Niet heel onverwachtquote:
Die Duvel figuur waarschijnlijk ook, en Knutquote:
#freejapanquote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Duvel figuur waarschijnlijk ook, en Knut
quote:
Echt?quote:
Het gebeurt alquote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om vervolgens weer in rep en roer te zijn dat ze het niet zagen aankomen
n00bquote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef gallade. het volgende:
[..]
Andere heeft een Perm ban, omdat ik niet door had dat ik een ban op Chizu had.
En terecht.quote:
Spannendquote:
Dit zag je toch van kilometers aankomen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht.
Ze willen een serieus vraag/antwoord topic opzetten wat zij onmogelijk maken. Niet 1x maar met meerdere vragen.
Ik vind het verder best grappig maar niet meer dan normaal dat er een grens wordt getrokken na meerdere deleted posts.
Al is Ancilla dan ook niets meer of minder dan een ordinair uithangbord met tieten tegen het hoogste bod.
Dat maakt het toch niet minder terecht.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit zag je toch van kilometers aankomen?
Ik bedoel, dat ze het nog proberen zo'n livechat.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder terecht.
Buitenspelenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga 'ns buitenspelen jongen, je bent veertien.
Buitenspelenquote:
Huh hoezo nu dan weer?quote:
Koekoek soooquote:
dezequote:
Verschrikkelijk wijf vind ik hetquote:Op zondag 16 maart 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht.
Ze willen een serieus vraag/antwoord topic opzetten wat zij onmogelijk maken. Niet 1x maar met meerdere vragen.
Ik vind het verder best grappig maar niet meer dan normaal dat er een grens wordt getrokken na meerdere deleted posts.
Al is Ancilla dan ook niets meer of minder dan een ordinair uithangbord met tieten tegen het hoogste bod.
Ah de mening van de fokker gaat weer door de censuur heen ?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
trollen in POL live chat met Ancilla Tillia
Waarom?quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah de mening van de fokker gaat weer door de censuur heen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |