Jij leeft ook echt in een grot hequote:
Neuh. Gewoon aanhoudende kutgrappen die het topic onmogelijk maakte.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah de mening van de fokker gaat weer door de censuur heen ?
Niks oprechts aan. Gewoon een stel tieten om je boodschap breder gedragen te krijgenquote:
Jaquote:
Dat wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar komen ook alleen maar stomme bakvissen op af volgens mij
Ik begrijp niet helemaal waarom ze opeens een politieke carričre ambieert inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon aanhoudende kutgrappen die het topic onmogelijk maakte.
En terecht.
[..]
Niks oprechts aan. Gewoon een stel tieten om je boodschap breder gedragen te krijgen
Ze zit al een stuk langer in het hele privacyschending gebeuren hoor. Meermaals op tv zelfs.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom ze opeens een politieke carričre ambieert inderdaad.
Wel goeie stap van PP
Wil je dit soort dingen pas na vrijdagochtend posten?quote:
Ja ik zag haar alleen toen met Gordon. Was ook wel beetje jammerquote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zit al een stuk langer in het hele privacyschending gebeuren hoor. Meermaals op tv zelfs.
Komt je vriend dan weer terug?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je dit soort dingen pas na vrijdagochtend posten?![]()
Bedankt.
Ik wil mn account houden, dus ik houd het netjes. Als je in Rotterdam geboren bent, dan ben je een Rotterdammer , dan loop je niet naar die graf$#@$@#$@hoerenstad van een 020 over.quote:
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt je vriend dan weer terug?
Zodat je het dan kan hebben gezien op 9GAG?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je dit soort dingen pas na vrijdagochtend posten?![]()
Bedankt.
Sstquote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat je het dan kan hebben gezien op 9GAG?
Serieus?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wil mn account houden, dus ik houd het netjes. Als je in Rotterdam geboren bent, dan ben je een Rotterdammer , dan loop je niet naar die graf$#@$@#$@hoerenstad van een 020 over.
ZO! DIE ZIT !
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat je het dan kan hebben gezien op 9GAG?
in de gemeenteraad van de joden willenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wil mn account houden, dus ik houd het netjes. Als je in Rotterdam geboren bent, dan ben je een Rotterdammer , dan loop je niet naar die graf$#@$@#$@hoerenstad van een 020 over.
ZO! DIE ZIT !
nee jij bent treurig !quote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?
Sorry maar dit vind ik echt treurig
Ze woont al 10 jaar in Amsterdam.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ZO! DIE ZIT !
Sowiesoquote:Op zondag 16 maart 2014 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in de gemeenteraad van de joden willen
Arm kindquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef essnhills het volgende:
Hij vertrekt vanaf Kuala Lumpur met een vlucht van Malaysia Airlines
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |