Zoals ik al zei kan ik niet meer en voer ik ze juist uitquote:Op zondag 16 maart 2014 20:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Meer gewicht pakken dan.
Of de oefeningen juist uitvoeren.
Schijnbaar niet dus, anders had je wel resultaat.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kan ik niet meer en voer ik ze juist uit
Ja ik vind het altijd moeilijk om te bepalen of ik vooruit ben gegaan, ik zelf vind het prima hoe het eruit ziet, maar als ik dan foto's oid zie valt het altijd tegenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef eenjongen... het volgende:
Heb ik ook wel. Als ik dropsetjes doe voel ik wel meer uitputting en spierpijn, misschien kan je dat proberen. Ondanks dat ik het weinig voel zie ik wel dat er verschil is bij mij.
Nee, ik ben 16 en weet niet of dat een goed idee is, zoja, wat gaat dat kosten?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:36 schreef Drinky het volgende:
gebruik je proteinepoeder en creatine? Zonder anabole ga je namelijk niet echt groeie ook al train je veel.
Spierkracht of conditie zie je ook niet op foto's man.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ja ik vind het altijd moeilijk om te bepalen of ik vooruit ben gegaan, ik zelf vind het prima hoe het eruit ziet, maar als ik dan foto's oid zie valt het altijd tegen
Jazeker, elke twee weken variatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:36 schreef Drinky het volgende:
gebruik je proteinepoeder en creatine? Zonder anabole ga je namelijk niet echt groeie ook al train je veel.
Ik ben 18 en gebruik ook eiwitshakes sinds een jaartje. Kost eurotje of 30 per maand en heeft mij wel echt geholpen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nee, ik ben 16 en weet niet of dat een goed idee is, zoja, wat gaat dat kosten?
hahahahaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik ben 18 en gebruik ook eiwitshakes sinds een jaartje. Kost eurotje of 30 per maand en heeft mij wel echt geholpen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:36 schreef Drinky het volgende:
Lijkt me duidelijk dat ie spiermassa bedoeldquote:Op zondag 16 maart 2014 20:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Spierkracht of conditie zie je ook niet op foto's man.
Een bodybuilder kan er gespierd uitzien maar hoeft helemaal niet sterk te zijn.
Bedoeltquote:Op maandag 17 maart 2014 10:25 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat ie spiermassa bedoeld
Meer spiermassa = meer kracht.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bedoelt
Wat heb je aan alleen spiermassa?
Je spieren daadwerkelijk trainen op kracht en uithouding is veel zinvoller dan trainen op massa en dus overtollig gewicht.
Het gaat om de kwaliteit van de spier (dichtheid van de vezels en doorbloeding), niet om het volume.quote:
En waarom zou elke dag iets van de Burger King eten je spiergroei beperken?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Spierpijn in mijn bicep heb ik zelf ook zelden. Tricep echter wel bijna altijd. Kan met je lichaamsbouw te maken hebben. ( Vezels, spieren zoals Hyaenidae hierboven zegt )
Afwisseling in je training. Oefeningen/setjes/gewicht/snelheid etc.
Belangrijkste is je voeding: Train jij 6 maanden en rij je na elke training de Burger King binnen heeft het geen zin. Probeer je te beperken tot 1 maximaal 2 dagen in de week dat je slecht eet. Rest van de tijd gewoon je eiwitjes. ( Ongeveer 2x je lichaamsgewicht in grammen. Dus als je 80kg weegt dan 160gr eiwit per dag. )
En meer massa is wat, lucht? Water? Feeënstof?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit van de spier (dichtheid van de vezels en doorbloeding), niet om het volume.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En waarom zou elke dat iets van de Burger King eten je spiergroei beperken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |