SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
2929 Hard- en softwarelijn
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel even genoeg gifjes gezien voor vandaag eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Mijn gifjes zijn wel zo'n beetje op. Ik moet weer gaan zoeken.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef mujentas het volgende:
Hebben vak van de euroshopper cola energie is leeg
[ afbeelding ]
Oh, dat doe jij? Ik niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef exelletor het volgende:
Winkelwagens moeten halen als het buiten regent
[ afbeelding ]
Die heb ik net al gepostquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef einschtein het volgende:
'Zoveelste keer! Ik kom hier niet weer!'
[ afbeelding ]
Of de klanten die snel doorlopen alsof ze niks gezien hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef einschtein het volgende:
Een klant die iets probeert op te ruimen wat ie zelf heeft laten vallen
[ afbeelding ]
ib4 'WAJO DAT ZEG JE TOCH NIET'.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef mujentas het volgende:
downer die niet snapt wat fifo is
[ afbeelding ]
Die lees ik in Derp-modus.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Klant stoort vakkenvuller tijdens het vakkenvullen
[ afbeelding ]
Wel true though. Als ik zie dat er minder colli is dan normaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef Schuimpjes het volgende:
200 colli minder als normaal
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef exelletor het volgende:
Schuimpjes tijdens MT overleg
[ afbeelding ]
Wat de fuck managerquote:Mijn Klacht:
Vandaag 15-3 heb ik naar het Albert Heijn filiaal in Haarlem-Schalkwijk gebeld om te vragen of zij de so sushi soja boontjes in hun winkel te koop hadden liggen. Er werd mij verteld dat ik kon komen om ze te kopen. Eenmaal aangekomen bij deze Albert Heijn, bleek dat de 3 bakjes soja boontjes die ik wilde kopen alle 3 meer dan 2 dagen over datum te zijn. Ik heb toen aan een medewerker gevraagd of ze misschien ook nog bakjes met soja boontjes hadden die nog wel goed waren. Dit meisje ging het na vragen en pakte daarmee mijn 3 bakjes die ik vast had af en kwam terug met het antwoorde dat ze ze niet meer hadden. Ik vroeg toen of ik dan de 3 bakjes die mij waren afgepakt mocht kopen. Zij ging dat even navragen en kwam terug met als antwoord dat producten die over datum zijn niet verkocht mogen worden. Vervolgens vroeg ik wat ze dan nu met die bakjes gingen doen die over datum waren. Hierop werd geantwoord dat deze weg worden gegooid. Ik vroeg of ik ze dan misschien mee zou mogen nemen als ik ze toch niet mocht kopen en ze anders toch weggegooid zouden worden. Het meisje ging het weer aan de manager vragen en hij kwam met het meisje mee om me te vertellen dat dit echt belachelijk was dat ik dit vroeg en hij niet eens de moeite gaat nemen om met me te praten. Ik wilde zeggen dat ik dat wel zonde vond van de producten en ik daarvoor speciaal naar deze supermarkt was gekomen (ik woon zelf niet in de buurt, maar in Velserbroek). Hij zei dat hij geen discussie wilde aangaan en geen woord met klanten spreekt omdat daar de winkelmedewerkers voor zijn.
Al met al ben ik speciaal naar deze winkel gekomen, heb ik de supermarkt erop attent gemaakt dat er producten in het schap staan die over datum zijn, welke vervolgens worden afgepakt, ik op een zeer onvriendelijke en minachtende manier door de manager te woord werd gestaan en ik met legen handen naar huis ben gestuurd terwijl de bakjes gewoon werden weggegooid!
Een zeer slechte handeling van deze Albert Heijn!
Gewenste Oplossing:
Op het moment dat er een compensatie voor dit voorval beschikbaar wordt gesteld of er een andere oplossing vanuit de Albert Heijn komt die mijn ervaring met deze Albert Heijn weer goed zal maken.
Ze zijn wel leukquote:
Tl;drquote:
Klant belt naar winkel of product X er nog is.quote:
Te lang.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
Klant belt naar winkel of product X er nog is.
Klant gaat naar winkel, maar product is over datum. Medewerker gooit hem weg maar klant wil hem nog wel mee hebben omdat het zonde is om hem weg te gooien. Vervolgens komt de manager en verklaart de klant voor gek en zegt dat die verder niet met klanten praat. Daarvoor ziijn winkelmedewerkers.
Schuimpjes: Wat de fuck is dit voor een oplossingquote:Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedsnkt voor uw bericht.
Wij zullen het bedrijf waarover u klaagt benaderen om sneller uw klacht op te lossen.
Vriendelijke groet,
Maarten
Redactie@klacht.nl
Hahaha ze hebben contact met zichzelf opgenomenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef d4v1d het volgende:
http://www.klacht.nl/klac(...)rdt-niet-opgelost-9/
[..]
Schuimpjes: Wat de fuck is dit voor een oplossingOrginele klacht is nogsteeds niet opgelost
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hahaha ze hebben contact met zichzelf opgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Die van ons is al 3 of 4 weken op vakantiequote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef mujentas het volgende:
Wat doet de SM de hele dag?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Medewerker vraagt wat
[ afbeelding ]Eens met spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb een medestander gevonden
Kijk je ook Dragon's Den of Shark Tank?
Helaas worden Kevin en Bruce binnenkort vervangen bij Dragon's Denquote:
Topicwending ineensquote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef Schuimpjes het volgende:
Arlene ook. Ze is ook wel een beetje een MILF![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit denken ze ook op het HK.quote:
Typisch iets wat hij zou zeggen jaquote:
Robertquote:
Eensquote:
Wie had trouwens geld gegeven aan die gast die katten tekent?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mark Cuban
Met z'n eigen Gulfstream
Klopt nog qua postuur ookquote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef exelletor het volgende:
ikbenschipper met klagende klanten
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:25 schreef d4v1d het volgende:
Oudebok bij de spiegel voordat die de winkel in loopt.Over t randjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:25 schreef d4v1d het volgende:
Oudebok bij de spiegel voordat die de winkel in loopt.niet op, toch echt erover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Neuh.quote:
ga jij slapen?quote:
Ik kan prima vroeg slapen als ik om 8 uur moet beginnenquote:Op maandag 17 maart 2014 00:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ga jij slapen?
Oeps dat kan jij niet zo vroeg.
Grrr en mijn wekker gaat al over 5 uur.
vastquote:Op maandag 17 maart 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan prima vroeg slapen als ik om 8 uur moet beginnen
Ach kan ook met 2 uur slaap en veel bier nuchter werken om 8 uurquote:Sterkte dat je zo vroeg mag/moet beginnen
Ik proef enige sarcasmequote:
Heb je niet zoiets als een kater dan?quote:[..]
Ach kan ook met 2 uur slaap en veel bier nuchter werken om 8 uur(omdat de teamleider voedselvergifting had opgelopen na onze afscheidsetentje.
jepsquote:
Ik heb leukere dingen gedaan maar moet zeggen dat het me alles mee viel.quote:Heb je niet zoiets als een kater dan?De rest geen vergiftiging?
quote:
quote:[..]
Ik heb leukere dingen gedaan maar moet zeggen dat het me alles mee viel.
We waren nog naar een kroegje gegaan en daarna kwam het ideeën om nog een biertje bij iemand te doen. Kreeg ik om half 4 'snachts een app dat hij niet lekker was geworden. We hebben met zijn alle daar kostelijk om gelachen.
Maar ja ik had toch maar me wekker om 8 uur gezet. En ging best fatsoenlijk, al kan ik me leukere dingen voorstellen natuurlijk.
1 collega voelde zich ook niet zo lekker de andere 22 niet horen klagen en ik had zelf ook nergens last van.
Met het snelste topic ?quote:
Binnen een uur zoveel onzin posten is natuurlijk wel geluktquote:Op maandag 17 maart 2014 00:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met het snelste topic ?Volgensmij waren het in totaal wel 300 posts aan "onzin" plaatjes, alleen verdeeld over 2 topics
Hopelijk niet al te vroeg werken dus.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:52 schreef d4v1d het volgende:
Oh kut. Ik bedenk me net dat ik morgen om 12 uur ook nog een afspraak heb
Neuh, is geen dubbele afspraakquote:Op maandag 17 maart 2014 00:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hopelijk niet al te vroeg werken dus.
Dat was ik. Hear hearquote:Op maandag 17 maart 2014 05:50 schreef einschtein het volgende:
Wie zat hier te klagen over 130 colli wijn?
Hiero het dubbele.
Werkt nog steeds bagger.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:35 schreef Kadooosh het volgende:
Doe plaza het nog af en toe? Of hebben ze het maar opgegeven?
(Etos is ook kaduuk)
Hoeveel colli wijn hebben jullie? Of weet je dat niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Ja hoor, vroeg naar bed want (te) vroeg beginnen, en gelijk tien pagina's gemist..![]()
Vanochtend de cellen echt briljant leeg, hebben ze weer een extra aktie met Hero Fruit &Co geregeld, gelijk zeven volle containers nu op voorraad.....
Geen idee, we konden vanochtend niet op Plaza.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:46 schreef einschtein het volgende:
Hoeveel colli wijn hebben jullie? Of weet je dat niet?
Je weet dat je via meerdere manieren op MOMO kan komen?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Geen idee, we konden vanochtend niet op Plaza.
Zoals?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:48 schreef einschtein het volgende:
Je weet dat je via meerdere manieren op MOMO kan komen?
Ik noem een AH Cross?quote:
Hiero was alles al leeggehaald.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:05 schreef Questionmarks het volgende:
We hebben de worp echt enorm goed voorbereid (not), ik ga morgen om 1 uur meehelpen want anders wordt het niks..
Dat is geen verrassing.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Jaja HK Personeel krijgt een flesje wijn
Afgesloten, maar ook 'Compleet' gemeld?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef Questionmarks het volgende:
Simaro geweest voor PAD, kon oude niet terugscannen want hij stond weer in het systeem als 'nieuw'? Heb toch echt zaterdag pad retour gescand, alle producten er bij gescand en retour afgesloten.. w.t.f. ? Nu maar 2 weken laten staan..
Jep, "retour compleet?" op ja geklikt, enorm vaag dit..quote:Op maandag 17 maart 2014 15:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Afgesloten, maar ook 'Compleet' gemeld?
Hm, raar.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:24 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Jep, "retour compleet?" op ja geklikt, enorm vaag dit..
Hmm, bij mij doet ie niets.quote:
Ik weet niet of AH-CROSS dat doet.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:43 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmm, bij mij doet ie niets.Las dat je via Cross in momo kunt komen, kan je toevallig ook in fbis?
Dit wordt wee 7-21 werken voor jou, om haar in de gaten te houden.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:48 schreef SLP_ het volgende:
Ok, nou hopelijk doet Plaza het snel weerEr staat vanavond een beetje een dom meisje op brood en ben bang dat ze de opzet verneukt als ze geen bakplan bij de hand heeft
Nope, vandaag nietquote:Op maandag 17 maart 2014 16:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dit wordt wee 7-21 werken voor jou, om haar in de gaten te houden.
Dat mag je zelf bepalen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:19 schreef exelletor het volgende:
Even een dom vraagje over oz-zendingen - moet het filiaal het dan ook nog eens zelf komen ophalen?
Haha, okee, waarom zou een ander filiaal daaraan willen werken.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:21 schreef einschtein het volgende:
Dat mag je zelf bepalen.Wie de sjaak is zeg maar.
Ben ik blij dat wij maar 42 colli hebben gekregen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:22 schreef exelletor het volgende:
Oh, maar 60 colli Unox SIZ onbesteld.
[..]
Haha, okee, waarom zou een ander filiaal daaraan willen werken.
Ik heb het weggebracht. Lijkt me ook niet meer dan normaal; wij willen het immers kwijt.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:19 schreef exelletor het volgende:
Even een dom vraagje over oz-zendingen - moet het filiaal het dan ook nog eens zelf komen ophalen?
die kan je er gewoon in slaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:10 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Donder op.
Wij hebben stellage-verlengers gekregen van een DNAH winkel, terwijl wij BAARNII zijn. Dat is de reden waarom het niet past, malloten.
inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 16:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb het weggebracht. Lijkt me ook niet meer dan normaal; wij willen het immers kwijt.
Als een filiaal iets naar ons zou willen OZ-teren mogen ze het zelf brengen en anders houden ze het maar xd
In slaan, ja. Met flink wat kracht hiero.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
die kan je er gewoon in slaan.
Ik heb verder niks gehad wat ik moest aandraaien dus ik snap het bericht niet helemaal.....
met een hamer (waarvan ik nu bedenk dat ik die ergens heb neergelegd maar niet meer weer waar en hij was van een collega die hem had meegenomen...). Overigens krijg je alleen nog stijlverlengers van DNAH hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 16:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
In slaan, ja. Met flink wat kracht hiero.
Ja, hamer hebben wij ook gebruikt.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
met een hamer (waarvan ik nu bedenk dat ik die ergens heb neergelegd maar niet meer weer waar en hij was van een collega die hem had meegenomen...). Overigens krijg je alleen nog stijlverlengers van DNAH hoor
die zijn echt wel gaaf ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:06 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben trouwens geen meubel.Wel van die gave nieuwe stroken.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef mujentas het volgende:
Zie die weegschaal dan op onze Facebook
De laatste keer dat we OPWU hebben gehaald kan ik me niet eens meer herinneren. Oh wacht, was in een van de hamsterweken.quote:Deze week gaan we de OPWU ook echt niet halen met al die worpen enzo. Het is niet anders hoor.
Wat zal BvE een harde pener van die weegschaal hebben gehadquote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef mujentas het volgende:
Zie die weegschaal dan op onze Facebook
Echt mooi zijn ze ook niet, ik zag ze net binnenkomenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:32 schreef exelletor het volgende:
Zit je pakbonnen even door te kijken, zie je dat ze nog meer wijnen in pak gaan toevoegen. Hallo Aldi.![]()
[ afbeelding ]
Ik zie denk ik de toegevoegde waarde van dat ding over het hoofd.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat zal BvE een harde pener van die weegschaal hebben gehad
Ik ookquote:Op maandag 17 maart 2014 17:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zie denk ik de toegevoegde waarde van dat ding over het hoofd.
Ik zie bij chips juist geen toegevoegde waarde. De meeste actiekoppen vind ik het nuttig, kruiden/sauzen/rookworsten/dierenvoeding/tandpasta. Verder niet zo...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:02 schreef infinity_737 het volgende:
Het hele SRP idee
Efficiënter right? Vind het altijd maar een gehannes om de dozen "goed" te scheuren.. Daarnaast kun je ieder uur wel door de winkel lopen om alle lege dozen uit de schappen te plukken.
Ik vind het geen succes; ik zie alleen bij de chips een toegevoegde waarde.
Bij de chips scheelt het in tijd, eenvoudig open te maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik zie bij chips juist geen toegevoegde waarde. De meeste actiekoppen vind ik het nuttig, kruiden/sauzen/rookworsten/dierenvoeding/tandpasta. Verder niet zo...
Ik vind de invloed van SRP op het winkelverbod juist wel mee vallen, ik had het veel erger verwacht. Die doosjes storen me helemaal niet, behalve bij de chips, daar is het echt te lelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Bij de chips scheelt het in tijd, eenvoudig open te maken.
Verder vind ik het funest voor je winkelbeeld, het ziet er gewoonweg niet uit.
Maar goed, smaken verschillen!
Ik vind het ook niet meevallen. Als ik na een drukke dag langs de Sultana's e.d. loop kan ik wel een winkelwagen meenemen voor al het karton.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:12 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik vind de invloed van SRP op het winkelverbod juist wel mee vallen, ik had het veel erger verwacht. Die doosjes storen me helemaal niet, behalve bij de chips, daar is het echt te lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |