SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat is dat trouwens met Ajax dat ze alleen maar de lange bal spelen de laatste paar wedstrijden, tegen Cambuur ook al. Ze hebben het hele seizoen niet 1 lange bal gegeven en nu alleen maar
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die Xboxworld mannetjes stonden vooral bekend om de combinatie pace+5atb+ultra defensive+counterHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Burdisso, beste silver CB die ik heb gehad dit jaarquote:
Hij is net getransfereerd, dus wellicht iets waard ?![]()
Wel een nieuwe transfer zie ikquote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Burdisso, beste silver CB die ik heb gehad dit jaarweinig waard.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Deze ga ik toch maar eens maken binnenkort.
Als ik het echt duur wil maken, dan kan ik IF Zlatan, IF Eto'o en TOTY Silva erin doen. Maar dan zitten we bijna aan 3 miljoen coins en dat vind ik toch wel overdreven
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom nou Eto'o die kan er echt geen klote vanquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik toch maar eens maken binnenkort.
Als ik het echt duur wil maken, dan kan ik IF Zlatan, IF Eto'o en TOTY Silva erin doen. Maar dan zitten we bijna aan 3 miljoen coins en dat vind ik toch wel overdreven![]()
Geen idee, wat zou jij van die kant maken? Ik wilde namelijk iets met David Luiz ook nog, want ik word altijd helemaal gek van hem als ik er tegen moet spelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom nou Eto'o die kan er echt geen klote vanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iets met Yaya en Aguero wellicht?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee, wat zou jij van die kant maken? Ik wilde namelijk iets met David Luiz ook nog, want ik word altijd helemaal gek van hem als ik er tegen moet spelen.![]()
Aguero voor Eto'o is genoeg qua chemistryquote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iets met Yaya en Aguero wellicht?
Kan eventueel ook voor Aguero - Toure - Kompany gaan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je dan toch een duur team gaat maken met Ibra dan kun je beter all out gaan imo.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aguero voor Eto'o is genoeg qua chemistry
Kan eventueel ook voor Aguero - Toure - Kompany gaan.![]()
Dan krijgt Kompany geen full chemquote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aguero voor Eto'o is genoeg qua chemistry
Kan eventueel ook voor Aguero - Toure - Kompany gaan.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Na 38 minuten hebben ze het bij Studio [s]Ajax[/s] Voetbal eindelijk eens ergens anders over dan Ajax.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vind je het heel raar? Als Cocu of Koeman aan zou schuiven gaat het toch ook veel over die clubsquote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
Na 38 minuten hebben ze het bij Studio [s]Ajax[/s] Voetbal eindelijk eens ergens anders over dan Ajax.![]()
Maar ze hadden het ook echt over Ajax in de CL enzo, dat gaat echt te ver imo, totaal niet relevant. Bij VI is er nog meer relevantie als ze het over bamihapjes hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vind je het heel raar? Als Cocu of Koeman aan zou schuiven gaat het toch ook veel over die clubs.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan krijgt Kompany geen full chemTrue. Alleen moet ik dan dus Zabaleta of Richards pakken.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dan toch een duur team gaat maken met Ibra dan kun je beter all out gaan imo.quote:
Richards is een prima back.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
True. Alleen moet ik dan dus Zabaleta of Richards pakken.
[..]
Deze was wel heel doorzichtig![]()
![]()
IF Buffon, clean sheet en pingel gepakt
(Tobi, kan je toch dat team helemaal IF maken)
EN wat een goal idd van Cuadrado, hopen op een IF RM
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
silver non shiny contracten voor 600.. elk uur zet ik ze voor 50 meer op en ze gaan altijd maar moeiteloos weg, wtf
Een non shiny gold contract geeft 11 wedstrijden op een silver ipv 10 en is dus beter, maar is 200c goedkoper![]()
Wat een verschil met de Xbox dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:10 schreef DutchSL het volgende:
silver non shiny contracten voor 600.. elk uur zet ik ze voor 50 meer op en ze gaan altijd maar moeiteloos weg, wtf
Een non shiny gold contract geeft 11 wedstrijden op een silver ipv 10 en is dus beter, maar is 200c goedkoper![]()
Was juist op aanraden van een Xboxer hier die zei dat hij de silver contracten er voor 700 opzettequote:![]()
Waarom gaat er bij mij dan een shiny silver contract maar voor 250 weg?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was juist op aanraden van een Xboxer hier die zei dat hij de silver contracten er voor 700 opzette![]()
JBGSquote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom gaat er bij mij dan een shiny silver contract maar voor 250 weg?![]()
Dat zou dom zijn.quote:
Beter zou zijn als ik het gewoon uit mijn duim zoog, dan kostte het tenminste geen coins.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:15 schreef StijnDa het volgende:
Weg geweest het weekend. Mijn Ieren niet verkocht. #faal.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik verwacht Iniesta er ook wel bij eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik ook wel, die was erg belangrijk vandaag. Speelde een puike potquote:Op maandag 17 maart 2014 00:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik verwacht Iniesta er ook wel bij eigenlijk.![]()
dat zou wel een akelig TOTW zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 00:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik verwacht Iniesta er ook wel bij eigenlijk.
ik open alleen toch nooit packs, dus care
de pagina laadt niet bij mij...quote:Op maandag 17 maart 2014 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://bcove.me/xa1d9nk3 wat een goal + commentaarHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die gast wilt gewoon de bal zo meenemen met z'n hak, maar omdat ze daar niet zo goed kunnen voetballen, vliegt de bal per ongeluk de goal in.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Idd. Alleen Zlatan zou dit bewust doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gast wilt gewoon de bal zo meenemen met z'n hak, maar omdat ze daar niet zo goed kunnen voetballen, vliegt de bal per ongeluk de goal in.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gewoon zeggen tegen de camera dat je het zo bedoelde. wie gaat je tegenspreken danquote:Op maandag 17 maart 2014 00:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gast wilt gewoon de bal zo meenemen met z'n hak, maar omdat ze daar niet zo goed kunnen voetballen, vliegt de bal per ongeluk de goal in.![]()
Focking nice Braziliaanse silveren van de serie A in een pakje, althans, hij heeft wel goede stats. Paulinho![]()
Mega packs zijn er 35k per stuk. 5 stuks kan je er openen. Morgenochtend maar even doen. ik ga nu naar bed toe![]()
![]()
Lekker manquote:Op maandag 17 maart 2014 01:04 schreef Maver24 het volgende:
Mega packs zijn er 35k per stuk. 5 stuks kan je er openen. Morgenochtend maar even doen. ik ga nu naar bed toe![]()
wie is het. Xavi of Iniestaquote:Op maandag 17 maart 2014 01:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 mega packs geopend met niet veel bijzonders en toen kwam dit:
[ afbeelding ]
ik zie het al. Xavi![]()
Season ticket pakje.
0:18.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks moois erin?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef Freire het volgende:
Bij gebrek aan upgrades in mijn team maar een 35k pack gekocht.
Dat had ik beter niet kunnen doen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het meest waardevolle item was een SP -> CA kaartje (op de xbox gaan ze voor 3k nog niet weg), de beste speler was De Sanctisquote:![]()
![]()
Da's niet veel neequote:Op maandag 17 maart 2014 08:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Het meest waardevolle item was een SP -> CA kaartje (op de xbox gaan ze voor 3k nog niet weg), de beste speler was De Sanctis
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
35k pakjes heb ik altijd veel meer geluk mee dan 25k pakjes
Nog eentje geopend en daar zat niks in, dus ik stop maar zolang ik nog winst heb
edit. o wacht, duplicate Willian is ook wel nice (geen winst, maar toch nice)
Nu zit ik wel met een dure duplicate die ik niet wil discarden + een volle TP dus een uur wachten tot ik nog een pack kan openen #firstworldproblems
[ Bericht 19% gewijzigd door DutchSL op 17-03-2014 09:23:19 ]![]()
wat een pech zegquote:Op maandag 17 maart 2014 09:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje geopend en daar zat niks in, dus ik stop maar zolang ik nog winst heb
Nu zit ik wel met een dure duplicate die ik niet wil discarden + een volle TP dus een uur wachten tot ik nog een pack kan openen #firstworldproblemsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zo duur zal falcao nou ook weer niet zijn. die kom ik echt nooit tegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zit ik wel met een dure duplicate die ik niet wil discarden + een volle TP dus een uur wachten tot ik nog een pack kan openen #firstworldproblemsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
60k op de PSquote:Op maandag 17 maart 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo duur zal falcao nou ook weer niet zijn. die kom ik echt nooit tegen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hoe kan die gozer zo duur zijn... zou nou echt niet de spits zijn die ik graag zou gebruiken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
schijnt toch best goed te zijn, volgens een paar youtubers dan hequote:Op maandag 17 maart 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe kan die gozer zo duur zijn... zou nou echt niet de spits zijn die ik graag zou gebruiken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
midgetquote:Op maandag 17 maart 2014 10:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
schijnt toch best goed te zijn, volgens een paar youtubers dan he
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat maakt helemaal niks uit. Ik heb Juan Mata kopduels zien winnen van Kompany bijvoorbeeld.quote:
Ik zie alleen dat hij eigenlijk best wel weinig pace heeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daarom wacht ik nog even met de aanschafquote:Op maandag 17 maart 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
Die UP Diego Costa blijkt ook gewoon dik 25k waard te zijn, dacht dat die maar 5k ofzo was
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als we echt zo'n goed TOTW krijgen, dan zullen de prijzen wel weer wat zakkenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom wacht ik nog even met de aanschaf
Volgende pakje:
Zo'n 25k voor de vier opvallende spelers, de rest bij elkaar schrapen met paar squad fitness e.d. zal het wel ongeveer 35k maken.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als we echt zo'n goed TOTW krijgen, dan zullen de prijzen wel weer wat zakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Ok, tijd om te stoppen
Konko Trashorras, dat is de speler die ik het vaakst heb gehad waarschijnlijk.
Nog wel een duplicate Walker, maar dat redt het pakje ook niet meer.![]()
hier ook kut packs![]()
el shaa als duurste speler denk ik. nog meer meuk die verkocht moet worden
#FreeTrapz![]()
Defoe had ik ook.. met marksman.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, tijd om te stoppen
Konko Trashorras, dat is de speler die ik het vaakst heb gehad waarschijnlijk.
Nog wel een duplicate Walker, maar dat redt het pakje ook niet meer.![]()
Denken jullie dat alleen El Shaarawy zijn skills worden geupgrade of dat ze ook meteen een paar andere meenemen die in H2H meer skills hebben? (Cuadrado 5* en Pogba 4* skills)
![]()
Wordt dat überhaupt nog gedaan dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:58 schreef AntiHero het volgende:
Denken jullie dat alleen El Shaarawy zijn skills worden geupgrade of dat ze ook meteen een paar andere meenemen die in H2H meer skills hebben? (Cuadrado 5* en Pogba 4* skills)
El Shaarawy is de enigequote:Op maandag 17 maart 2014 10:58 schreef AntiHero het volgende:
Als ze die belofte überhaupt nog houden.![]()
Hopelijk krijgt Maxim dan 5* maar ze veranderen het toch niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:58 schreef AntiHero het volgende:
![]()
Kan de officiele tweet/forum post zo snel niet vinden. Maar heb even gekeken en ze moeten echt megaveel spelers updaten als ze het een beetje gelijk willen trekken. Zal dus wel alleen El Sha worden als dat al gebeurd.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Maxim dan 5* maar ze veranderen het toch niet.
Zag ook dat Ibarbo 4* heeft in H2H en als ze dat in FUT doen dan gaat iedereen los denk ik![]()
![]()
Als jij het zegt, dan geloof ik hetquote:Op maandag 17 maart 2014 11:10 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Kan de officiele tweet/forum post zo snel niet vinden. Maar heb even gekeken en ze moeten echt megaveel spelers updaten als ze het een beetje gelijk willen trekken. Zal dus wel alleen El Sha worden als dat al gebeurd.
Zag ook dat Ibarbo 4* heeft in H2H en als ze dat in FUT doen dan gaat iedereen los denk ikMaar ik denk dat ze dan inderdaad niet voor meerdere/alle spelers upgraden (die er eentje zouden verdienen).
Ik denk niet dat EA nog massaal gaat zitten upgraden.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan geloof ik hetMaar ik denk dat ze dan inderdaad niet voor meerdere/alle spelers upgraden (die er eentje zouden verdienen).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook o.a. Pogba, Marchisio, Asamoah, Balotelliquote:Op maandag 17 maart 2014 11:10 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Kan de officiele tweet/forum post zo snel niet vinden. Maar heb even gekeken en ze moeten echt megaveel spelers updaten als ze het een beetje gelijk willen trekken. Zal dus wel alleen El Sha worden als dat al gebeurd.
Zag ook dat Ibarbo 4* heeft in H2H en als ze dat in FUT doen dan gaat iedereen los denk ik
Maar die neger van EA had getweet dat ze het alleen voor El Shaarawy zouden doen volgens mij.![]()
Drie posts op een rij hihahotwitter:ChuBoi twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 17:56:38No ETA on El Sha skill upgrade to 4* unfortunately. Only skill upgrade planned. Now winter upgrades next week. #FUT reageer retweet
21 februari zou het moeten gebeuren, lukt niet (hoe moeilijk is het, 1 getal veranderen in de database?) en een maand later nog niet ..twitter:ChuBoi twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 17:19:03Bad news dudes: El Sha skill upgrade & Pires pos change were meant to be in last nights maintenance, but couldn't get in. No ETA for now :-( reageer retweet
![]()
fout gelezen dacht dat het over Diego in BBVA gingquote:Op maandag 17 maart 2014 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog de Braziliaanse in een pack..
#FreeTrapz![]()
Die wordt toch niet Spaans.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fout gelezen dacht dat het over Diego in BBVA ging
FCdreetjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee maar dacht dus dat het over maver zijn frustratie projectje ging voor de 823598235e keer.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die wordt toch niet Spaans.
FCdreetje
maak je me nu uit voor dre ?
#FreeTrapz![]()
Garpje mattie... garpjequote:Op maandag 17 maart 2014 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar dacht dus dat het over maver zijn frustratie projectje ging voor de 823598235e keer.
maak je me nu uit voor dre ?
#Jwz #BropumpRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eerst helemaal niks in de 35k pakjes. Heb ze allemaal geopend op me xbox one en op me 360. Dan maar een paar normale packs en jahoor. Eerst Vidic, toen Up Oscar en toen Xavi![]()
Hè meid.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:57 schreef Maver24 het volgende:
Eerst helemaal niks in de 35k pakjes. Heb ze allemaal geopend op me xbox one en op me 360. Dan maar een paar normale packs en jahoor. Eerst Vidic, toen Up Oscar en toen Xavi![]()
Achteraf is altijd makkelijk pratenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was ik maar gestopt na mijn 3e 35k pack.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Borussia Dortmund vervangt Robert Lewandowski na dit seizoen door Adrián Ramos. Officieel hebben die Schwarz-Gelben het nieuws nog niet bevestigd, maar zaakwaarnemer Helmuth Wennin heeft zijn mond al voorbijgepraat. De 28-jarige Ramos zal voor een transfersom van zo’n 10 miljoen euro overkomen van competitiegenoot Hertha BSC, dat getraind wordt door Jos Luhukay.![]()
Die Ramos is goed, maar wel van een ander kaliber dan Lewa imo. En hij is ook niet meer op de leeftijd dat we hem nog een talentje kunnen noemen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)e_herkennen_aan.htmlquote:Internetpedo's die hun vrije tijd besteden aan het groomen van prepubers zijn makkelijker aan hun taalgebruik te herkennen dan de sluwe vossen zelf denken.
Taalkundigen van de Universiteit Antwerpen ontwikkelen software om internetpedo's op die manier te kunnen herkennen. Dat melden de Belgische kranten De Standaard en Het Nieuwsblad.
"Een volwassene chat helemaal anders dan een kind," zegt professor Walter Daelemans van de Universiteit Antwerpen. "Elke generatie heeft haar eigen zinsopbouw en taalgebruik."
Groetjes
Volgens de professor ben je direct herkenbaar als oudere als je 'gr gr' gebruikt om een gesprek af te sluiten. "Jongeren onder de 20 gebruiken dat woord gewoon niet meer. Zij sluiten een chatgesprek steevast af met emoticons, of met xxx."
Het programma van de universiteit kan nu al met negentig procent nauwkeurigheid zeggen of iemand een ouder persoon is die zich voordoet als een tiener. Aan het eind van het jaar hoopt professor Daelemans een prototype te kunnen voorstellen.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)e_herkennen_aan.html![]()
![]()
Kom er maar voor uit, DS2. Je bent erbij.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
goejen editquote:Op maandag 17 maart 2014 12:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)e_herkennen_aan.html
gr gr![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom er maar voor uit, DS2. Je bent erbij.![]()
We wisten het al en nu is het bewezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En nu even opzoeken hoe vaak de rest 'gr gr' heeft gezegd daar?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We wisten het al en nu is het bewezen.![]()
![]()
Dan ben je trouwens wel een ontzettend domme pedo, als je dat soort taalgebruik bezigt tijdens het chatten met minderjarigen.![]()
Ozz ongeveer even vaak. Maar in dat oorspronkelijke bericht stond groetjes ipv gr gr.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
En nu even opzoeken hoe vaak de rest 'gr gr' heeft gezegd daar?![]()
De top "gr gr"-gebruikers zijn:quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
En nu even opzoeken hoe vaak de rest 'gr gr' heeft gezegd daar?
- Ozz
- Darksonic1990
- SmieuwRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Why am I not surprised?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De top "gr gr"-gebruikers zijn:
- Ozz
- Darksonic1990
- Smieuw![]()
![]()
Zal de AIVD nu mee lezen met zoveel Gr Gr-gebruikers?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De telefoon packs?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:04 schreef Maver24 het volgende:
En weer een mega pull. Yaya Toure. Halleluja. Die telefoon packs op de app zijn giga goed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt gelijk, pull net IF Asamoah.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:04 schreef Maver24 het volgende:
En weer een mega pull. Yaya Toure. Halleluja. Die telefoon packs op de app zijn giga goed![]()
ja je hebt toch de ea sports app. Kan je eigen account inloggen en alles doen wat je ook op de webapp kan dus ook packs openen.quote:
mijn reactie was inderdaad wel. HUUUUUU.![]()
Di Natale.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
SIF Tevez is binnen....
[ afbeelding ]
Wie zal ik op de CAM zetten? Stats van IF Rossi zijn wel echt goed maar ik vrees dat hij niet sterk genoeg is... Kan wel Hamsik/Hernanes daar neerzetten maar het mag wel iets spannender...
Budget is 500k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar dat je serieus gelooft dat je betere packs krijgt als je ze via je foon opentquote:Op maandag 17 maart 2014 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja je hebt toch de ea sports app. Kan je eigen account inloggen en alles doen wat je ook op de webapp kan dus ook packs openen.
mijn reactie was inderdaad wel. HUUUUUU.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, ik hield er een beetje een dubbel gevoel aan over. Zo'n wedstrijd waarbij je vantevoren tevreden bent met een puntje, maar achteraf het gevoel had dat er ook wel meer in had gezeten. Maar ze hadden ook gewoon kunnen verliezen, dus al met al best tevreden. Maar ben na de wedstrijd netjes gelijk naar huis gegaan, aangezien de kleine POTS een beetje ziek wasquote:
Jij ook een beetje genoten van het schitterende schouwspel?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
tot nu toe is mijn ervaring erg positief. Heb deze paar dagen al genoeg goede pulls gehad. Ook nog Ramos en Up Vidalquote:Op maandag 17 maart 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat je serieus gelooft dat je betere packs krijgt als je ze via je foon opent![]()
Het was niet best laten we het daar maar op houden. Maar wat zit er weinig voetbal voorin bij NAC zegquote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik hield er een beetje een dubbel gevoel aan over. Zo'n wedstrijd waarbij je vantevoren tevreden bent met een puntje, maar achteraf het gevoel had dat er ook wel meer in had gezeten. Maar ze hadden ook gewoon kunnen verliezen, dus al met al best tevreden. Maar ben na de wedstrijd netjes gelijk naar huis gegaan, aangezien de kleine POTS een beetje ziek was
Jij ook een beetje genoten van het schitterende schouwspel?![]()
Mini-POTS ook al ziek?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik hield er een beetje een dubbel gevoel aan over. Zo'n wedstrijd waarbij je vantevoren tevreden bent met een puntje, maar achteraf het gevoel had dat er ook wel meer in had gezeten. Maar ze hadden ook gewoon kunnen verliezen, dus al met al best tevreden. Maar ben na de wedstrijd netjes gelijk naar huis gegaan, aangezien de kleine POTS een beetje ziek was
Jij ook een beetje genoten van het schitterende schouwspel?
Het viel mij nog mee. En daarbij is de gemiddelde NAC-fan al tevreden als er om iedere meter gestreden wordt. NOAD prevaleert boven verzorgd positiespel.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was niet best laten we het daar maar op houden. Maar wat zit er weinig voetbal voorin bij NAC zeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sja als Siggy of De Jong die bal er meteen in ramt dan is het 99 van de 100 keer gewoon gedaan. Als het publiek er dan beetje achter gaat staan dan kun je het met dit Ajax al vergeten eigenlijk. Echt veruit het slechtste Ajax van de laatste 10 jaar dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het viel mij nog mee. En daarbij is de gemiddelde NAC-fan al tevreden als er om iedere meter gestreden wordt. NOAD prevaleert boven verzorgd positiespel.![]()
Nivellering, mijn vriend, nivelleringquote:Op maandag 17 maart 2014 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als Siggy of De Jong die bal er meteen in ramt dan is het 99 van de 100 keer gewoon gedaan. Als het publiek er dan beetje achter gaat staan dan kun je het met dit Ajax al vergeten eigenlijk. Echt veruit het slechtste Ajax van de laatste 10 jaar dit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De efficiente markthypothese gaat vandaag weer eens niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yup, treurig is het gewoon.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nivellering, mijn vriend, nivellering![]()
Jepquote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De hele familie zo ongeveer, behalve ik. Kleine Joy ook?Tandjes komen door dus ze heeft koorts.
Dat heeft Sen dus ook. Geen koorts, wel huilerig.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JepTandjes komen door dus ze heeft koorts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heeft Sen dus ook. Geen koorts, wel huilerig.Jep, lekker van die dunne zooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...die ook nog eens tussen de randjes doorsijpelt
Heb alweer een tijdje niet met hem gespeeld, maar hij deed het nooit zo goed bij mij als centrale CAM... Denk dat ik toch bij Hernanes blijf...quote:![]()
Ik zie er 3 meer.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie ook maar zo weinig Stewarts?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie ook maar zo weinig Stewarts?![]()
![]()
![]()
SMLENO
De transfer heb ik toen nog een keer in een pack gehad en voor 8k verkocht en nu is hij 300c. Maar deze is LW en hij heeft engine.![]()
Kreeg hem in een pack maar dus best wel rare.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
8 dus in totaal. Het is maar dat je het weet.
Van hem krijg ik wel een harde rod.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iedereen onder de 17 denkt: Wie is die man?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Was een keer in een supportersbus een supporter die steeds maar naar een steward bleef roepen: HEY ROD!! ROD! ROD STEWART !!!!quote:Op maandag 17 maart 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat op iemand te wachten die deze grap zou makenHij moest er zelf keihard om lachen.
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was een keer in een supportersbus een supporter die steeds maar naar een steward bleef roepen: HEY ROD!! ROD! ROD STEWART !!!!Hij moest er zelf keihard om lachen.
Ik mag hopen dat die beste meneer erg veel alcohol tot zich had genomen...in een nuchtere bui zijn dit soort dingen nog veel ergerquote:Op maandag 17 maart 2014 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was een keer in een supportersbus een supporter die steeds maar naar een steward bleef roepen: HEY ROD!! ROD! ROD STEWART !!!!Hij moest er zelf keihard om lachen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar blijft die 1000 euro die Mark ons heeft beloofd?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ArmoedzaaiersWanneer wordt de werkende mens nou eens extra beloond
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-bonus-van-1000-euroRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij was inderdaad stomdronken. Ik kon er na 6 bier ook wel zachtjes om lachen. Was een busreis naar Duitsland voor de Europa Cup, dus het duurde even.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die beste meneer erg veel alcohol tot zich had genomen...in een nuchtere bui zijn dit soort dingen nog veel erger![]()
Kunnen ze weer voor 100 euro fifa punten kopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar blijft die 1000 euro die Mark ons heeft beloofd?![]()
Hoeveel zal maver krijgen?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen ze weer voor 100 euro fifa punten kopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jullie zijn gemeen. Hij kan er ook niks aan doen dat hij in die situatie zit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het is niet persoonlijk naar Maver dit trouwens hoor. Al is het absurd dat hij naast een PS4, straks de XBOX one, met zo'n extratje ook nog een PS Vita kan kopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:57 schreef DuTank het volgende:
Jullie zijn gemeen. Hij kan er ook niks aan doen dat hij in die situatie zit.![]()
IF Totti gaat op de CAM. Waarschijnlijk zal dat niet heel goed gaan met IF Denis maar de kans is toch vrij groot dat ik hem ga vervangen.![]()
Bij mij deed ie het niet zo goed, IF Tottiquote:Op maandag 17 maart 2014 14:03 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Totti gaat op de CAM. Waarschijnlijk zal dat niet heel goed gaan met IF Denis maar de kans is toch vrij groot dat ik hem ga vervangen.
Zo even kopen en later vandaag uitproberen. Hij is verdedigend wel erg zwak, maar met Asamoah, Vidal en Lichtsteiner achter zich zou dat niet echt een probleem mogen zijn. Ook al staat hij op de CAM, ik vind het altijd wel fijn als een speler een goede sliding tackle in huis heeft. De rest van zijn stats (op pace na natuurlijk) zijn wel echt goed.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het niet zo goed, IF Totti![]()
'likje'quote:Op maandag 17 maart 2014 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee bij Toefjes verwacht ik gewoon een volledig 'Groetjes'![]()
Ik eigenlijk: Met vriendelijke groet.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee bij Toefjes verwacht ik gewoon een volledig 'Groetjes'Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik eigenlijk: Met vriendelijke groet.![]()
![]()
Van de zomer ga ik met vrienden treinen/road trip door oost-europa etc maken, wat zijn steden die we echt moeten meepikken? Tot nu toe staan Berlijn, Praag en Krakau (en Auschwitz) op het programma. Kom maar op met tips.![]()
en dan quasi nonchalant afkorten met mvgquote:Op maandag 17 maart 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik eigenlijk: Met vriendelijke groet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Boedapest.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
Van de zomer ga ik met vrienden treinen/road trip door oost-europa etc maken, wat zijn steden die we echt moeten meepikken? Tot nu toe staan Berlijn, Praag en Krakau (en Auschwitz) op het programma. Kom maar op met tips.Feyenoord Rotterdam![]()
De Krim moet wel heel gezellig zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
Van de zomer ga ik met vrienden treinen/road trip door oost-europa etc maken, wat zijn steden die we echt moeten meepikken? Tot nu toe staan Berlijn, Praag en Krakau (en Auschwitz) op het programma. Kom maar op met tips.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wilde het net posten ja, Sebastopolquote:Op maandag 17 maart 2014 16:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De Krim moet wel heel gezellig zijn.![]()
![]()
Ik zou nu nog niks vastleggen, en even afwachten wat er in de regio gebeurt de komende maanden.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
Van de zomer ga ik met vrienden treinen/road trip door oost-europa etc maken, wat zijn steden die we echt moeten meepikken? Tot nu toe staan Berlijn, Praag en Krakau (en Auschwitz) op het programma. Kom maar op met tips.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De Krim moet wel heel gezellig zijn.
Dequote:Smiley wordt doorgaans geplaatst als iemand een grapje niet leuk vindt. Ik vermoed (maar ik hou een slag om de arm) dat dion_v_k het grapje over de Krim gewoon niet leuk vond.
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DeSmiley wordt doorgaans geplaatst als iemand een grapje niet leuk vindt. Ik vermoed (maar ik hou een slag om de arm) dat dion_v_k het grapje over de Krim gewoon niet leuk vond.
Mwauh yolo, al die landen horen bij de EU zit wel snorquote:Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou nu nog niks vastleggen, en even afwachten wat er in de regio gebeurt de komende maanden.
Anders beetje chillen met vladje niks mis mee.![]()
Zou hij misschien Dionovic Vladimir Krim heten?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DeSmiley wordt doorgaans geplaatst als iemand een grapje niet leuk vindt. Ik vermoed (maar ik hou een slag om de arm) dat dion_v_k het grapje over de Krim gewoon niet leuk vond.
@POTS
speel je nu ook met SIF leno? of had je die er alleen voor de breedte bij gehaald?
ik kan hem niet heel goed pijlen..
Zijn reflex mag dan wel 88 zijn, maar dat lijkt juist ingame zijn zwakste punt te zijn..
daarnaast lijkt hij ook enorm vaak onnodig de bal weg te boksen/stoten, terwijl hij de bal volgens mij gewoon had kunnen vangen..
Hoe zijn jou bevindingen?
ik kijk nog ff aan, anders gooi ik neuer weer op goal![]()
![]()
Het bijzondere is dus dat hij ook positief gebruikt kan worden. Vaak icm post icon.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken het te vaak.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het bijzondere is dus dat hij ook positief gebruikt kan worden. Vaak icm post icon.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken het te vaak.
Ik heb hem ook, ga vanavond een team verzinnen met hem en IF Asamoah (IF Caulker ook gehaald maar al ander team voor verzonnen).quote:Op maandag 17 maart 2014 16:25 schreef Downstar het volgende:
@POTS
speel je nu ook met SIF leno? of had je die er alleen voor de breedte bij gehaald?
ik kan hem niet heel goed pijlen..
Zijn reflex mag dan wel 88 zijn, maar dat lijkt juist ingame zijn zwakste punt te zijn..
daarnaast lijkt hij ook enorm vaak onnodig de bal weg te boksen/stoten, terwijl hij de bal volgens mij gewoon had kunnen vangen..
Hoe zijn jou bevindingen?
ik kijk nog ff aan, anders gooi ik neuer weer op goal![]()
neuh. Is puur omdat het een UP is.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:26 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is Jese nou echt 20k waard?
Dos Santos is niet veel slechter..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken het te vaak.
Hmm laat maar is weten wat je van hem vind danquote:Op maandag 17 maart 2014 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, ga vanavond een team verzinnen met hem en IF Asamoah (IF Caulker ook gehaald maar al ander team voor verzonnen).
ik ben ook even aan het kijken voor IF huntelaar, zijn NIF schijnt best lekker te spelen dus..
speel normaal met 4-1-2-1-2 met aubameyang en lewandowski voorin..
maar op 1 of andere manier lijkt het nu niet meer lekker te lopen en ben ik gister even over gegaan op 4-3-3 en ben ik dus opzoek naar een goede finisher en iemand die voorzetten ook kan afmaken(koppen/volley).. omdat ik nog maar met 1 spits speel..
met 4-3-3 komt Reus, wel veel beter uit door op de LW positie te spelen ipv LM..![]()
802 karma.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:48 schreef DutchSL het volgende:
te UP's zakken veel sneller dan hem, vooral ook hierom:
Ik heb ook nog een vandermar troll account daar.
ha ha ja jongens, dat was ik.
Ja, maar met BBVA kan je net zo goed Griezmann/Villa/Dos Santos nemen. Inderdaad, als je een hybrid met Real hebt kan het eventueel handig zijn. En hij lijkt me niet slecht, maar 20k..quote:Op maandag 17 maart 2014 16:48 schreef DutchSL het volgende:
Meeste UP's zakken veel sneller dan hem, vooral ook hierom:
[ afbeelding ]
Hij heeft pace, skills en speelt bij Real met verder alleen een onbetaalbare (voor de meesten) Ronaldo als alternatief.![]()
Ik had hem voor 16k tijdens maintenance, toen die nog 35k was (daarna steeg die weer wat trouwens).quote:Op maandag 17 maart 2014 16:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar met BBVA kan je net zo goed Griezmann/Villa/Dos Santos nemen. Inderdaad, als je een hybrid met Real hebt kan het eventueel handig zijn. En hij lijkt me niet slecht, maar 20k..![]()
Iemand die een leuk team kan bedenken met Hulk, Diego Costa en Diego? Liefst een 4-3-3 met CAM
edit: heb Ramires en Gustavo in een ander team dus als het kan zonder die twee![]()
men neme een serie standaard Brazilianen en u bent klaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:07 schreef Freire het volgende:
Iemand die een leuk team kan bedenken met Hulk, Diego Costa en Diego? Liefst een 4-3-3 met CAM
edit: heb Ramires en Gustavo in een ander team dus als het kan zonder die twee
?? - Costa - Hulk
Hernanes - Diego - paulinho/sandro
luis - luiz - silva - maicon
cech
al gaat cech chemwise niet lukken dus zal het een Braziliaanse keeper worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mariano RB en dan kan Cech wel (voor Silva)quote:Op maandag 17 maart 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
men neme een serie standaard Brazilianen en u bent klaar.
?? - Costa - Hulk
Hernanes - Diego - paulinho/sandro
luis - luiz - silva - maicon
cech
al gaat cech chemwise niet lukken dus zal het een Braziliaanse keeper worden.
Maar er zijn zoveel mogelijkheden, bv.
Bij lange na niet het leukste of beste dat er mogelijk is, maar het eerste dat me te binnen schoot.
Iets met Reus en Gundogan op links bv.![]()
ohja Costa en Diego natuurlijk strong link.. dan ken je de rest bijna helemaal zelf invullen
#FreeTrapz![]()
Ik zat zelf eerst met die rechter CM te kloten omdat ik daar Witsel neer had gezet![]()
Met een Braziliaanse RCM is het inderdaad op veel manieren in te vullen, was gewoon benieuwd of mensen hier nog een leuke hadden waar ik nog niet zelf aan had gedacht![]()
![]()
witsel kompany Richards kan ook tochquote:Op maandag 17 maart 2014 17:22 schreef Freire het volgende:
Ik zat zelf eerst met die rechter CM te kloten omdat ik daar Witsel neer had gezet![]()
Met een Braziliaanse RCM is het inderdaad op veel manieren in te vullen, was gewoon benieuwd of mensen hier nog een leuke hadden waar ik nog niet zelf aan had gedacht
ohnee moet je een andere 433 opstelling nemen.
trouwens gewoon de 433 belgen/Italianen hybrid nemen![]()
![]()
tot nu toe het fijnste team waar ik mee gespeeld hebPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
802 karma.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha dat was jij dusquote:Op maandag 17 maart 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
802 karma.
[ afbeelding ]![]()
het had ook maar 1 iemand kunnen zijn![]()
![]()
Ik kan nog steeds geen tof 4-2-3-1 (2) team bedenken met IF Drogba en SIF SneijderBudget is 400k ongeveer
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke chemstyle gebruik je op Ramos?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/8362212/
Dit team![]()
netjesquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet gek in die formatie met Sneijder die tig links nodig heeftquote:Op maandag 17 maart 2014 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan nog steeds geen tof 4-2-3-1 (2) team bedenken met IF Drogba en SIF SneijderBudget is 400k ongeveer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja daar loop ik dus ook de hele tijd vastquote:Op maandag 17 maart 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gek in die formatie met Sneijder die tig links nodig heeft![]()
Waarom hebben niet meer trappen dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandaag je eerste dag op t internet ofzo?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Waarom hebben niet meer trappen dit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kwam hem net tegen, sorry Zhanoquote:Op maandag 17 maart 2014 18:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaag je eerste dag op t internet ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toure in een pack!
O kut de verkeerde..
Nu heb ik ze allemaal geopend, had me nog wel voorgenomen te stoppen![]()
![]()
Voetbalquote:Op maandag 17 maart 2014 18:23 schreef DutchSL het volgende:
Ibarra niet gestraft, scheids had het al beoordeeld.
Wat een konkoregel is dat toch![]()
Laten we de sport vooral niet leuker, interessanter en eerlijker maken. Dat kost geld en Blatter heeft al zo weinig...![]()
Die keeperquote:Op maandag 17 maart 2014 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan iemand voor mij een team maken met
-IF Dos Santos/IF Vela
-Negredo
-IF Godin
Geen David Silva
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Tegen die Mohammed met nummer 14 heb ik deze zomer nog gespeeld op het pleintje hiero. Wat een baas is datquote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jong Heerenveen - Jong SjelsieTraoré al rood in de 12e minuut.
Ergens op Youtube scoort hij ook 2x tegen jong Sparta, 1x vanuit de aftrap![]()
Weet je zeker dat het deze Mohammed was?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Tegen die Mohammed met nummer 14 heb ik deze zomer nog gespeeld op het pleintje hiero. Wat een baas is dat
Ergens op Youtube scoort hij ook 2x tegen jong Sparta, 1x vanuit de aftrap![]()
![]()
![]()
`Ja, Mootje Osman. Beter bekend als de 24-jarige jongen uit de Aquote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het deze Mohammed was?
lekkerquote:
Net wakker geworden nadat ik ineens in slaap was gevallen (deze keer niet omdat ik flauwviel) en daarna ging ik eten. Nu even fappen webappen.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waarom wordt de underdog in dit speel zo veel bevoordeeld door scripting?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 17-03-2014 om 18:00:11Listen up people, we're getting fed up with people complaining about scripting... You just need a better team, why don't you buy some of our lovely packs. #jbgs reageer retweet
![]()
Beste Quasi-intellectueel,quote:Op maandag 17 maart 2014 19:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waarom wordt de underdog in dit speel zo veel bevoordeeld door scripting?
Dat weten we helaas niet.
Gr gr.![]()
Trieste bende daar bij EAquote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 17-03-2014 om 18:00:11Listen up people, we're getting fed up with people complaining about scripting... You just need a better team, why don't you buy some of our lovely packs. #jbgs reageer retweet
HA! PEDO!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste Quasi-intellectueel,
Dat weten we helaas niet.
Gr gr.![]()
Ik had al het idee dat je binnen de minuut zou reagerenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trieste bende daar bij EA
[..]
HA! PEDO!![]()
#JBGSquote:Op maandag 17 maart 2014 19:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waarom wordt de underdog in dit speel zo veel bevoordeeld door scripting?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat je binnen de minuut zou reagerenLekker tabben tussen mn opdracht en Fok!
![]()
![]()
FYPquote:Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef Zhano het volgende:
[..]Lekker tabben tussen mn opdracht, Skype en Fok!
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
[..]Lekker fappen tussen mn opdracht en Fok!
[..]Lekker fappen tussen mn opdracht en DS2!
[..]Lekker fappen tussen de billen van DS2!
Post van DS2 lekker negeren, bang dat je zijn billetjes niet meer mag ballen?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zie je mij online dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar de redenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
WeFUTquote:
Je weet het altijd wel zo te draaien hequote:Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Post van DS2 lekker negeren, bang dat je zijn billetjes niet meer mag ballen?![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit was een ingecalculeerde reactie.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
WeFUT
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je weet het altijd wel zo te draaien he
Je dacht toch zeker niet dat dat twitterbericht echt was he?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trieste bende daar bij EA
[..]
HA! PEDO!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zie PIquote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je dacht toch zeker niet dat dat twitterbericht echt was he?![]()
![]()
ik let daar nooit opquote:
heel soms doe ik zelf ook een andere PI, maar dat is omdat ik weet dat anderen er vaker naar kijkenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk daar nou ook helemaal nooit naar eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 19:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik let daar nooit op
heel soms doe ik zelf ook een andere PI, maar dat is omdat ik weet dat anderen er vaker naar kijken![]()
Als de text zelf me nog niet zeer ongeloofwaardig had geleken dan was de #jbgs wss wel een dingetje nogquote:Op maandag 17 maart 2014 19:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik let daar nooit op
heel soms doe ik zelf ook een andere PI, maar dat is omdat ik weet dat anderen er vaker naar kijken![]()
![]()
daarom zei ik het ook zo:quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als de text zelf me nog niet zeer ongeloofwaardig had geleken dan was de #jbgs wss wel een dingetje nogquote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je dacht toch zeker niet dat dat twitterbericht echt was he?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: