (zeg niet dat hij dat heeft gedaan, random voorbeeld), vader en zoon onthoofd en jij vraagt vergiffenis.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Als ik zie wat veel Turkse vrouwen hebben moeten doorstaan door schoonfamilie en mannen die niks durfden te zeggen.. Geloof me, veel van ons zouden dat never nooit pikken.
Bitches işte.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Poesies. En snap zulke moeders nietttt.
My bad.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen Aleviet. Ten tweede.. Jij hebt het over deze hond en 'humaan' in één zin? Verdient hij niet.
Als ik hoor hoe het in de tijd van mijn moeder was... Auw.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Als ik zie wat veel Turkse vrouwen hebben moeten doorstaan door schoonfamilie en mannen die niks durfden te zeggen.. Geloof me, veel van ons zouden dat never nooit pikken.
ISIS verkracht geen mensen. Beetje kracht aan je argument toevoegen I get it. Lijkt me trouwens sterk dat hij random mensen vermoord, ISIS vecht voornamelijk tegen het leger van Assad hè.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vergiffenis? Waarom zou iemand in Godsnaam vergiffenis vragen voor zo'n beest. Lekker hoor. Je moeder en dochter verkracht (zeg niet dat hij dat heeft gedaan, random voorbeeld), vader en zoon onthoofd en jij vraagt vergiffenis.
Ik hoop dat ze precies hetzelfde maar dan tien keer erger meemaken, hier en in het hiernamaals. Vergiffenis my ass.
Dus jij zegt dat een moslim dit soort beestelijke daden moet vergeven?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
My bad.
Jup, klinkt irreeel en ik zou misschien niet zo gereageerd hebben als ik daar zelf was, maar vanuit islamitisch oogpunt moet barmhartigheid en vergiffenis boven alles staan. Dus daarom dat ik een islamconform antwoord geef.
Ontoerekeningsvatbaar. Uhuh.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar compleet schizofreen, zie artikel v.d. Volkskrant. Kan zo 1,2,3 niet bepalen of hij wel in feite volgens de Nederlandse wet - en islamitische wet - verantwoordelijk gehouden zou worden voor zijn eigen daden.
Ik neem graag de tegengestelde positie in, al zou ik er niet mee eens zijn om een meer neutraal perspectief te bieden.quote:
Ze verkrachten geen mensen? Hahahaah. Het is oorlog. Iedereen verkracht. Open your eyes.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
ISIS verkracht geen mensen. Beetje kracht aan je argument toevoegen I get it. Lijkt me trouwens sterk dat hij random mensen vermoord, ISIS vecht voornamelijk tegen het leger van Assad hè.
Niet moet. Mag. Zoals ik zei, islamconform antwoord.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat een moslim dit soort beestelijke daden moet vergeven?Waarom bestaat er dan überhaupt zoiets als de hell als iedereen toch maar vergeven wordt.
Nee, ik brand liever zelf dan dat ik zo'n persoon vergeef.
Jij weet niet kiz. Anderen zijn er geweest en weten.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze verkrachten geen mensen? Hahahaah. Het is oorlog. Iedereen verkracht. Open your eyes.
Ik snap niet hoe je kunt denken dat verkrachtingen niet voorkomen als dezelfde mensen zulke foto's online plaatsen. Wat rare gast ben jij ook.
Nee, jij zei dat vergiffenis boven alles staat.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet moet. Mag. Zoals ik zei, islamconform antwoord.
Iemand die naar Syrië is gegaan om mijn volk af te slachten, om mijn broeders en zusters af te slachten. Volgens mij ben je dat vergeten.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
My bad.
Jup, klinkt irreeel en ik zou misschien niet zo gereageerd hebben als ik daar zelf was, maar vanuit islamitisch oogpunt moet barmhartigheid en vergiffenis boven alles staan. Dus daarom dat ik een islamconform antwoord geef.
Dat zullen sommigen zelfs als een recht zien in oorlogstijd. Moslims en niet-moslims... No way dat ik zulke mensen ooit zal vergeven.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar verkrachtingen doen ze niet aan, hoor.
Waarom persoonlijk worden nuquote:Op maandag 17 maart 2014 10:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze verkrachten geen mensen? Hahahaah. Het is oorlog. Iedereen verkracht. Open your eyes.
Ik snap niet hoe je kunt denken dat verkrachtingen niet voorkomen als dezelfde mensen zulke foto's online plaatsen. Wat rare gast ben jij ook.
Echt man ik heb boeken gelezen over de oorlog in Bosnie bv.. Moslim mannen die moslim vrouwen verkrachten, christenen christenen. Regels worden uitgeveegd tijdens oorlogen en mannen laten zien wat voor walgelijke beesten ze in werkelijkheid zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij weet niet kiz. Anderen zijn er geweest en weten.
Nee, iedereen met een beetje kennis over oorlogen weet dat de kans op verkrachtingen extreem groot is. Het is ongelofelijk naief om te denken van niet, al helemaaal als ze in staat zijn om zulke walgelijke daden te verrichten.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom persoonlijk worden nu. Je kunt niet zomaar concluderen "als ze op deze wijze vermoorden dan verkrachten ze geheid ook" . Eerder onderbuik die spreekt.
In de zin dat wat beter is. Niet dat het verplicht is.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat vergiffenis boven alles staat.
Dat het zal gebeuren ga ik niet ontkennen. Bij elk grootschalig conflict komt voor, alleen de mate waarin jij het stelt (je laat het overkomen alsof de meerderheid het doet) ga ik niet bevestigen noch ontkennen, want het blijft natte vingerwerk.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, iedereen met een beetje kennis over oorlogen weet dat de kans op verkrachtingen extreem groot is. Het is ongelofelijk naief om te denken van niet, al helemaaal als ze in staat zijn om zulke walgelijke daden te verrichten.
Als het beter zou zijn om mensen te vergeven dan snap ik het hele concept van het hiernamaals niet. It doesn't make sence vanuit Islamitisch oogpunt.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In de zin dat wat beter is. Niet dat het verplicht is.
Het is hun middel om te tonen dat zij in charge zijn las ik ooit.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt man ik heb boeken gelezen over de oorlog in Bosnie bv.. Moslim mannen die moslim vrouwen verkrachten, christenen christenen. Regels worden uitgeveegd tijdens oorlogen en mannen laten zien wat voor walgelijke beesten ze in werkelijkheid zijn.
Verkracht het regime van Syrië ook mensen?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En beweren dat ze niet verkrachten.... Wauw, Arcadia. Wauw.
De verkrachters moet je hun geslachtsdeel ontnemen. Punt.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is hun middel om te tonen dat zij in charge zijn las ik ooit.
Ik hoop dat al deze honden branden in hel. Hoofden afhakken, verkrachten en wat nog meer. Bah gewoon.
Daar heb ik niks over gehoord, over andere groepen is het algemeen bekend. En al verkrachten ze niet, dan heb je nog de 'sex jihad' tövbe tövbe.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Verkracht het regime van Syrië ook mensen?
En pedoseksuelen moet je opsluiten met 3 flinke negers.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De verkrachters moet je hun geslachtsdeel ontnemen. Punt.
Niemand die het paradijs binnenkomt buiten dat het door de barmhartigheid van Allah komt though. Doordat jij iemand vergeeft wanneer hij jou onrecht heeft aangedaan kun je daar een immense beloning in ruil voor terug verwachten.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als het beter zou zijn om mensen te vergeven dan snap ik het hele concept van het hiernamaals niet. It doesn't make sense vanuit Islamitisch oogpunt.
Ik vergeef ze wanneer ze hebben geleden en werkelijk berouwvol zijn. Dat is te zijn geroosterd in de zevende verdieping van de hell.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sexual_jihadquote:Op maandag 17 maart 2014 10:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gehoord, over andere groepen is het algemeen bekend. En al verkrachten ze niet, dan heb je nog de 'sex jihad' tövbe tövbe.
Syrian Arab Army vecht tegen deze honden en beschermen hun land.
Wist je dat niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sexual_jihad
Wtf?
Is dit niet nog naïever dan mijn neutrale visie?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gehoord, over andere groepen is het algemeen bekend. En al verkrachten ze niet, dan heb je nog de 'sex jihad' tövbe tövbe.
Syrian Arab Army vecht tegen deze honden en beschermen hun land.
Gtfo. Mijn ziel verkopen voor vruchten in het paradijs.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niemand die het paradijs binnenkomt buiten dat het door de barmhartigheid van Allah komt though. Doordat jij iemand vergeeft wanneer hij jou onrecht heeft aangedaan kun je daar een immense beloning in ruil voor terug verwachten.
En bij die negers influisteren dat het een pedoseksueel is. Zal 'm leren.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En pedoseksuelen moet je opsluiten met 3 flinke negers.
Ik denk dat je de hel onderschatquote:Op maandag 17 maart 2014 10:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gtfo. Mijn ziel verkopen voor vruchten in het paradijs.
Israelnationalnewsquote:Op maandag 17 maart 2014 10:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dit niet nog naïever dan mijn neutrale visie?
http://www.israelnational(...)/175856#.UybCIfl5MhY
http://www.theatlantic.co(...)-rape-crisis/274583/
Ik zie het al voor me: ik ga een man vergeven die een dierbare van me heeft verkracht.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niemand die het paradijs binnenkomt buiten dat het door de barmhartigheid van Allah komt though. Doordat jij iemand vergeeft wanneer hij jou onrecht heeft aangedaan kun je daar een immense beloning in ruil voor terug verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |