Pics van je lichaamquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb die shit nog nooit gebruikt en ik heb nu het lichaam dat ik wil.
Dan zitten we gewoon op een lijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:17 schreef rthls het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad vetverlies, wat ook het doel is bij afvallen. Had ik er misschien even bij moeten zetten
Tja, "het lichaam dat ik wil" is natuurlijk nogal subjectief. Sommige mensen zijn al blij als ze niet moddervet zijn, terwijl anderen er als een strandgod uit willen zien, etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Pics van je lichaam
WAT is je eet en trainingschema?
Lengte?
Gewicht?
Bf?
Lift stats?
Beantwoord mijn vraag en ik help je verder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:16 schreef klaas_th het volgende:
Laten we het on-topic houden? Ik heb vrij weinig onbruikbare informatie voorbij zien komen.
Ik vond ook heel veel bruikbaar inderderdaad, vooral het laatste plaatje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:16 schreef klaas_th het volgende:
Laten we het on-topic houden? Ik heb vrij weinig onbruikbare informatie voorbij zien komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |