SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik heb een bank op mijn kamer die sinds die er staat een officiële verzamelplek voor rommel is geworden.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik had een tijd dat ik mijn zooi op mijn bureau legde als ik ging slapen, en alles weer op bed legde als ik aan mijn bureau moest. Dit ritueel duurde vet lang
Shit man, weet je wel hoeveel beestjes zich daar nu hebben genesteld.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een bank op mijn kamer die sinds die er staat een officiële verzamelplek voor rommel is geworden.
So what.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit man, weet je wel hoeveel beestjes zich daar nu hebben genesteld.
Kleine zusjequote:
Beestjes mep ik dood. Die durven hier niet meer te komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Just saying. Als je geritsel hoort.
Goed en een nieuwe baantje bij de museum als rondleider (heb ik van de week gehoord) dus als je wat over Vlaamse Barok wil weten kom dan zondags naar de rijksmuseum Enschedequote:
Echt? Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Goed en een nieuwe baantje bij de museum als rondleider (heb ik van de week gehoord) dus als je wat over Vlaamse Barok wil weten kom dan zondags naar de rijksmuseum Enschede
Hay hemsoquote:
Bruut. Ik ben wel bang voor beestjesquote:Op zondag 16 maart 2014 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beestjes mep ik dood. Die durven hier niet meer te komen.
Oh ja ?en waarom weet ik het niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Gefeliciteerd!
Turkenopfokmeet in het rijksmuseum in Enschede.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin? Ben ik de enige hier zonder of wat.
Gewoon op Turkse bruiloftsfeestjes zeggen dat je universiteit doet. Turkse vrouwen houden van universiteitsdiploma's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon op Turkse bruiloftsfeestjes zeggen dat je universiteit doet. Turkse vrouwen houden van universiteitsdiploma's.
Ik mep ze dood met mijn boeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bruut. Ik ben wel bang voor beestjes
Waar en wat is het gemiddelde leeftijd, maar ben wel geintresseerdquote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was een voorstel.
Maar we houden binnenkort een meet, interesse om ons te joynen?
En dan een golddigger aan de haak slaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon op Turkse bruiloftsfeestjes zeggen dat je universiteit doet. Turkse vrouwen houden van universiteitsdiploma's.
Je zult de oudste zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Waar en wat is het gemiddelde leeftijd, maar ben wel geintresseerd
Haha, dan stel je de regels voor haar helder op.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan een golddigger aan de haak slaan.Zal echt een kwalitatieve relatie worden
van binnen zijn wij allemaal 16, maak je geen zorgenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Waar en wat is het gemiddelde leeftijd, maar ben wel geintresseerd
Ik kreeg op om mijn laatste bruiloftsfeest één huwelijksaanbod. Enig probleem was dat ze 16 was en dat ze van haar moeder eerst de uni af moest maken voordat ze mocht trouwenquote:
Enschede is een heel leuke plaats om uit te gaan, maar ja ik als ouwe lul zijnde kan beter dan niet komenquote:
Hahaha dan ben je 30 wanneer zij klaar isquote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kreeg op om mijn laatste bruiloftsfeest één huwelijksaanbod. Enig probleem was dat ze 16 was en dat ze van haar moeder eerst de uni af moest maken voordat ze mocht trouwen
Ben je zooo oud, dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Enschede is een heel leuke plaats om uit te gaan, maar ja ik als ouwe lul zijnde kan beter dan niet komen
15 km, zweet, pffffquote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Enschede is een heel leuke plaats om uit te gaan, maar ja ik als ouwe lul zijnde kan beter dan niet komen
De meet zal waarschijnlijk in Utrecht plaatsvinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef siddha het volgende:
[..]
ben wel dubbel zo oud als jullie en ik mis nu dus Min-equote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
van binnen zijn wij allemaal 16, maak je geen zorgen!
En niet haar moeders bemoeizucht vergeten in het huwelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hahaha dan ben je 30 wanneer zij klaar is
43quote:
Haaksbergen?quote:
Goed gezien :3quote:
Niet te vroeg trouwen hequote:Op zondag 16 maart 2014 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ben al jaren niet meer op een Turkse bruiloft geweest..
In welke zin moeten we ervan genieten?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Niet te vroeg trouwen hegeniet eerst van jullie leven meiden (en jongens)
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Hahaha, je bent gewild!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kreeg op om mijn laatste bruiloftsfeest één huwelijksaanbod. Enig probleem was dat ze 16 was en dat ze van haar moeder eerst de uni af moest maken voordat ze mocht trouwen
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De meet zal waarschijnlijk in Utrecht plaatsvinden.
En wat mij betreft ben je hartstikke welkom.
wanneer is die meet dan? ik zou de cafe de Belgie dan aanradenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ouder dan m'n moeder.![]()
Maar geen belemmering om naar een meet te komen toch.
Ik geniet pas wanneer ik getrouwd ben. Dus het liefst vroeg trouwen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 16 maart 2014 23:37 schreef Arcadia het volgende:
Want in een huwelijk kun je niet genieten.
watje zelf wilt als je maar niet overdrijft, door paar goede mistakes word je gauw wijzer vanquote:Op zondag 16 maart 2014 23:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In welke zin moeten we ervan genieten?
Moet ik je hubby fixen?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geniet pas wanneer ik getrouwd ben. Dus het liefst vroeg trouwen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geniet pas wanneer ik getrouwd ben. Dus het liefst vroeg trouwen.
Je moet wel eerst echt volwassen zijn voor je trouwt, meeste mensen trouwen altijd voor ze volwassen zijn en zij ze dan ook de rest van hun leven ongelukkigquote:
Ben nu al ongelukkig. #YOLOquote:Op zondag 16 maart 2014 23:41 schreef siddha het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel eerst echt volwassen zijn voor je trouwt, meeste mensen trouwen altijd voor ze volwassen zijn en zij ze dan ook de rest van hun leven ongelukkig
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet ik je hubby fixen?Heb nog een goedw biruuder als je wilt.
Genoeg mensen die laat trouwen en nog steeds ongelukkig zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:41 schreef siddha het volgende:
mensen trouwen altijd voor ze volwassen zijn en zij ze dan ook de rest van hun leven ongelukkig
Is ie Turks?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet ik je hubby fixen?Heb nog een goedw biruuder als je wilt.
Definieer volwassen? Verantwoordelijk en verstandig?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:41 schreef siddha het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel eerst echt volwassen zijn voor je trouwt, meeste mensen trouwen altijd voor ze volwassen zijn en zij ze dan ook de rest van hun leven ongelukkig
Jammer genoeg kent het leven voor het huwelijk vele beperkingen voor ons.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Bullshitquote:Op zondag 16 maart 2014 23:41 schreef siddha het volgende:
[..]
[..]
Dat ook maar wat ikbedoel is ken eerst je zelf en wat voor mens je bent voorje met een andere persoon gaat hokken, je bent echt een andere persoon in je twenties dan in je thirties of je fourtiesquote:Op zondag 16 maart 2014 23:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Genoeg mensen die laat trouwen en nog steeds ongelukkig zijn.
Als de meeste ouders meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
Is Siddha Turks? Hij strooit namelijk met dezelfde onzin als Nederlanders.
Dan moet je nooit trouwens.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat ook maar wat ikbedoel is ken eerst je zelf en wat voor mens je bent voorje met een andere persoon gaat hokken, je bent echt een andere persoon in je twenties dan in je thirties of je fourties
Been there done that.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Voor de mensen die bullshit roepen... Wacht maar tot je een schoonfamilie op je dak krijgt. Schoonmonsters.
Je kunt in een huwelijk samen groeien...quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat ook maar wat ikbedoel is ken eerst je zelf en wat voor mens je bent voorje met een andere persoon gaat hokken, je bent echt een andere persoon in je twenties dan in je thirties of je fourties
Oorlogje gevoerd met schoonmoeder? ^^quote:
Nee ik ben veel te onzeker om zo via via gekoppeld te worden, heb een slechte ervaring gehad.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope is hij niet. Als je serieuse interesse hebt mag je DMen.
Wanneer Turken trouwen doen ze niet veel anders dan wat Nederlanders doen wanneer ze begin 20 gaan samenwonen. Verschil is dat niemand er iets over zegt en het als zelfsprekend wordt beschouwd, maar wanneer moslims trouwen is er opeens jarenlange levenservaring nodig terwijl het enige verschil een papiertje en een handtekening is.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
yep dat is zoquote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kunt in een huwelijk samen groeien...
Ze willen de kans houden om te kunnen feesten en rondneuken. En noemen dat genieten. Wat snap jij niet? XDquote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer Turken trouwen doen ze niet veel anders dan wat Nederlanders doen wanneer ze begin 20 gaan samenwonen.. Zonder dat iemand er iets over zegt. Snap daarom nooit waarom je voor die ene handtekening opeens jarenlange levenservaring moet hebben opgebouwd als je uiteindelijk hetzelfde gaat doen..
echt ik adopteer je als mn zusjequote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer Turken trouwen doen ze niet veel anders dan wat Nederlanders doen wanneer ze begin 20 gaan samenwonen.. Zonder dat iemand er iets over zegt. Snap daarom nooit waarom je voor die ene handtekening opeens jarenlange levenservaring moet hebben opgebouwd als je uiteindelijk hetzelfde gaat doen..
Gekoppeld? Lo. Kan gewoon met hem in gesprek gaan met je broer erbij. Meh, zijn er tot nu toe al wat mannen voor je gekomen ?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik ben veel te onzeker om zo via via gekoppeld te worden, heb een slechte ervaring gehad.
Ik wacht wel totdat een vent thuis aanklopt.
Ik heb vaak kans gehad om te trouwen maar nogquote:
Nee, ook Nederlandse stellen maken afspraken met elkaar over monogamie en meer wanneer ze een relatie krijgen en samenwonen. Verschil is dat Turken een handtekening zetten, en die handtekening voor een hele ophef zorgt en dat ik niet snap waarom.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze willen de kans houden om te kunnen feesten en rondneuken. En noemen dat genieten. Wat snap jij niet? XD
Praat eena normaal be.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze willen de kans houden om te kunnen feesten en rondneuken. En noemen dat genieten. Wat snap jij niet? XD
Nee. Ik besloot weg te lopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oorlogje gevoerd met schoonmoeder? ^^
Ja alsnog, ik zou helemaal uitflippen stel die eerste indruk is gewoon shitquote:Op zondag 16 maart 2014 23:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gekoppeld? Lo. Kan gewoon met hem in gesprek gaan met je broer erbij. Meh, zijn er tot nu toe al wat mannen voor je gekomen ?
Heb jij nu al problemen met ze?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Voor de mensen die bullshit roepen... Wacht maar tot je een schoonfamilie op je dak krijgt. Schoonmonsters.
Sorry ablaquote:
Waarom? En je woont nog niet een samen, hoe ga je dat dalijk oplossen? Lijkt me verschrikkelijk om je huwelijk zo te beginnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik haat ze. Stuk voor stuk.
Hoe oud ben je? Verlegenheid wordt meestal minder over de jaren.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja alsnog, ik zou helemaal uitflippen stel die eerste indruk is gewoon shit
en dan
wijst ie me af
dan word
ik
depressief
hoor
hhhhhhh
Nee, wat denk je zelf.
Komt goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom? En je woont nog niet een samen, hoe ga je dat dalijk oplossen? Lijkt me verschrikkelijk om je huwelijk zo te beginnen.
Wanneer je samenwoont heb je net zo veel te maken met je schoonfamilie als wanneer je die handtekening zet.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:58 schreef siddha het volgende:
Dat bedoel ik nu, je trouwt niet met 1 persoon maar met een hele familie
Waswaas, rustig, neem diep adem. Hij zou je niet afwijzen lijkt me, jullie persoonlijkheden passen wel bij elkaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja alsnog, ik zou helemaal uitflippen stel die eerste indruk is gewoon shit
en dan
wijst ie me af
dan word
ik
depressief
hoor
hhhhhhh
Nee, wat denk je zelf.
Ins'Allah.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Komt goed.
Moederskindjes.
Kom jij naar de meet broer?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Verlegenheid wordt meestal minder over de jaren.
Peki ben nerdenim söylequote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope is hij niet. Als je serieuse interesse hebt mag je DMen.
18.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Verlegenheid wordt meestal minder over de jaren.
Hhhhhhhh ja die meisjes zijn gewild ik niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waswaas, rustig, neem diep adem. Hij zou je niet afwijzen lijkt me, jullie persoonlijkheden passen wel bij elkaar.
Bij andere marokkaanse meisjes die ik ken krijgen ze regelmatig mensen over de vloer om hen hand te vragen. Dus ik niks zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |